AdoAdo
Pješak
Offline
Posts: 3
|
|
« Reply #450 on: May 26, 2015, 15:36:43 » |
|
Eto vjeruj mi. Kad mi je jedan prijatelj pokazao platnu listu nisam mogao da vjerujem! Užas.. Da oni imaju plate 700-800 KM svi bi bili zadovoljni, ali ne može Junuzović toliko izdvajati na njih.... I još im je ovaj sistem spor ko pužž!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
AudiEd
Putnik
Offline
Posts: 404
|
|
« Reply #452 on: May 29, 2015, 16:01:11 » |
|
Ne vara te osjecaj, jer stvarno usporen je ulazak putnika, pogotovo printanje karti. Al nadoknade oni zadrzavanja i kašnjenja u vožnji
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #454 on: May 29, 2015, 19:42:17 » |
|
Samo se na prednja ulazi... Pogledaj video i sve ce ti se kazati
|
|
|
Logged
|
|
|
|
AudiEd
Putnik
Offline
Posts: 404
|
|
« Reply #455 on: June 02, 2015, 15:40:59 » |
|
Podigli su Cijene mjesecnih karti Nema više Studentske kod njih, niti voznje s mjesecnom na svim relacijama vikendom. Što je stvarno bezobrazno od novog vlasnika, al skontat ce on kad izgubi putnike
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
|
« Reply #457 on: June 18, 2015, 11:36:59 » |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sS_qEP5VvR4[/youtube]
Vozio sam iza njih neko vrijeme.
|
|
« Last Edit: June 18, 2015, 11:45:56 by damir fido »
|
Logged
|
|
|
|
AudiEd
Putnik
Offline
Posts: 404
|
|
« Reply #458 on: June 26, 2015, 23:16:35 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
majer
Pješak
Offline
Posts: 89
|
|
« Reply #459 on: July 28, 2015, 18:21:05 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Hare
Putnik
Offline
Posts: 467
I krv svoju za Bosnu moju
|
|
« Reply #460 on: July 31, 2015, 14:03:22 » |
|
Gledam na tvu ,penzionerske i đacke mjesecne sad ured duplo kostaju.
|
|
|
Logged
|
BHBUS
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
|
« Reply #461 on: July 31, 2015, 21:36:19 » |
|
http://tuzla.danas.info/2015/07/31/gradsko-pravobranilastvo-tuzla-podnijelo-krivicnu-prijavu-protiv-odgovornih-lica-iz-dd-gradski-i-prigradski-saobracaj-tuzla/Povodom grubog kršenja Zakona o komunalnoj djelatnosti TK od strane DD „Gradski i prigradski saobraćaj“ Tuzla i nezakonitog povećanja cijena javnog prijevoza putnika na području grada Tuzla, Služba za inspekcijske poslove Grada Tuzla, 30. 07. 2015. godine izdala je Rješenje broj 08-23-5297/15 HZ a koje je danas 31.07.2015. u 7.25 godine uručeno preduzeću DD „Gradski i prigradski saobraćaj“ Tuzla. Rješenjem broj 08-23-5297/15 HZ preduzeću DD „Gradski i prigradski saobraćaj“ Tuzla, naloženo je slijedeće: „1. Zabranjuje se DD GIPS Tuzla, sa sjedištem u Bukinje bb. Tuzla, koga zastupa izvršni direktor Đulović Fuad, korištenje korigovanih cijena prijevoznih usluga na području grada Tuzla. Nalaže se DD GIPS Tuzla, sa sjedištem u Bukinje bb. Tuzla, koga zastupa izvršni direktor Đulović Fuad: a) Da pribavi prethodnu saglasnost Gradskog vijeća Tuzla za korištenje korigovanih cijena prijevoznih usluga na području grada Tuzla. b) Da koristi važeće korigovane cijene u skladu sa Odlukom Općinskog vijeća Tuzla broj 01-19-3221-2008 od 24.04.2008. godine i Odlukom broj 01-19-4167/2008 od 29.05.2008. godine, a koje su donesene na osnovu Odluke o korekciji cijena prijevoznih usluga na području općine Tuzla, koje je donio direktor DD GIPS Tuzla broj 702 od 14.04.2008. godine (za mjesečne karte) i Odluke o korekciji cijena prijevoznih usluga na području općine Tuzla, koje je donio direktor DD GIPS Tuzla broj 829 od 06.05.2008.godine (za pojedinačne karte) Rok izvršenja Rješenja je 1 (jedan) dan od dana dostavljanja Rješenja Žalba ne odlaže izvršenje