bhbus.ba
November 21, 2024, 13:42:39 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 29   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Rashodovana i neispravna vozila  (Read 139026 times)
apmo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 81


« Reply #15 on: January 29, 2011, 00:56:37 »

Otkuda ovo da su TAM-ovi 99. godište kad je TAM propao 96.??
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #16 on: January 29, 2011, 02:01:17 »

u svakoj normalnoj zemlji neko bi za ovo debelo odgovarao. Svakoga normalnog dusa zaboli kad pogleda ove slike a navescu samo nekoliko primjera.
845 je bio presao nesto vise od 400 hiljada kada je parkiran tj kada mu je stradao motor i od tada vise nije ni vozio. 830 je bio presao vjerovali ili ne manje od 300 hiljada kada je "zapocet" rashod. 466 je izgorio na AS u vogosci i mislim da se nije isplatilo popravljati ga ali to ne vazi sa 468 koji je bio najbolji SG 312 u GRASu. Bio je najmanje presao od svih zglobnih MANova. u glavnom svi ovi zuti MANovi su rashodovani prvenstveno zbog motora eventualno mjenjaca. Sto se tice MB 405 GT ta vozila su bila toliko dobro sacuvana i "utegnuta" da su mogli raditi jos 5 godina bez problema. Skoro sva ta vozila su u Eslingenu radili kao  trolejbusi i vrlo malo im je koristen dizel motor. Oni su rashodovani vjerovali ili ne ponajvise zbog mjenjaca. Isto vazi sa MANove 481 i 482 vozila su bila u besprijekornom stanju. Ovaj MB 302 je imao tako dobro uradjenu konstrukciju da je mogao trajati prvenstveno kao eksponat barem jos 20 godina. Sto se tice Renaulta PR 180 oni su poslije Neoplana troosovinaca definitivno najlosija vozila koja su dosla u GRAS. Kad su dosli bili su presli oko milion kilometara bili su poprilicno isluzeni i dotrajali tako da ne cudi sto su radili relativno kratko osim 495 koji je posljednji rashodovan. TAMovi 484 i 485 su 99  godiste i nisu bili presli ni 400 hiljada.....
Radi se vjerovatno o taktici koju uspješno korsiste u pojedinim pogonima GSP Beograd. Tamo imaju običaj rashodovati starije i neke relativno mlade autobuse koji su u boljem stanju a ostavljati krntije u saobraćaju. onda se žale gradu na loš vozni park, i svako 2-3 godine dobiju 100-tinjak novih autobusa. Dobro GSP-u a dobro i Ikarbusu.
Možda je i GRAS pokušao primjeniti istu taktiku, međutim zabio je sam sebi autogol, tako da danas nema dovoljno vozila za normalan saobraćaj.

Sjetimo se samo 2007 kako je boškailo najavljivao 50 novih autobusa do kraja godine... kolega transformers vjerovatno bolje zna, ali meni se čini da je baš te godine rashodovano dosta autobusa (MAN japanci, Karose, MAN Augsburg..,)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #17 on: January 29, 2011, 12:34:32 »

Otkuda ovo da su TAM-ovi 99. godište kad je TAM propao 96.??

ne znam vjeruj mi i meni to nije bilo jasno iskreno ali prvo sam pogledao saobracajnu i vidio da zaista u njoj pise godina proizvodnje 99. a onda sam pomislio da nije neka "muljaza" pa pogledao i pločicu pored prvih vrata na kojoj stoji godina proizvodnje 99.


Sjetimo se samo 2007 kako je boškailo najavljivao 50 novih autobusa do kraja godine... kolega transformers vjerovatno bolje zna, ali meni se čini da je baš te godine rashodovano dosta autobusa (MAN japanci, Karose, MAN Augsburg..,)

ma to je bilo najblaze receno "cudno vrijeme". Boskailo je "vizavi" razgovora sa predstavnicima MAN-a koji su bili spremni dati 50 vozila u zamjenu za prostor gdje bi se napravila zgrada predstavnistva MAN-a i ostali prateci objekti. Za to je bilo potrebno nekoliko  hiljada kvadratnih metara zemljista. Medjutim grad odnosno kanton nije imao sluha za te stvari. Kada se pogleda sa ove vremenske distance da se zakljuciti da je to neko radio svjesno i najvecom mogucom zlom namjerom.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #18 on: January 29, 2011, 13:21:27 »

TAM je podijeljen u više preduzeća 1996, TAM BUS je preživio. 2001 mijenja ime u TVM-Marbus
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #19 on: January 29, 2011, 22:31:13 »

Otkuda ovo da su TAM-ovi 99. godište kad je TAM propao 96.??

Ne znam dokle je radila Avtomontaža, jer su ovi iz Avtomontaže, pa možda ima to kakve veze?
Logged


Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #20 on: February 11, 2011, 19:32:12 »

Jao šta bi ja da me puste u ovo groblje...kao da si pustio slona među porculan  Grin


Zglobni Renaulti su ex SW Saarbrucken,zglobni N 4021NF su ex OBB,troosovinci nisu Centrolineri nego N 4020 tj. preteča Centrolinera  Wink
Logged
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #21 on: February 15, 2011, 03:13:01 »

Ovo je zalosno pa pola ovih buseva su mogli i dan danas radit nije moguce da su na svim otisli motori i mjenjaci ako imas 2 busa jedna motor jedan mjenjac sastavi bar jedan da radi pa nek radi godinu za tu godinu ce donjet odredenji profit.Inace troosovinci nisu za Sarajeva jer je teren usran a i vozaci su stoka sisla sa planina pa nemos smotat onolku grdosiju.A ovu 302 da urede ne treba im puno mogu je ostavit kao eksponat mogu sa njom radit turistice ture moze sta hoce na njoj izgubit ne mogu.
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #22 on: February 15, 2011, 09:56:34 »

