The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« on: January 26, 2011, 22:07:00 » |
|
|
|
« Last Edit: January 15, 2014, 20:28:29 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #1 on: January 26, 2011, 22:15:19 » |
|
gbr. 845, 809, 838
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #2 on: January 26, 2011, 22:18:06 » |
|
ok a i ovaj pripada ovdje ja ću svoje slike sutra postavit, sad imam previše posla
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #3 on: January 26, 2011, 22:38:57 » |
|
Najviše mi žao Centrolinera...mogao je on još dugo sigurno, ali oni konstantno upropaštavaju vozila...tužno i žalosno..
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #4 on: January 26, 2011, 22:42:55 » |
|
Najviše mi žao Centrolinera...mogao je on još dugo sigurno, ali oni konstantno upropaštavaju vozila...tužno i žalosno..
Pa et, iz priče sa današnjim vodičem vidio sam da što se centrolinera tiče nije toliko bilo do njih, nego do naših cesta. Kaže da su poslije svake vožnje morali na servis jer im je uvijek nešto otpadalo i slično zbog cesta...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #5 on: January 27, 2011, 11:45:04 » |
|
Spisak vozila koja su u rashodu a koja smo amar i ja zatekli jučer 32 Iveco 100E18 420 Renault PR180 421 Neoplan N 4021 NF 423 Neoplan N 4021 NF 466 MAN SG312 468 MAN SG312 481 Mercedes O405GTD 484 TAM 272A180 Avtomontaža 485 TAM 272A180 Avtomontaža 487 Mercedes O405GTD 489 Mercedes O405GTD 490 Mercedes O405GTD 493 Mercedes O405GTD 495 Renault PR180 496 Renault PR180 498 Renault PR180 499 Mercedes O405GTD 601 Karosa B731 602 Karosa B731 608 Karosa B731 609 Karosa B731 610 Karosa B731 611 Karosa B731 615 Karosa B731 671 Graf & Stift 240M12 688 Mercedes O302/Otomarsan 707 Steyr SML14 H 256 708 Steyr SML14 H 256 802 MAN SL222 809 MAN SL222 817 MAN SL222 821 MAN SL222 835 MAN SL222 838 MAN SL222 845 MAN SL222 847 MAN SL222 900 Neoplan N 4020 902 Neoplan N 4020 903 Neoplan N 4020 904 Neoplan N 4020 Neoplan Skyliner N 122 – Turistička agencija GRAS 420 490 466 615 Mislim da je ovo 671 608 493 903 496 Ostale slike će stići u toku dana, eventualno navečer, jer imam sad obaveza pa kad stignem
|
|
« Last Edit: December 16, 2011, 21:36:15 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #6 on: January 27, 2011, 13:05:23 » |
|
Ovaj bijeli zglobni renault gb 420 je saobraćao na mojoj liniji punih godinu dana i 2 mjeseca vozi ga je rahmanović dok nije dobio 464. I ostali renoi su po meni bili jako dobri ali popularno su zvani zagušljivci jer su imali sićušne prozore i nisu imali krovni otvora. Zadnji koji je vozo bio je 495 Sparkasse sabrucken.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #8 on: January 27, 2011, 17:14:15 » |
|
|
|
« Last Edit: December 16, 2011, 21:55:58 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #9 on: January 27, 2011, 20:05:18 » |
|
Ja kako ovi znaju unistiti Vozila to nije zdravo , Doduse i Godine igraju jednu ulogu ali ova Vozila su se mogla voziti , jos koju Godinu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #10 on: January 28, 2011, 00:08:35 » |
|
fantastična petorka 32 802 835 01 i 602 602 601 701 ili 702 487 609 489 481 i za kraj legenda - 688 - turska 302, jedina ostala od 10 komada, služila za obuku jedno vrijeme. Covjek mi je rekao da nece ubrzo pod nož, ali i da su šanse da se spasi maksimalno nikakve
|
|
« Last Edit: December 16, 2011, 22:04:05 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #11 on: January 28, 2011, 15:13:46 » |
|
Ja bih barem nju sredio i ostavio, jer ja mislim da ovaj bus nema niko u BiH pa i dalje
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #12 on: January 28, 2011, 19:52:45 » |
|
Tu je potrebna velika restauracija pa onda može u muzej, mada koliko se može vidjeti totalno je prop'o bus i njegovo obnavljanje bi sigurno mnogo koštalo.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #13 on: January 28, 2011, 19:54:16 » |
|
Ali na kraju bi im se isplatilo, jer je to veoma, veoma rijedak bus za vidjet
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #14 on: January 29, 2011, 00:29:20 » |
|
u svakoj normalnoj zemlji neko bi za ovo debelo odgovarao. Svakoga normalnog dusa zaboli kad pogleda ove slike a navescu samo nekoliko primjera. 845 je bio presao nesto vise od 400 hiljada kada je parkiran tj kada mu je stradao motor i od tada vise nije ni vozio. 830 je bio presao vjerovali ili ne manje od 300 hiljada kada je "zapocet" rashod. 466 je izgorio na AS u vogosci i mislim da se nije isplatilo popravljati ga ali to ne vazi sa 468 koji je bio najbolji SG 312 u GRASu. Bio je najmanje presao od svih zglobnih MANova. u glavnom svi ovi zuti MANovi su rashodovani prvenstveno zbog motora eventualno mjenjaca. Sto se tice MB 405 GT ta vozila su bila toliko dobro sacuvana i "utegnuta" da su mogli raditi jos 5 godina bez problema. Skoro sva ta vozila su u Eslingenu radili kao trolejbusi i vrlo malo im je koristen dizel motor. Oni su rashodovani vjerovali ili ne ponajvise zbog mjenjaca. Isto vazi sa MANove 481 i 482 vozila su bila u besprijekornom stanju. Ovaj MB 302 je imao tako dobro uradjenu konstrukciju da je mogao trajati prvenstveno kao eksponat barem jos 20 godina. Sto se tice Renaulta PR 180 oni su poslije Neoplana troosovinaca definitivno najlosija vozila koja su dosla u GRAS. Kad su dosli bili su presli oko milion kilometara bili su poprilicno isluzeni i dotrajali tako da ne cudi sto su radili relativno kratko osim 495 koji je posljednji rashodovan. TAMovi 484 i 485 su 99 godiste i nisu bili presli ni 400 hiljada.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|