Rješenja“ Pored toga, Gradsko pravobranilaštvo Tuzla podnijelo je krivičnu prijavu protiv odgovornih lica iz DD „Gradski i prigradski saobraćaj“ Tuzla. ˝Gradska uprava Tuzla je poduzela sve, na zakonu zasnovane mjere, kako bi spriječila nezakonito povećanje cijena javnog prevoza, te time zaštitila pravo građana Tuzle na javni prevoz. Još jednom pozivamo Ministarstvo saobraćaja da poduzme mjere nadzora u okviru svojih nadležnosti, a DD „Gradski i prigradski saobraćaj“ Tuzla da postupi po nalogu inspektora i stavi van snage novi cjenovnik˝, saopćeno je iz Gradske uprave. http://www.klix.ba/vijesti/bih/tuzla-penzioneri-blokirali-promet-zbog-poskupljenja-prijevoza/150731067Dvije grupe od po tridesetak penzionera, kojima se pridružio i manji broj drugih građana blokirali su danas u 12 sati saobraćaj na dvije lokacije u gradu, izazvavši time totalni saobraćajni kolaps u gradu. Stvorile su se nepregledne kolone vozila koje je policija usmjeravala na alternativne puteve, ali ništa nije pomoglo.Razlog ovom nesvakidašnjem protestu je nedavna odluka Gradskog i prigradskog saobraćaja (GiPS), koje je bez saglasnosti Gradskog vijeća poskupilo cijene pretplatnih mjesečnih karata za penzionere, studente u učenike za više od 100 posto.Za cijelo vrijeme, niko od predstavnika GiPS-a nije se obratio nezadovoljnim penzionenrima. Prije nekoliko dana Gradska uprava Tuzle podržala je nezadovoljne penzionere istakavši da rukovodioci GiPS-a nisu cijene digli u skladu sa važećim propisima, niti su za to dobili odobrenje nadležnih organa.Gradska uprava je ovim pokazala različito lice, jer se nije ogradila od nedavnog drastičnog poskupljenje ulaznica na Panonskim jezerima, iako su i tada penzioneri i drugi posjetioci ispoljili veliko negodovanje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
|
« Reply #462 on: August 01, 2015, 21:33:54 » |
|
Uzvratni udarac http://tuzla.danas.info/2015/08/01/gips-tuzla-tuzi-grad-tuzlu-kao-rjesenje-nudi-gradskoj-upravi-kupovinu-preduzeca/Iznenađeni smo neprofesionalnim nastupom predstavnika Grada Tuzla, neargumentovanim napadima i prijetnjama koje se upućuju upravi Društva i većinskom vlasniku i koje se iznose u javnost putem medija, a da niko od predstavnika Grada Tuzla nije analizirao niti odgovorio na više dopisa sa zahtjevom za organizovanje sastanka i stručne rasprave posebno povodom „PROGRAMA ZA UNAPREĐENJE USLUGA PREVOZA U GRADU TUZLA“ iz aprila 2015.godine. Jednostrano tumačenje odredbi ZAKONA O KOMUNALNIM DJELATNOSTIMA (“Službene novine TK”, br.11/2005) a pogotovu citiranje samo dijela zakona svakako dovodi u zabludu korisnike naših usluga i građane. Tačno je da je Članom 3. Zakona, propisano da se javni prevoz putnika smatra komunalnom djelatnošću, a članom 21. istog Zakona, propisano je da visinu cijene komunalne usluge određuje davalac komunalne usluge, uz prethodno pribavljenu saglasnost Gradskog vijeća. Zakon dalje u članu 21 stav 6 propisuje: „Ukoliko se cijena usluge od strane Općinskog vijeća utvrdi u nižem iznosu od stvarne cijene koštanja, razliku sredstava će nadoknaditi Općina.