bhbus.ba
November 22, 2024, 00:00:20 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Rashodovana i neispravna vozila  (Read 139063 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #210 on: April 30, 2012, 23:57:50 »

Na rezanje ide:

10 zglobnih autobusa
23 solo autobusa
13 minibusa
  6 tramvaja
  3 trolejbusa

Kao i staro željezo, bakar, limovi...Ponude će biti otvorene 4. maja.
Znaju li se koja ce to biti vozila po g.b.

Kad se potpiše odluka biće definitivno spisak garažnih brojeva.Dotad sve unaprijed pričati je bezveze. Wink
« Last Edit: May 01, 2012, 00:11:15 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #211 on: May 04, 2012, 19:20:01 »

Ovako spisak koji ja posjedujem trebalo bi da ide ovako:
Autobusi:466,481,482,484,485,468,494,495,496,497,498,671,608,615,707,708,706,
670,601,611,602,809,830,802,817,821,825,835,838,845,610,612,620
Trolejbusi:4408,4409,4401
Minibusi:17,18,20,29,71,37,40,85,12,30,33,39,72
Tramvaji:701,702,703,704,705,706

Stanje svih vozila otpisani sa 31.12.2011.god.
« Last Edit: May 04, 2012, 20:06:33 by The_Dubster » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #212 on: May 08, 2012, 20:08:48 »

Prema onome što smo znali ranije, što smo saznali u toku i sada, uvršteno sa slikama koje smo imali, dobili smo ovo:

10      Otoyol M24      
11      Otoyol M24
12      Otoyol M24
17      Otoyol M24
18      Otoyol M24              
19      Otoyol M24
20      Otoyol M24
21      Otoyol M24      
23      Otoyol M24
24      Otoyol M24      
25      Otoyol M24      
26      Otoyol M24      
28      Otoyol M24  
29      Otoyol M24
30      Iveco 100E18
33      Iveco 100E18
34      Iveco 100E18    
37      Iveco 100E18
39      Iveco 100E18
40      Iveco 100E18
41      Iveco 100E18
43      TAM 85 A 192SC
44      TAM 85 A 192SC
45      TAM 85 A 192SC
46      TAM 85 A 192SC
68      MAN-Dorteller  0 220
71      MAN-Dorteller  0 220
72      MAN-Dorteller  0 220
74      MAN-Dorteller  0 220
85      Otoyol M24

316    Neoplan Skyliner N 122 – Turistička agencija GRAS
420    Renault PR180
421    Neoplan N 4021 NF
423    Neoplan N 4021 NF                
462    MAN SG312  
466    MAN SG312
468    MAN SG312
481    MAN SG242 H
482    MAN SG242 H
484    TAM 272A180 Avtomontaža
485    TAM 272A180 Avtomontaža
487    Mercedes O405GTD
489    Mercedes O405GTD
490    Mercedes O405GTD
491    Mercedes O405GTD
492    Mercedes O405GTD
493    Mercedes O405GTD
494    Mercedes O405GTD
495    Renault PR180
496    Renault PR180
497    Renault PR180
498    Renault PR180
601    Karosa B731
602    Karosa B731
608    Karosa B731
609    Karosa B731
610    Karosa B731
611    Karosa B731
612    Karosa B731  
615    Karosa B731
620    Karosa B731
670    Graf & Stift 240M12
671    Graf & Stift 240M12
688    Mercedes O302/Otomarsan
706    Steyr SML14 H 256  
707    Steyr SML14 H 256        
708    Steyr SML14 H 256
802    MAN SL222
809    MAN SL222
817    MAN SL222
821    MAN SL222
825    MAN SL222
830    MAN SL222
835    MAN SL222
838    MAN SL222
842    MAN SL222
843    MAN SL222  
845    MAN SL222
847    MAN SL222
900    Neoplan N 4020
902    Neoplan N 4020
903    Neoplan N 4020
904    Neoplan N 4020

4125  MAN SG200 HO
4130  MAN SG200 HO
4131  MAN SG200 HO
4136  MAN SG200 HO
4138  MAN SG200 HO
4140  MAN SG200 HO
4401  MAN SL172 HO
4402  MAN SL172 HO
4408  Den Oudsten B.72-FK 560
4409  Den Oudsten B.72-FK 560
4410  Mercedes O405 GTD
4412  MAN SL172 HO
4415  MAN SL172 HO
4419  MAN SL172 HO
4420  MAN SL172 HO
4426  MAN SL172 HO
4431  MAN SL172 HO

