bhbus.ba
November 26, 2024, 15:04:42 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Rashodovana i neispravna vozila  (Read 139871 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #90 on: December 02, 2011, 23:58:33 »

417,404,manovi Huh? jesul gotovi skroz, vidim da na 417 ima neki papir ne skidaj djelove ili slično.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #91 on: December 03, 2011, 00:15:59 »

@man 464, ako si prolazio tuda, jeli još tamo parkiran 460?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #92 on: December 03, 2011, 10:26:16 »

417,404,manovi Huh? jesul gotovi skroz, vidim da na 417 ima neki papir ne skidaj djelove ili slično.


Ma ne skidaju dijelove sa 404 i 417 u tolikoj mjeri ali ako ih ubrzo ne poprave otici ce u rashod a neko bi trebao zbog toga i zatvora zaraditi. Nigdje u svijetu se ne rashoduje vozilo staro 2 odnosno 6 godina. Isto su uradili sa 830. Vozilo je rashodovano 2004 godine a nije bilo prešlo ni 200 000.
460 je d8go bio parkiran u hali kod preglednog kanala poslije je izvučen vani i tu je još uvijek parkiran...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #93 on: December 05, 2011, 13:09:57 »


460 je d8go bio parkiran u hali kod preglednog kanala poslije je izvučen vani i tu je još uvijek parkiran...

Popravljen je, jutros sam ga vidio na 31
« Last Edit: December 05, 2011, 13:12:58 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #94 on: December 07, 2011, 10:08:21 »

onda ga necemo prebacivati jos ovdje...

sad ga prebaci slobodno jer je na listi za "otpis". Kako je to bio dobar bus. Kada je stigao sa ostalima imao je najmanju kilometražu na satu negdje oko 600 000. Imajući u vidu činjenicu da su ova vozila radila 2/3 radnog vremena kao trolejbusi , značilo bi da mu je motor prešao između 200 i 300 hiljada. S obzirom da se radi o MB kojem je milion zagarantovan to vozilo je uz kakvoo takvo odrzavanje moglo bez problema jos najmanje 3 godine raditi. Motor je radio perfektno, mjenjač isto tako a o udobnosti da i ne govorimo.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #95 on: December 07, 2011, 10:17:21 »

Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #96 on: December 07, 2011, 10:19:52 »

Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?


807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #97 on: December 07, 2011, 10:26:40 »

Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?


807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"...

Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #98 on: December 07, 2011, 10:36:49 »

Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?


807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"...

Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni.

primtivci su oni ali gori primitivci su oni koji su im to dozvolili. Pa jedan od vozača koji vozi 823 je prije par dana radio na 17 sa 673....krkani. Sahranili su 821 pa 843 pa nakon toga 824 pa evo sad i 823...da je situacija normalna barem jedan od ovih motora platili bi njih trojica iz svog dzepa.
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #99 on: December 07, 2011, 12:18:36 »

Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?


807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"...

Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni.

primtivci su oni ali gori primitivci su oni koji su im to dozvolili. Pa jedan od vozača koji vozi 823 je prije par dana radio na 17 sa 673....krkani. Sahranili su 821 pa 843 pa nakon toga 824 pa evo sad i 823...da je situacija normalna barem jedan od ovih motora platili bi njih trojica iz svog dzepa.

a jucer je jedan od tih radio drugu smjenu na 17b i to na vozilu 853 Shocked
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #100 on: December 07, 2011, 12:31:28 »

Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?


807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"...

Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni.

primtivci su oni ali gori primitivci su oni koji su im to dozvolili. Pa jedan od vozača koji vozi 823 je prije par dana radio na 17 sa 673....krkani. Sahranili su 821 pa 843 pa nakon toga 824 pa evo sad i 823...da je situacija normalna barem jedan od ovih motora platili bi njih trojica iz svog dzepa.

a jucer je jedan od tih radio drugu smjenu na 17b i to na vozilu 853 Shocked
auuuuuuuu to mi se nikao ne sviđaaaaaaaa.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #101 on: December 07, 2011, 12:50:08 »

znači
gbr 491       Mercedes O405GTD   definitivno otišao u rashod Sad
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #102 on: December 07, 2011, 19:41:58 »

Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?


807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"...

Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni.

primtivci su oni ali gori primitivci su oni koji su im to dozvolili. Pa jedan od vozača koji vozi 823 je prije par dana radio na 17 sa 673....krkani. Sahranili su 821 pa 843 pa nakon toga 824 pa evo sad i 823...da je situacija normalna barem jedan od ovih motora platili bi njih trojica iz svog dzepa.

a jucer je jedan od tih radio drugu smjenu na 17b i to na vozilu 853 Shocked


nije tačno...drugu smjenu je radio vozač Jarkoč Munir koji je vozio 812 a koji za novu godinu ide u penziju. Neka mu je sretna i dugovječna..... I ti "zanimljivo" mani više svojih laži, te pričaš da si dužio 805, te iznosiš netačne informacije, prestani s tim
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #103 on: December 07, 2011, 20:32:55 »

Taj Munir je i danas dužio 853 na liniji 41 velešići
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #104 on: December 07, 2011, 22:10:30 »

Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?


807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"...

Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni.

primtivci su oni ali gori primitivci su oni koji su im to dozvolili. Pa jedan od vozača koji vozi 823 je prije par dana radio na 17 sa 673....krkani. Sahranili su 821 pa 843 pa nakon toga 824 pa evo sad i 823...da je situacija normalna barem jedan od ovih motora platili bi njih trojica iz svog dzepa.

a jucer je jedan od tih radio drugu smjenu na 17b i to na vozilu 853 Shocked


nije tačno...drugu smjenu je radio vozač Jarkoč Munir koji je vozio 812 a koji za novu godinu ide u penziju. Neka mu je sretna i dugovječna..... I ti "zanimljivo" mani više svojih laži, te pričaš da si dužio 805, te iznosiš netačne informacije, prestani s tim

ne moras odmah tako grubo ne bitno znam da je vozac neki koji se vrti po 17 /17b/14  a znas i sam da je 812 stalno bio gore  jos od vremena dok je to vozilo imao RAmic Suljo
Logged
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 29   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 22 queries.