“ DD GIPS nije prekršio navedenu odredbu člana 21. Zakona obzirom da nije promijenio kartu prevoza koja se kupuje u autobusu i koja se smatra komunalnom uslugom i koja i danas za Grad Tuzla iznosi 1,5 KM ali jeste korigovao subvencije za pojedine korisnike javnog prevoza koje su bile isključivo odobrene od strane d.d. GIPS Tuzla. Grad Tuzla se direkno nezakonito miješa u poslovnu politiku preduzeća nastojeći da svojim odlukama utiče na određivanje cijena usluga po drugom osnovu, odnosno mjesečnih karti za koje je d.d. GIPS kroz svoju poslovnu politiku davao određene popuste, koje i danas daje ali u nešto manjem obimu. Svojim saopštenjima Grad Tuzla namjerno izbjegava da javnost upozna i sa drugim odredbama zakona koji isključivo obavezuju gradonačelnika i Gradsko vijeće Grada Tuzla. Pored citiranih odredbi člana 3. i 21., Zakon o komunalnim djelatnostima je članom 6. utvrdio obavezu Općini-Gradu obezbjeđenja obavljanja komunalnih djelatnosti određenih ovim Zakonom kao i obavezu da posebnim propisima regulišu uslove i način organizovanja poslova u vršenju pojedinih komunalnih djelatnosti, a naročito: „prava i obaveze davaoca i korisnika komunalnih usluga, način naplate cijene za komunalne usluge, kao i prava korisnika u slučaju nevršenja, odnosno nekvalitetnog vršenja komunalne usluge,“ Članom 8 dalje se utvrđuje da: (1) Općine, u skladu sa ovim zakonom, obezbjeđuju obavljanje komunalnih djelatnosti putem: a) javnog preduzeća komunalnih djelatnosti, b) pravnog ili fizičkog lica na osnovu ugovora o povjeravanju komunalnih poslova, c) pravnog lica na osnovu ugovora o koncesiji; (u daljem tekstu: davaoci komunalnih usluga). Grad Tuzla nikada nije ponudio ugovor kojim bi se utvrdili uslovi pod kojim se povjeravaju komunalni poslovi odnosno javni prevoz putnika niti je učestvovao u subvencioniranju povlaštenih cijena karata za prevoz koji su ranije, a i sada bili isključivo na teret DD „GIPS“ Tuzla. Grad Tuzla nije pokazao nikakav interes za ozbiljnu analizu dostavljenog „PROGRAMA ZA UNAPREĐENJE USLUGA PREVOZA U GRADU TUZLA“ niti je adekvatno razmotrio zahtjev za usklađivanje reda vožnje na gradskim i prigradskim autobuskim linijama, a koji direktno utiču na rentabilnost poslovanja i cijenu prevoza, a na što je bio obavezan najmanje jednom u tri godine, saglasno članu 24. Zakona o drumskom prevozu. Činjenica da je Odluka Općinskog vijeća Tuzla broj 01-19-3221-2008 od 24.04.2008. godine i Odluka broj 01-19-4167/2008 od 29.05.2008. godine, o davanju saglasnosti na cijene prevoza donesena prije 7 (sedam) godina i da do sada nije mijenjana niti su pokrenute druge aktivnosti na definisanju elemenata ugovora o povjeravanju javnog prevoza u nadležnosti Grada dovoljno govori o zainteresovanosti Grada da učestvuje u rješavanju nagomilanih problema u javnom prevozu. Uprava društva je uputila više zahtjeva nadležnim službama Grada Tuzla i Gradskom vijeću za sastanak od kojih posebno ističemo zahtjeve od 06.06.2015.godine, zahtjev predsjedavajućem gradskog vijeća Jozi Nišandžiću i gradonačelniku Jasminu Imamoviću od 29.06.2015.godine, zatim urgenciju predsjedavajućem i gradonačelniku od 08.07.2015 godine sa molbom za uvrštavanje tačke dnevnog reda – donošenje odluke o režimu saobraćaja kroz Grad Tuzla. Na našu žalost i pored više i usmenih urgencija i razgovora sa predstavnicima klubova vijećnika Gradskog vijeća ova tačka nije uvrštena na dnevni red ni do danas. Jedini odgovor smo dobili od predsjedavajućeg gradskog vijeća sa desete sjednice kolegija Gradskog vijeća u kojem suprotno svim pravnim, poslovnim i etičkim normama se postavlja pitanje da li se otpuštaju radnici iz Tuzle i primaju drugi iz Lukavca zbog činjenice da je većinski vlasnik iz Lukavca. Mada je zaključak kolegija uvredljiv i diskriminirajući DD GIPS je shodno svojoj poslovnoj politici i zakonskim obavezama dostavio odgovor sa svim relevantnim podacima iz kojih se vidi sva besmisao zaključaka kolegija Gradskog vijeća, koje potpisuje predsjedavajući Jozo Nišandžić obzirom da se iz istih nedvosmisleno utvrđuje da nije bilo prinudnog otpuštanja, da je sa svim radnicima nakon provedene ankete potpisan sporazum i u cijelosti