tomo
|
|
« on: January 27, 2011, 23:52:44 » |
|
Čazmatrans Nova d.o.o. Čazma, M. Novačića 10 tel. 043/277-314 www.cazmatrans.hrOvdje ćemo pisati sve ostalo u vezi poduzeća i diskutirati kako ne bi smo nepotrebno zatrpavali svojim kometarima temu namijenjenu slikama.
|
|
« Last Edit: January 28, 2011, 01:25:08 by tomo »
|
Logged
|
|
|
|
gle_budala:
Guest
|
|
« Reply #1 on: January 28, 2011, 00:04:32 » |
|
Za početak jedan citat od men iz jednih novina da vidite o kakvom se kolektivu radi:
Sindikat podnio kaznenu prijavu protiv "Čazmatransa"
U ime radnika Croatia Zadar Linea, prijevozničke tvrtke koja je više od desetljeća u stečaju, sindikalisti su podnijeli požurnicu Visokom trgovačkom sudu Hrvatske, a krajem prosinca prošle godine i kaznenu prijavu USKOK-u i DORH-u protiv odgovornih koji su „Čazmatrans“ uknjižili na vrijedno zemljište Croatia Zadar Linea na zadarskoj Ploči.
- Čazmatrans, je kao suvlasnik CZL dokapitalizirao tvrtku s četiri autobusa koja su vrijedila 4,5 milijuna kuna. Oni te autobuse nisu iznajmili tvrtki, nego je dokapitalizirali, a kasnije su, prije tri godine, naplatu svojih dugovanja za autobuse išli naplatiti uknjižbom na „krug“, odnosno zemljište i garaže CZL-a vrijedne oko 50 milijuna kuna. Da je to sve napravljeno na nedopušten način spremni su posvjedočiti i Ivo Grabić, bivši predsjednik Uprave,te bivši tehnički rukovoditelj i član Nadzornog odbora Željko Šarić - kazao je Ive Števanja, glavni sindikalni povjerenik „Laurusa“ pri Sindikatu prometa i veza, a isto su potvrdili i bivši djelatnici Predrag Dušević i Ive Mičić koji su dodali kako je uknjižba provedena na sudu u Slavonskom Brodu kako bi prošla „utiho“.
Stotinjak radnika nekadašnjeg uspješnog prijevozničkog poduzeća trenutačno ima ugovor na određeno i privremeno su zbrinuti u prijevozničkoj tvrtki „Laurus“.
Na ime otpremnina, oni iz stečajne mase potražuju nešto više od dva milijuna kuna. Svi vjerovnici zajedno potražuju oko 30 milijuna kuna i vraćanje „kruga“ CZL-a u stečajnu masu i njegova prodaja značili bi naplatu za sve vjerovnike.
- Stečaj se vodi predugo, već 11 godina. Cilj je stečaj okončati što prije, tvrtku privatizirati, odnosno prodati dobrom ponuđaču koji će očuvati radna mjesta vozača, konduktera i administrativnog osoblja - podvukao je pravni zastupnik SSSH Zadarske županije Vedran Uranija oko stečaja koji je blokirao spor sa „Čazmatransom“ oko uknjižbe na „krug“ CZL-a veličine 18 tisuća metara kvadratnih.
Prvi dio „kruga" pripadao je teretnom prijevozu CZL, a kada je završio stečaj teren je prodan i danas se na njemu nalazi trgovina Lidl.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #2 on: January 28, 2011, 00:33:09 » |
|
Molimo da se prilikom objavljivanja članaka navodi poveznica izvora članka odakle je preuzet i/ili barem napisati datum i izvor teksta!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
apmo
Pješak
Offline
Posts: 81
|
|
« Reply #3 on: January 28, 2011, 00:47:32 » |
|
A gle, za Čazmu se zna da je firma koja je raznim mutnim poslovima stigla do ovoga šta ima. Da ne govorim o autobusima, svako normalan zna da nakon što se djeca otruju ispušnim plinovima svaka škola bi odmah raskinula ugovor s prevoznikom, no Čazma svojim raznim lobijima i svakojakim mutikašama i dalje vrti razne poslove.. Neki ljudi oko mene Čazmatrans zovu Čizmatrans zbog njihove jadnosti.. No, nije to do običnih ljudi koji svojim poštenim radom i odnosom prema poslu zaslužuju najbolje, to je do raznih ulizica i dobrog djela uprave koji gleda samo vlastite interese.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #4 on: February 10, 2011, 21:41:22 » |
|
