bhbus.ba
November 24, 2024, 15:15:22 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 40   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS-Crna hronika  (Read 134076 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #510 on: November 02, 2013, 18:55:23 »

Pa eto što se mene tiče 215 nek sutra ide za dijelove, on je gotov, a ovoga 228 ako imaju sučim napraviti neka ga prave. Imaju ovih prednjih i zadnjih strana sa 284, 273, 274, 217, 251 i drugih. Neke stoje vani naslagane, trebalo bi da imaju i dijelove za kokpit.
Ako ga nisu u mogućnosti da ga naprave neka ga rashoduju pa da se iskoriste dijelovi.
210 je bio na forumu isto bio otpisan pa su ga napravili.

258 je gore prošao 2004 pa su ga napravili.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ATP Sibenik
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 324


Obožavam Eurobusevi :)


« Reply #511 on: November 03, 2013, 10:46:30 »

Ja sam jučer slušao radio, i rekli su da skretnica nije bila ispravna.
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #512 on: November 03, 2013, 11:39:49 »

Pa ako si čitao, od samog starta se najviše sumnja na skretnicu, ali to je sve nezvanično. Mislim da bi sutra trebao biti poznat pravi uzrok nesreće.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #513 on: November 03, 2013, 13:30:27 »

troler,vecina nas ucestvujemo u saobracaju kao vozaci,pravilo je kad ulazis u raskrsnicu iako ti je zeleno svjetlo brzina se smanji,tako je isto i sa skretnicama,kad se uvjeris da je prebacena onda sigurno i prodjes,uostalom ima i ogranicenje brzine a i svjetlosni signal i da je brzina bila prilagodjena ne bi se nista ni desilo. skretnica se vidi golim okom na najmanje 5 metara od vozila. onakav sudar se ne moze proizvesti sa 20-30 km na sat.
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #514 on: November 03, 2013, 14:00:43 »

O da može itekako.....Impuls sile je jednak proizvodu mase vozila i brzini kretanja istog. Ovaj tramvaj ima oko 15 tona, što znači da u ovom slučaju impuls iznosi 82 500 Njutna pri brzini kretanja od 20 km/h ( 15 000 kg * 5,5 m/s). To je isto kao da automobil težak 2 tone udari pri brzini od gotovo 150 km/h !!
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #515 on: November 03, 2013, 14:30:51 »

T3 prazan ima cca 16T
K2 PRAZAN ima 21 900kg...
A KT prazan cca 38 T........Wink

A jos mozemo znati da se nisu sudarili prazni...Wink
« Last Edit: November 03, 2013, 14:42:10 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #516 on: November 03, 2013, 14:40:22 »

Nek je u tramvaju bilo 150-200 putnika  to je dodatnih 10-15 tona.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #517 on: November 03, 2013, 14:51:37 »

Mnogo je tu faktora bilo,pocev od brzine oba vozila,tezine oba vozila,ugla sudaranja, jer se nisu frontalno sudarili,povrsine,materijala itd.Sve se to uzima u obzir.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #518 on: November 03, 2013, 15:02:44 »

neku noc sam se vozio sa ilidze do pofalica,oko pola 9 navece,žena je stigla za 15 minuta ,gonila ga ko ni jedan muskarac.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #519 on: November 03, 2013, 15:12:12 »

Ne pitah sta je tacno bilo ali moje skromno misljenje je slijedece 215 je vozila sporo,sto se moze zakljuciti dokle je dosla kad je 228 zveknula,znaci krenula sa semafora kad joj se otvorio prolaz.
Vrlo vjerovatno je 228 ostala zeznuta sa skretnicom pod vec otvorenim prolazom tj.nije krenula sa semafora iz cekanja.Moguce da nije dovoljno puno skretnica se poklopila,a zeznuo je signal.Dovoljno je malo da se ne pomakne do kraja pa da sleti.
Nju je skretnica zeznula pravo i neocekivano.
Jbg ako ti je otvoren prolaz niko se nece zaustavljat prolazis pod inercijom,a prije toga usporis...
« Last Edit: November 03, 2013, 15:16:05 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #520 on: November 03, 2013, 18:59:10 »

Ljudi 228 je išao najmanje 30-40 na sat, krenuo sa Maršalke i da se ne bi zaustavljao malo ubrzao, ispred 228 je bila četvorka, vjerovatno je ova pritiskala taster u kabini za okretanje a ono nije maklo dovoljno ili nije mrdnulo jezičak, a semafor je uredno prebacio na "okomito" (Ona linija na semaforu). 215 krenuo regularno sa semafora lagano preko križanja. Koliko puta mi se desilo da kec i četvorka moraju po više puta pa i ručno okretat, a kad ručno okreneš, nećeš ga više okrenut na taster za pravo prema gradu, nego mora i trica ili šestica ručno vratit na pravo, pa poslije toga se smiluje skretnica da okrene kad opet naiđe četvorka....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #521 on: November 03, 2013, 21:52:20 »

Pa eto što se mene tiče 215 nek sutra ide za dijelove, on je gotov, a ovoga 228 ako imaju sučim napraviti neka ga prave. Imaju ovih prednjih i zadnjih strana sa 284, 273, 274, 217, 251 i drugih. Neke stoje vani naslagane, trebalo bi da imaju i dijelove za kokpit.
Ako ga nisu u mogućnosti da ga naprave neka ga rashoduju pa da se iskoriste dijelovi.
210 je bio na forumu isto bio otpisan pa su ga napravili.

258 je gore prošao 2004 pa su ga napravili.


Mora da je neko zaboravio i 10.9.2006. na Alipašinom mostu su se sudarili prazan i pun tramvaj.
Oba Čeha,bio je jedan onaj dronjavi grafitirani,ali ne znam koji je drugi bio.I to čeoni dio grafitiranog udario u sredinu drugog.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #522 on: November 03, 2013, 21:55:00 »

Bio je mislim 2010 ili 2011 sudar 502 i 210, bilo je povrijeđenih. 210 je više stradao i dugo je trebalo da se napravi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #523 on: November 03, 2013, 22:04:47 »



Znači možemo se sjetiti 4 sudara,ovaj od petka,pa sličan 30.1.2007; Alipašin most 10.9.2006.,i na Socijalnom.

Što je pokazatelj u odnosu na ZG da se kod nas puno rjeđe dešavaju ovakve scene.

Možda se neko sjeti još nekog.
Ovo samo navodim slučajeve gdje su učestvovali tramvaji. Wink
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #524 on: November 03, 2013, 22:06:41 »

nije ibret kad se "spucaju" tramvaji bilo gde na dunjaluk ali kada se to desi u Sarajevu onda je više nego ibret
Logged
Pages: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 40   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 22 queries.