701    Lohner E
702    Lohner E
703    Lohner E
704    Lohner E
705    Lohner E
706    Lohner E
« Last Edit: May 08, 2012, 23:00:08 by The_Dubster » Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #213 on: May 08, 2012, 20:20:55 »

DEN OUDSTEN B.72-FK 560 je tačan tip za trolejbuse (4409 i 4408),kao i npr: OAF GS UH 240 M 12 za Graf i Stift(npr:GB 670),ako kome šta znači. Grin
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #214 on: May 08, 2012, 20:21:35 »

Šta će 461 na ovoj listi? Eno ga sređuju, bili mu stavili neki žuti branik pa ga ofarbali u plavo, koliko sam vidio opran je i uglancan, 90% da će izaći ovog mjeseca u saobraćaj. Bio je skoro očerupan i na ivici rashoda, ali eto ponovo su ga sastavili.

Isto tako 804 i 824 nisu još rashodovani, iako jako dugo ne rade i neznam šta će biti sa njima.



« Last Edit: May 08, 2012, 20:35:25 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #215 on: May 08, 2012, 20:33:20 »

trole sređene, a ova tri vraćena u aktivni vp.
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #216 on: May 08, 2012, 20:35:34 »

Onaj polurashodovani Skyliner je g.b. 316, a kod 462 je slika od 463, ali broj mu se malo izbrisao pa zbunjuje.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #217 on: May 08, 2012, 22:34:19 »

481 i 482 su MANovi a ne MB ...ne sjecam se tipa koji je MAN u pitanju  ali znam da je imao prednji kraj kao SL 222 a zadnji kao u MB 405. Bili su jako dobro očuvani kada su 2000 stigli u GRAS ali su ipak bili preslabi za brdo. 481 su dužila dvojica koji više ne rade u GRASu a 482 Alić Mensur (narko diler) i Kordić Eso.....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #218 on: May 08, 2012, 22:43:17 »

MAN SG242 H
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #219 on: May 08, 2012, 23:06:50 »

MAN SG242 H

da to su ti....ne sjecam se tipa a i davno su i dosli i prestali s radom. 482 je radio nešto malo duže iako je 481 bio u boljem stanju i mislim čak i mlađi od 482
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #220 on: May 09, 2012, 09:22:05 »


da to su ti....ne sjecam se tipa a i davno su i dosli i prestali s radom. 482 je radio nešto malo duže iako je 481 bio u boljem stanju i mislim čak i mlađi od 482

Ako se nevaram, radili su negdje do 2005.
« Last Edit: May 09, 2012, 09:24:03 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #221 on: May 09, 2012, 09:34:17 »


da to su ti....ne sjecam se tipa a i davno su i dosli i prestali s radom. 482 je radio nešto malo duže iako je 481 bio u boljem stanju i mislim čak i mlađi od 482

Ako se nevaram, radili su negdje do 2005.

To su onaj narandžasti sa plavom trakom ELSNER i onaj bijeli sa crvenim, oranž i žutim trakama jel?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #222 on: May 09, 2012, 09:43:53 »

Jeste
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #223 on: May 09, 2012, 18:30:39 »


da to su ti....ne sjecam se tipa a i davno su i dosli i prestali s radom. 482 je radio nešto malo duže iako je 481 bio u boljem stanju i mislim čak i mlađi od 482

Ako se nevaram, radili su negdje do 2005.

To su onaj narandžasti sa plavom trakom ELSNER i onaj bijeli sa crvenim, oranž i žutim trakama jel?

tako otprilike je radio 482 a 481 sigurno dvije godine prije. Posada od 482 je presla na 495 kad su došli Renaulti PR 180 ..poslije je tog 482 vozio ko je stigao jedno vrijeme ga je dužio Popara sa 407 i  tu mu je negdje bio i kraj..
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #224 on: May 09, 2012, 18:54:37 »

Ne znam na kojim su linijama najviše radili ali što se tiče Dobrinje tu su radili samo vrlo rijetke izlete na 31 i mislim da je jednom 482 radio na 42 (možda 2000 ili 2001 jer poslije zglobni više nisu upadali na 42).
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 22 queries.