ako je ova slika od danas, setra nije išla u Dortmund, već u Frankfurt...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #5 on: February 10, 2011, 21:58:05 » |
|
Evo ovako, što se tiče linije Ilok - Dortmund. Prvenstveno, gbr.303 je naravno od danas kao i svi datumi koji su postavljeni na mojim fotografijama i potvrđujem autentičnost toga. Nadalje, svi uvijek imaju istovjetne table radilo se o liniji Ilok-Dortmund ili Vukovar-Frankfurt (kao da se to do sada nije moglo napraviti par tabli ali eto...) I da, ova setra je na liniji Ilok-Dortmund koja prometuje četvrtkom i subotom skroz do Dortmunda. Evo kako to izgleda : Ponedjeljak : Vukovar - Frankfurt /Panturist Veolia / MB Vito dovozi putnike iz Vukovara do Osijeka koji presjedaju dalje u Man Lion's Coach Utorak : Vukovar - Frankfurt / Croatia Touring / vozi najčešće Setra S 315HD, pošto je sad još na servisu mijenja je S 315HDH Srijeda: Vukovar - Frankfurt / Čazmatrans Nova / najčešće vozi Neoplan Cityliner N1116 Četvrtak : Ilok - Dortmund / Čazmatrans Nova / Najčešće vozi Setra S 415GT-HD Petak : Vukovar - Frankfurt/ Panturist Veolia / MB Vito od Vukovara do Osijeka, dalje Man Lion's Coach Subota : Osijek - Berlin i Osijek - Hamburg (polazak u 13:15h)/ Čazmatrans Nova-Croatia Touring-Croatia Bus Zagreb/ od CT najčešće vozi ZG-1006-CT (S 415GT-HD), kad je Čazmatrans onda ili S 315GT-HD ili S 415GT-HD , a CB najčešće N 1116 Ilok - Dortmund/ Croatia Touring i Čazmatrans Nova (uvijek idu 2 busa a podravinom im se često priključi još koji radi velike gužve subotom) Nedjelja: Osijek - Heillbronn (u 08:30h)/ Ludwig Ilok - Dortmund (u 15:00h)/ Lenhard - za ovu liniju nisam siguran dokle točno ide, mislim isto samo do Franfkurta
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #6 on: February 16, 2011, 12:59:05 » |
|
Dugo nisam vidio tako prljav bus da se ni logo ne vidi... Vidim da si našao okvirove, sa njima definitivno svaka slika izgleda ljepše
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #7 on: February 16, 2011, 16:43:15 » |
|
Dugo nisam vidio tako prljav bus da se ni logo ne vidi... Vidim da si našao okvirove, sa njima definitivno svaka slika izgleda ljepše Ovaj ti ide preko dosta sela pa ništa čudno...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #8 on: March 10, 2011, 19:48:00 » |
|
Danas gbr.301 na liniji Ilok - Dortmund
|
|
|
Logged
|
|
|
|
neoplancityliner
Pješak
Offline
Posts: 122
|
|
« Reply #9 on: March 27, 2011, 12:06:26 » |
|
gbr.441 ova setra je bila na liniji Beograd-Zagreb, a ne na ovoj šta si napisao... i još jedna stvar, onu troosovinku( g.b. 478) ne duže otac i sin, neću sada imenovat vozače, ali jedan od sinova vozi onog Iveca( NOGE), a drugi vozi setru S 415 GT HD... ne dijelite pogrešne informacije... molim vas...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #10 on: March 27, 2011, 16:34:23 » |
|
gbr.441 ova setra je bila na liniji Beograd-Zagreb, a ne na ovoj šta si napisao... i još jedna stvar, onu troosovinku( g.b. 478) ne duže otac i sin, neću sada imenovat vozače, ali jedan od sinova vozi onog Iveca( NOGE), a drugi vozi setru S 415 GT HD... ne dijelite pogrešne informacije... molim vas... Za ovo što si napisao tko duži 478 rekoše vozači, u to ne ulazim i nije uopće ni bitno više (iako sam ih viđao skupa par puta), ali mi reći da 441 je išao za Beograd- isto je moguće samo ne znam što će mu tabla Kutina - Županja naprijed... lijepo zumiram i sve se vidi... tako da molim te da pregledaš još jednom ili da objasniš što će im ovakva tabla... I nije mogla biti na Beograd - Zagreb jer sam ja išao u pravcu Zagreba, dakle ona u pravcu Sl. Broda... Hajde malo razmisli šta pričaš...
