man 464
|
|
« Reply #390 on: February 11, 2014, 00:26:07 » |
|
Moje oči će biti širom otvorene.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #392 on: February 11, 2014, 21:02:31 » |
|
Pošto smo u drugoj temi duboko u OT, evo ovdje replika. Ja poređenja. zglob mu falio, i štopka-žmigavac. Ovako ona dva se pukla kod muzeja i vjerovatno iz jednog presadili zglobni dio. Kako da naprave Satru umjesto njega? Možda su trebali prodati taj zglobni dio u staro željezo, pa bi možda skupili da završe onu satru Fakat ne razumijem neke forumaše i njihova poređenja. Još lijepo tamo piše da je tramvaj bio generalno u dobrom stanju, samo mu fali zglob Za finalizaciju jednog od satra tramvaja treba "relativno" malo novca, ja nisam rekao da umjesto njega konkretno naprave satru nego da novce koje su uložili u komplet restauraciju starog tramvaja preusmjere za završteka potpuno novog tramvaja koji bi sigurno bio trajniji od 275. Nisu mu samo falili žmigavci i štopke, bili su izvrnuti osigurači skoro svi, veliki dio limarije poskidan, vrata poskidana, čak je i par prozora falilo, vjerovatno nisu bile potrebne velike finansijske investicije jer se imalo odakle skinuti 228 i 215. Ja također ne mogu da shvatim neke forumaše koji podržavaju dizanje grobova od vozila dok potpuno nova vozila stoje ili u ovom slučaju im trebaju sitnice da budu završeni, uz to pomenuti tramvaj je niskopodan i bila bi velika korist od njega za sve kategorije ljudi sa otežanim kretanjem. Također pomenuto vozilo 604 ima veći kapacitet i za sve ostele putnike bi koliko - toliko značio. U generalno dobrom stanju su bili mnogi pa su raskopusani i rastopljeni, nažalost. Očito da nam se pogledi na ovaj nazovi problem ne slažu i da nas daljnja rasprava vodi u ćorsokak i mislim da nema potrebe da dalje razglabamo jer možemo do jutra ali nećemo se složiti.
|
|
« Last Edit: February 11, 2014, 21:10:39 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #395 on: February 11, 2014, 21:52:41 » |
|
Samo što je vjerovatno 85-90% od cca 12.000 pokriveno pokriveno od 215 i 228, pa možda i 278 i 207 koji su po meni trenutno neisplativi.
Uglavnom meni je tada ličio kao vozilo koje se sprema za remont, ne sjećam se tih detelja koje si spomenuo samo se sjećam da je na pojedinim mjestima bio kitovan. Ako je pristojan remont limarije, dosta toga se treba poskidati.
Inače uvijek sam na strani GRAS-a što se tiče dizanja vozila. Ima tu milion faktora, čak se pitam jave li im se uvijek ponuđači kad raspišu tender za dijelove, s obzirom na situaciju.
|
|
« Last Edit: February 11, 2014, 21:55:45 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #396 on: February 15, 2014, 17:29:13 » |
|
Danas čujem, 407,408,419 stoje kao što je poznato radi guma, a na 323 koji neće zadugo biti napravljen nove gume, komentarišu Veljan i Džafo, što ne skinu sa 323 tih 6 guma i oforme makar jednog od te trojice, kaže fale mu 4 gume da izađe na cestu... (jednom zglobu) Pa realno kad pogledaš i jest tako...
Vozio sam se sa 425 danas i mogu vam reć da je jedan od boljih, možda je moje uho "nevješto" ali jako fin zvuk ima, ne galami, "prede" uz Kobilju glavu, baš kao kad su svi ik-206 bili glanc novi, unutra, onako, nije plaho ispisan, po šprerama nije, po sjedištima je "krvnički" ispisan, i fali jedan rukohvat odvaljen, ostalo ok, čak i neonke nisu izlupane kao kod 415,417,419... Nije loš uopšte...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #398 on: February 21, 2014, 23:53:39 » |
|
biće dodano za par dana, dok se nakupi materijala
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #399 on: March 01, 2014, 00:12:42 » |
|
Prednji dio tramvaja 201 spojen sa zadnjim dijelom tramvaja 228, i obrnuto. Isto kao i 215/227.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #400 on: March 01, 2014, 00:40:40 » |
|
227 i 215 su makar enterijerski isti, a 201 i 228 je mutant, razgovarali smo već o tome al' da zabilježim za 227 i 215.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #401 on: March 01, 2014, 11:19:01 » |
|
Ono za plafon nebi trebalo biti problem. Oni limovi su im svakako postavljeni u GRAS-u. Valjda će ih postaviti i kod prednjeg dijela 201.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #402 on: March 18, 2014, 14:27:28 » |
|
jel ok da zavedemo u rashod i 422 Neoplan N 4021 NF? ima li još šta da je definitivno rashodovano?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #403 on: March 18, 2014, 15:06:46 » |
|
Pa možda ga nebi trebalo još zavoditi kao rashodovano vozilo. Mislim da ima još mogućnosti da će ga praviti. Mislim da bi za sad uz njega trebalo dodati zvjezdicu, da se zna da je trenutno izbačen. Uglavnom nije još u "Italiji", i čini mi se da nije očerupan. Već je on imao situacije da ne radi nekoliko mjeseci pa se izvlačio.
800, 803, 804, 805, 810, 811, 812, 816, 819, 820, 822, 824, 827, 828, 831, 833, 834, 836, 837, 839, 848, 849 jako dugo stoje, mnogo duže od 422, mislim da će biti razmatrani ako ikad dođe motora i mjenjača i drugih dijelova za ovaj tip ali mislim da je većina završila karijeru.
669 su odmah parkirali do 490 što je za njega loš znak. Zasad mu je skinut zadnji desni točak i unutrašnji i vanjski.
404 možeš slobodno ukloniti jer je skroz opuhan.
Što se tiče zvjezdica trebalo bi ih staviti kod 320, 402, 427 (ne radi duže od godinu dana, zbog udesa), 673, 669, 464, 818, 844, a treba skinuti zvjezdicu sa 465.
Kod tramvaja treba skinuti zvjezdicu sa 271 jer odavno radi, a staviti na 215, 228, 201, 713, 716. Ako se ne varam 709 i 712 se prave?
|
|
« Last Edit: March 18, 2014, 15:37:46 by The_Dubster »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #404 on: March 18, 2014, 15:58:22 » |
|
404 Ikarbus IK-201* - Rashod, ovo ostalo unešeno...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|