isplaćene zakonske i stimulativne otpremnine, da je 70% novouposlenih mladih školovanih kadrova iz grada Tuzle. Posebnu pažnju zaslužuju komentari na inspekcijski nadzor po komunalnom inspektoru. Tačno je da je komunalni inspektor izvršio kontrolu – nadzor postupka donošenja Odluke o promjeni cijena mješečnih i polumjesečnih karti i naložio da pribavimo kopiju nedostajuće Odluke o davanju saglasnosti za promjenu cijene te da se nakon dostave iste o svim navodima i činjenicama izjasnimo u daljem roku od 3 (tri) dana. Zahtjev stručnim službama GV Tuzla je upućen isti dan, 29.07.2015.godine i do danas nismo dobili pisani odgovor niti kopiju tražene odluke. Istovremeno kopija odluke objavljena je na web portalima bez mogućnosti da na istu damo adekvatan odgovor. Dakle nije ispoštovan ostavljeni nam rok utvrđen na zapisnik komunalnog inspektora. Kako se i nama informacije saopštavaju na web portalima prinuđeni smo na ovakav način reagovati i informisati o svim propustima Gradskog vijeća, nadležnih službi i načelnika Grada Tuzla a koji se tiču uređenja javnog gradskog prevoza, zaključivanja ugovora o povjeravanju poslova javnog prevoza, naknade za subvencionirani prevoz određenim kategorijama korisnika usluga javnog prevoza koje je do sada snosio isključivo DD GIPS Tuzla. Uprava društva je odgovorna za poslovanje društva koje mora voditi na način da obezbjeđuje pozitivno poslovanje, zanavljanje prevoznih sredstava, unapređenje organizacije poslovanja uključujući i organizaciju prevoza sa racionalizacijom autobuskih linija, rast plata i poboljšanje drugih uslova rada. U cilju poštivanja navedenih principa uprava društva je i donijela navedenu odluku koja je u potpunosti usaglašena sa Zakonom o komunalnim djelatnostima a i aktima društva. Uprava društva i većinski dioničar ostaju i dalje otvoreni za saradnju na ravnopravnim osnovama i uz poštivanje svih relevantnih propisa i odluka društva. JUNUZOVIĆ-kopex doo kao većinski vlasnik sa 88.168 dionica odnosno 83,9943% od ukupno emitovanih 104.969 običnih dionica sa pojedinačnom nominalnom vrijednosti 85 KM, prihvata da Gradu Tuzla proda svoj vlasnički udio iskazan u vrijednosti dionica sa svim sredstvima i svim tehničkim i organizacionim poboljšanjima, a u cilju nesmetanog organizivanja javnog prevoza u gradu Tuzla i donošenja odluka u subvencioniranju u cijenu karte saglasno važećim zakonskim rješenjima bez uticaja trećih lica. Otkupom dionica Grad bi bio u mogućnosti da sam definiše cijene i mimo ekonomskih kriterija i rukovodeći se isključivo socijalnim elementima koje bi se pokrivalo iz budžeta Grada Tuzla što sad DD GiPS Tuzla nije u mogućnosti obezbijediti obzirom da svako subvencioniranje prevoza mimo utvrđenog cjenovnika vodi u gubitak. Politika utvrđivanja cijena mimo ekonomskih pokazatelja doveli su do enormnih gubitaka u proteklom periodu što samo u 2014 godini iznosi 1. 036. 371 KM.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
majer
Pješak
Offline
Posts: 89
|
|
« Reply #463 on: August 03, 2015, 18:20:14 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
AudiEd
Putnik
Offline
Posts: 404
|
|
« Reply #464 on: August 06, 2015, 12:52:33 » |
|
Postaje zanimljivije "Istovremeno, predstavnici DD GIPS su obavješteni da će Gradonačelnik gradskim vijećnicima predložiti donošenje odluke o raspisivanju javnog konkursa, radi odabira najpovoljnijeg pružaoca usluga javnog prevoza na području grada Tuzla, sa kojim će biti sklopljen ugovor o pružanju usluga javnog prevoz" http://tuzlanski.ba/u-toku-pregovori-gradske-uprave-i-dd-gips-tuzla/
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|