Ovo je zalosno pa pola ovih buseva su mogli i dan danas radit nije moguce da su na svim otisli motori i mjenjaci ako imas 2 busa jedna motor jedan mjenjac sastavi bar jedan da radi pa nek radi godinu za tu godinu ce donjet odredenji profit.Inace troosovinci nisu za Sarajeva jer je teren usran a i vozaci su stoka sisla sa planina pa nemos smotat onolku grdosiju.A ovu 302 da urede ne treba im puno mogu je ostavit kao eksponat mogu sa njom radit turistice ture moze sta hoce na njoj izgubit ne mogu.

i ja sam tog mišljenja, i da za Sarajevo nisu troosovinci zbog puteva i za tu O302, bus je stvarno dobar, šteta bi bila da ga izrežu...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #23 on: February 15, 2011, 10:40:06 »

Ovo je zalosno pa pola ovih buseva su mogli i dan danas radit nije moguce da su na svim otisli motori i mjenjaci ako imas 2 busa jedna motor jedan mjenjac sastavi bar jedan da radi pa nek radi godinu za tu godinu ce donjet odredenji profit.Inace troosovinci nisu za Sarajeva jer je teren usran a i vozaci su stoka sisla sa planina pa nemos smotat onolku grdosiju.A ovu 302 da urede ne treba im puno mogu je ostavit kao eksponat mogu sa njom radit turistice ture moze sta hoce na njoj izgubit ne mogu.

i ja sam tog mišljenja, i da za Sarajevo nisu troosovinci zbog puteva i za tu O302, bus je stvarno dobar, šteta bi bila da ga izrežu...

ma troosovinci su namjenski nabavljeni za 31e i za nju su idealni naravno kad su tehnicki ispravni. O302 kad su tek dosli nisu bas bili za pohvaliti. To su mercedesi radjeni za tursko trziste presli su ogroman broj kilometara u turskoj a oni koji bolje poznaju turke znaju kakvi su to "dusmani" za vozila. Znači ostaje mogucnost da ukoliko nekada gras bude u situaciji da napravi svoj vlastiti muzej da tu eventualno to vozilo bude ubaceno kao eksponat. Međutim realno sanse da do toga dodje su ravne nuli i ako dodje ova 302 ce biti uveliko u zeljezari...
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #24 on: February 15, 2011, 11:05:15 »

da, prava šteta i muzeja.. a kad pogledaš sva vozila koja su tu bila (tramvaj,trola,bus), mogao se napraviti impozantan muzej...
Logged


saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #25 on: February 15, 2011, 17:25:47 »

znam ja da turska vozila nisu bas sjajnog kvaliteta al brate gras je uspio razbit onokle mercove i manove pa sto nebi i tog turcina.bus kakav god da je dobar je za turisticke ture ili neke posebne svecanosti al koda ko o tome vodi racuna...svabe mogu vozat saurere stare po 60 i vise godina a u nas ne moze bus star 30-40 godina....jesu ovi mercovi dosli posle rata jer zenica je imala turske manove ko sto pice po istanbulu nisu losi busevi samo im sjedista niska bila
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #26 on: February 16, 2011, 10:45:18 »

znam ja da turska vozila nisu bas sjajnog kvaliteta al brate gras je uspio razbit onokle mercove i manove pa sto nebi i tog turcina.bus kakav god da je dobar je za turisticke ture ili neke posebne svecanosti al koda ko o tome vodi racuna...svabe mogu vozat saurere stare po 60 i vise godina a u nas ne moze bus star 30-40 godina....jesu ovi mercovi dosli posle rata jer zenica je imala turske manove ko sto pice po istanbulu nisu losi busevi samo im sjedista niska bila
Ovi 302 su dosli nekad poslije rata 1996 ili 1997. i tada su bili prilicno stari i dotrajali. Sjecam se tih MANova koje je dobila Zenica, bili su jako bučni i onako malo smijesnog dizajna. Farovi su im bili okrugli mali. Zadnji dio je vec mogao proci.Ali ni oni se nisu zadrzali u Zenici nesto dugo. Vrlo brzo su rashodovani. Mislim da nisu radili ni 3/4 godine.
Logged
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #27 on: February 17, 2011, 01:18:37 »

Vozio sam se u njima dok su radili tih par godina.Za nase uslove nisu bili losi al je sranje sto su im sjedista bila niska i klizava bukvalno u krivinu brze ako uleti izletis iz sjedista nzm kakav je materijal podsjeca na kozu al je klizav ko led...
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #28 on: February 17, 2011, 22:16:41 »

Na red došli i trolejbusi. ovo je sve što sam zatekao. Veliki broj ih je već isječeno, jer je skoro bio tender za to, pa se odmah pristupilo radu, tako da bi i ovi što sam ih zetakeo mogli ubrzo biti isječeni. Da napomenem da je bilo još 2-3 trole koje su bile prevrnute i nisu imale znak gbr-a na sebi pa ih nisam slikao
4130


4131



4136



4401


4402



4409


i ima isti još jedan 4408, al sam ga zaboravio slikat, skontao tek kad sam kući došao, al uglavnom isto stanje isti bus, pa niste propustili puno

4410



4412


4415


4419

Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #29 on: February 18, 2011, 12:40:42 »

Kako su ovi 408 i 409 bili udobni i brzi to je nevjerovatno. Jako dobro ocuvani ugodni za voznju. Čak udobniji od Mercedesa puno
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 29   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 22 queries.