Troler
|
|
« Reply #300 on: October 30, 2012, 20:13:50 » |
|
Kako onda prođu tehnički drugi ofarbani busevi? 823, 813, 844, na kraju kako ga je 464 do sad prolazio?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #301 on: October 30, 2012, 21:55:28 » |
|
714 je dobro odslužio. To je bio zadnji grasov solo mercedes. Sada je od mercedesa jedini u funkciji ostao 499. 714 će sigurno biti rashodovan. Sada je važno da osposobe 464 i ostale autobuse. Ovaj 464, šta mu još nedostaje od dijelova?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #302 on: October 30, 2012, 21:58:48 » |
|
Dakle piše: ČITAJ PAŽLJIVO ...Što se tiče 464 on je napravljen samo čekaju da dodje farba da ga ofarbaju jer onakav ne moze proci tehnicki, on plav a u saobracajnoj stoji da je zut...
I mene @Troler pravo da ti kažem interesuje kako su to 844 i slično do sad prolazili, vjerovatno su bili preregistrovani i u saobraćajnoj bio promijenjen podatak o boji?
|
|
« Last Edit: October 30, 2012, 22:14:03 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #303 on: October 31, 2012, 17:28:31 » |
|
Kad vec insistirate. Do sada su na GRASovim tehničkim pregledima stvari se MUTILE pa se tako na "valjke" naveze jedan autobus a radi se teh pregled za drugi autobus, tako su do sada tehnički pregled prolazili krševi . Sada više to neće biti moguće jer kontrolori ne žele da sami sebe guraju zatvor zbog nečijeg nehatluka. Znači nisu nikada što ti kažeš "preregistrovani" (nema to veze sa preregistracijom to je promjena tehničkih podataka, preregistracija je nešto sasvim drugo), na tehničkom pregledu se na to nije obracala paznja a što je još gore ni policija (koja je instruirana da zbog "teske situacije" ne dira vozila GRASa) to nije previše gledala. Znači od svih ovih vozila samo je kod 813 boja promjenjena u bijelu , svi ostali se vode kao zuti
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #304 on: November 04, 2012, 11:14:51 » |
|
Ima li kakve nade za Hessove 4147, 4154, 4159, 4161, i jeli im se još neki pridružio?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #306 on: November 06, 2012, 22:20:20 » |
|
Jesu li stigli dijelovi za 839 i dali će mu srediti onaj oštećeni dio iza zadnjeg prozora i ofarbati ga?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #307 on: November 06, 2012, 22:27:20 » |
|
839 stoji pored preglednog kanala. Vjerovatno mu fale još neke sitnice. NE vjerujem da ce mu popravljati bilo šta oko karoserije jer za to je potrebno da se posada angazuje malo više međutim aktuelnu posadu ne interesuje ništa osim linije 24 tako da ne vjerujem da ce ga "sredjivati"......umjesto 839 na 24 danas radio 820
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #308 on: November 20, 2012, 00:14:20 » |
|
Novi spisak otpisanih vozila:
Trolejbusi:4125,4130,4131,4133,4136,4138,4402,4412,4419,4410 (sječenje i dijelovi)
Autobusi: RENAULT RVI PU04A1 420, MERCEDES BENZ 0405GTD: 487,488,489, NEOPLAN N4020:900,901,902,903,904
Moram samo da korigujem ovaj spisak,naime među rashodovanim trolejbusima su zapravo garažni brojevi 47,56,65,koji nisu bili numerisani na naše brojeve,a ne minibusi kako sam imala ovaj felerični spisak.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #309 on: December 07, 2012, 19:22:10 » |
|
Izgleda da je u ponedjeljak 3.12.2012. na liniji 36 g.b. 668 završio svoj dugi radni vijek
Danas sam ga vidio u "italiji" parkiranog iza "zida" od starih guma gdje ju parkirani 714, 460, 900-904... i 90% sam uvjeren da mu je to kraj karijere.
Zadnjih mjeseci je bio u jako lošem stanju, limarija loša, pod skroz raskliman, imao sam utisak da će se bus raspasti... jedino neznam kakav mu je bio motor i mjenjač.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #310 on: December 07, 2012, 21:07:01 » |
|
, zanima me bas kakav ce GRAS biti za 2-3 god , sto se tice autobusa i minibusa .....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #311 on: December 08, 2012, 12:32:42 » |
|
Izgleda da je u ponedjeljak 3.12.2012. na liniji 36 g.b. 668 završio svoj dugi radni vijek
Danas sam ga vidio u "italiji" parkiranog iza "zida" od starih guma gdje ju parkirani 714, 460, 900-904... i 90% sam uvjeren da mu je to kraj karijere.
Zadnjih mjeseci je bio u jako lošem stanju, limarija loša, pod skroz raskliman, imao sam utisak da će se bus raspasti... jedino neznam kakav mu je bio motor i mjenjač.
motor urađen nedavno, prije nekoliko mjeseci. Ne vjerujem da ce u rashod jer za njega ima puno više rezervnih dijelova nego za ostale a i jednostavniji je za popravku, elektronike skoro da i nema...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #312 on: December 14, 2012, 15:14:58 » |
|
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #313 on: December 29, 2012, 23:36:52 » |
|
318 ostao bez prednjeg i zadnjeg branika, 803 prebačen na početak do 833, a 836 je do 804.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #314 on: February 15, 2013, 18:20:31 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
|