bhbus.ba
November 22, 2024, 09:52:48 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Rashodovana i neispravna vozila  (Read 139131 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #180 on: April 03, 2012, 19:59:39 »

E samo još da proradi 427 i da svi novi budu na broju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #181 on: April 04, 2012, 20:29:03 »

Vidio sam da nešto rade oko 427, a 803 se izgleda priključio gomili neispravnih SL222 koji čekaju bolje dane.

Sa 825 i 845 skidaju iskoristive dijelove pred rashod.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #182 on: April 04, 2012, 21:55:32 »

Vidio sam da nešto rade oko 427, a 803 se izgleda priključio gomili neispravnih SL222 koji čekaju bolje dane.

Sa 825 i 845 skidaju iskoristive dijelove pred rashod.



biće 427 ispravan za koji dan a isječeni su 802, 821, danas su skidali djelove sa 845 825 a 838 i 817 su čini mi se prevrnuti na bok. Gledao sam danas šasije i konstrukciju buseva koji su za sječenje i da ima države neko bi zbog onoga zaglavio u zatvoru. Autobusi koji se sijeku vjerovali ili ne imaju bolju šasiju i bolju konstrukciju nego vozila koja rade danas. npr 813 je patos truho kao i kod 823 a kod ovih koje sijeku nije mu ništa....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #183 on: April 11, 2012, 13:14:48 »

461 opet premještan. I dalje mu fali poklopac motora i zadnji branik, ali čini mi se da je dobio žuti branik, i onaj dio gdje stoji far. Moguće je da će od njega nešto biti.

813 nema zadnjeg lijevog točka.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #184 on: April 13, 2012, 22:46:26 »

461 opet premještan. I dalje mu fali poklopac motora i zadnji branik, ali čini mi se da je dobio žuti branik, i onaj dio gdje stoji far. Moguće je da će od njega nešto biti.

813 nema zadnjeg lijevog točka.

Vidio i ja danas, šteta ovog 813, dohako mu Buća potok........
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #185 on: April 13, 2012, 22:59:49 »

u zadnjih par dana su tri SL222 dospjela na krovove svojih prethodnika te su stvorili jedno "brdo" Cheesy
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #186 on: April 13, 2012, 23:02:48 »

u zadnjih par dana su tri SL222 dospjela na krovove svojih prethodnika te su stvorili jedno "brdo" Cheesy

Jedan od njih je 817. Podsjećaju me na Ikaruse iza rata kad su bili jedan na drugom.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #187 on: April 14, 2012, 16:01:14 »

Prave se 463 i 499, a 404 je prebačen gdje je stajao 499 i on po svemu sudeći ide nakon njih. Tako da bi se svi zglobni (koji nisu otpisani) uskoro mogli naći u saobraćaju. Možda će jedino 461 pričekati, ali koliko vidim i njega namjeravaju praviti.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #188 on: April 15, 2012, 10:42:27 »

Slike od juče.

462, 493?, 490, 421


421, 817, 825


Karose, MAN-ovi, Štajeri...

« Last Edit: April 15, 2012, 10:46:14 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #189 on: April 15, 2012, 13:07:38 »

Kupljeno je 6 motora kamionskih navodno dobrih. Ja mislim da je ovo još jedna u nizu podvala te da su ljudi koji su muljali sa javnim nabavkama ranije opet "stupili u akciju". Ti kamionski motori su bili ubačeni u 831,833,834,810,823 i nisu dugo potrajali. Radi se o motorima koji su prešli ogroman broj kilometara i koji su izvađeni iz kamiona koji se rashoduju. SAd će osposobiti nekoliko autobusa, možda će s tim vozilima "pregurati" do ljeta i u ljeto će opet biti problem jer će s velikom temperaturom vozila se grijati, pucati blokovi i sl...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #190 on: April 15, 2012, 13:22:06 »

Kupljeno je 6 motora kamionskih navodno dobrih. Ja mislim da je ovo još jedna u nizu podvala te da su ljudi koji su muljali sa javnim nabavkama ranije opet "stupili u akciju". Ti kamionski motori su bili ubačeni u 831,833,834,810,823 i nisu dugo potrajali. Radi se o motorima koji su prešli ogroman broj kilometara i koji su izvađeni iz kamiona koji se rashoduju. SAd će osposobiti nekoliko autobusa, možda će s tim vozilima "pregurati" do ljeta i u ljeto će opet biti problem jer će s velikom temperaturom vozila se grijati, pucati blokovi i sl...

Zna li se u koja vozila idu ti motori? Ima li ijedan pozitivan primjer sa takvim tipom motora?
Kakvi su motori u 417, 422...?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #191 on: April 15, 2012, 16:12:39 »

Bže dragi, pa imamo li mi sudstvo, imamo li državu. Hoće li ikad iko odgovarat za ovo što se desilo u GRASu i drugim prevozničkim kućama?
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #192 on: April 15, 2012, 16:24:14 »

Kupljeno je 6 motora kamionskih navodno dobrih. Ja mislim da je ovo još jedna u nizu podvala te da su ljudi koji su muljali sa javnim nabavkama ranije opet "stupili u akciju". Ti kamionski motori su bili ubačeni u 831,833,834,810,823 i nisu dugo potrajali. Radi se o motorima koji su prešli ogroman broj kilometara i koji su izvađeni iz kamiona koji se rashoduju. SAd će osposobiti nekoliko autobusa, možda će s tim vozilima "pregurati" do ljeta i u ljeto će opet biti problem jer će s velikom temperaturom vozila se grijati, pucati blokovi i sl...

Zna li se u koja vozila idu ti motori? Ima li ijedan pozitivan primjer sa takvim tipom motora?
Kakvi su motori u 417, 422...?
Ma motor kao motor nije loš međutim motori koje oni kupuju su prešli stotine i stotine hiljada možda i milion i logično da ne može valjati i da je mogućnost da takav motor valja veoma mala. A kod 417 je njegov originalni motor dok je kod 422 urađno "osvježenje" isto tako njegovog  motora. A ići će u MAN SL 222 najvjerovatnije 840, 803, 811,možda i u 813 i u međuvremenu će neko vozilo "riknuti". KOd 807 pritisak ulja je 0,3 , 819 i 820 su na izdisaju. Znači ne vjerujem da će brzo na vožnju 804,805,810,812,827,833,834,837 jer oni nemaju ni motora ni mjenjača i još djelova je poskidano s njih. Npr mjenjač od 810 je nedavno završio kod 465
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #193 on: April 18, 2012, 23:50:14 »

Ima li šta novo o "švicarcima" 4147, 4154, 4157, 4159, 4161...?
Ima li još nade za Škode 4301 i 4302?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #194 on: April 19, 2012, 09:07:39 »

Ja mislim da 21Tr nece zadugo izaci da vozi jednostavno nema izgleda za njih,fali im puno i nisu prioritet,uvijek su po strani.
Za Naw,i one su se osule,ne znam da bi nesto moglo proraditi u skorije vrijeme.Ali ne mora znaciti...mozda proradi jedan komad,mozda dva...Ali odjednom ovi sto stoje tesko.Ovo se nije smjelo desiti jer su u dobrom stanju i mnogo bi rasteretili zglobovi,ako podje aBd ovo renoviranje pruge, sada sta vozi puno ce trpiti i bojim se da ce doci do vecih kvarova i kraja za neka vozila.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 29   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 22 queries.