|
|
« Last Edit: March 27, 2011, 16:36:50 by tomo »
|
Logged
|
|
|
|
neoplancityliner
Pješak
Offline
Posts: 122
|
|
« Reply #11 on: March 27, 2011, 22:39:54 » |
|
gbr.441 ova setra je bila na liniji Beograd-Zagreb, a ne na ovoj šta si napisao... i još jedna stvar, onu troosovinku( g.b. 478) ne duže otac i sin, neću sada imenovat vozače, ali jedan od sinova vozi onog Iveca( NOGE), a drugi vozi setru S 415 GT HD... ne dijelite pogrešne informacije... molim vas... Za ovo što si napisao tko duži 478 rekoše vozači, u to ne ulazim i nije uopće ni bitno više (iako sam ih viđao skupa par puta), ali mi reći da 441 je išao za Beograd- isto je moguće samo ne znam što će mu tabla Kutina - Županja naprijed... lijepo zumiram i sve se vidi... tako da molim te da pregledaš još jednom ili da objasniš što će im ovakva tabla... I nije mogla biti na Beograd - Zagreb jer sam ja išao u pravcu Zagreba, dakle ona u pravcu Sl. Broda... Hajde malo razmisli šta pričaš... ovo je slikano izmedju 9 i 10, 11 najkasnije, jel tako? i ovaj autobus je imao tablu ZAGREB-BEOGRAD-NIŠ... gledaj, radim u Čazmatransu i znam sav raspored iz radne jedinice u Čazmi, zato ne pričaj gluposti...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #12 on: March 27, 2011, 22:44:24 » |
|
gbr.441 ova setra je bila na liniji Beograd-Zagreb, a ne na ovoj šta si napisao... i još jedna stvar, onu troosovinku( g.b. 478) ne duže otac i sin, neću sada imenovat vozače, ali jedan od sinova vozi onog Iveca( NOGE), a drugi vozi setru S 415 GT HD... ne dijelite pogrešne informacije... molim vas... Za ovo što si napisao tko duži 478 rekoše vozači, u to ne ulazim i nije uopće ni bitno više (iako sam ih viđao skupa par puta), ali mi reći da 441 je išao za Beograd- isto je moguće samo ne znam što će mu tabla Kutina - Županja naprijed... lijepo zumiram i sve se vidi... tako da molim te da pregledaš još jednom ili da objasniš što će im ovakva tabla... I nije mogla biti na Beograd - Zagreb jer sam ja išao u pravcu Zagreba, dakle ona u pravcu Sl. Broda... Hajde malo razmisli šta pričaš... ovo je slikano izmedju 9 i 10, 11 najkasnije, jel tako? i ovaj autobus je imao tablu ZAGREB-BEOGRAD-NIŠ... gledaj, radim u Čazmatransu i znam sav raspored iz radne jedinice u Čazmi, zato ne pričaj gluposti... Čovječe, znam da radiš u Čazmi ali tabla je KUTINA - ŽUPANJA, a iza nje stoji tabla za NIŠ... onda vozači nisu promijenili tablu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
neoplancityliner
Pješak
Offline
Posts: 122
|
|
« Reply #13 on: March 27, 2011, 22:46:20 » |
|
gbr.441 ova setra je bila na liniji Beograd-Zagreb, a ne na ovoj šta si napisao... i još jedna stvar, onu troosovinku( g.b. 478) ne duže otac i sin, neću sada imenovat vozače, ali jedan od sinova vozi onog Iveca( NOGE), a drugi vozi setru S 415 GT HD... ne dijelite pogrešne informacije... molim vas... Za ovo što si napisao tko duži 478 rekoše vozači, u to ne ulazim i nije uopće ni bitno više (iako sam ih viđao skupa par puta), ali mi reći da 441 je išao za Beograd- isto je moguće samo ne znam što će mu tabla Kutina - Županja naprijed... lijepo zumiram i sve se vidi... tako da molim te da pregledaš još jednom ili da objasniš što će im ovakva tabla... I nije mogla biti na Beograd - Zagreb jer sam ja išao u pravcu Zagreba, dakle ona u pravcu Sl. Broda... Hajde malo razmisli šta pričaš... ovo je slikano izmedju 9 i 10, 11 najkasnije, jel tako? i ovaj autobus je imao tablu ZAGREB-BEOGRAD-NIŠ... gledaj, radim u Čazmatransu i znam sav raspored iz radne jedinice u Čazmi, zato ne pričaj gluposti... Čovječe, znam da radiš u Čazmi ali tabla je KUTINA - ŽUPANJA, a iza nje stoji tabla za NIŠ... onda vozači nisu promijenili tablu dobro, nećemo se natezat, ali tabla je ZAGREB-BEOGRAD, a iza piše NIŠ, ali kako ti kažeš, tako je...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #14 on: March 27, 2011, 22:53:04 » |
|
Evo šefe pa da se uvjeriš, nije neki kvalitet jer je zumirano ali se vidi očitati KUTINA-ŽUPANJA, a iza te table je tabla Zagreb-Beograd - Niš... a ti nam pojasni zašto je ta tabla ili pitaj ovu dvojicu... Samo sam napisao što sam vidio, uopće ne sumnjam u tvoje informacije p.s. obriši inbox sa porukama
|
|
« Last Edit: March 27, 2011, 23:09:38 by tomo »
|
Logged
|
|
|
|
|