man 464
|
|
« Reply #90 on: December 02, 2011, 23:58:33 » |
|
417,404,manovi jesul gotovi skroz, vidim da na 417 ima neki papir ne skidaj djelove ili slično.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #91 on: December 03, 2011, 00:15:59 » |
|
@man 464, ako si prolazio tuda, jeli još tamo parkiran 460?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #92 on: December 03, 2011, 10:26:16 » |
|
417,404,manovi jesul gotovi skroz, vidim da na 417 ima neki papir ne skidaj djelove ili slično. Ma ne skidaju dijelove sa 404 i 417 u tolikoj mjeri ali ako ih ubrzo ne poprave otici ce u rashod a neko bi trebao zbog toga i zatvora zaraditi. Nigdje u svijetu se ne rashoduje vozilo staro 2 odnosno 6 godina. Isto su uradili sa 830. Vozilo je rashodovano 2004 godine a nije bilo prešlo ni 200 000. 460 je d8go bio parkiran u hali kod preglednog kanala poslije je izvučen vani i tu je još uvijek parkiran...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #93 on: December 05, 2011, 13:09:57 » |
|
460 je d8go bio parkiran u hali kod preglednog kanala poslije je izvučen vani i tu je još uvijek parkiran...
Popravljen je, jutros sam ga vidio na 31
|
|
« Last Edit: December 05, 2011, 13:12:58 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #94 on: December 07, 2011, 10:08:21 » |
|
onda ga necemo prebacivati jos ovdje...
sad ga prebaci slobodno jer je na listi za "otpis". Kako je to bio dobar bus. Kada je stigao sa ostalima imao je najmanju kilometražu na satu negdje oko 600 000. Imajući u vidu činjenicu da su ova vozila radila 2/3 radnog vremena kao trolejbusi , značilo bi da mu je motor prešao između 200 i 300 hiljada. S obzirom da se radi o MB kojem je milion zagarantovan to vozilo je uz kakvoo takvo odrzavanje moglo bez problema jos najmanje 3 godine raditi. Motor je radio perfektno, mjenjač isto tako a o udobnosti da i ne govorimo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #95 on: December 07, 2011, 10:17:21 » |
|
Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #96 on: December 07, 2011, 10:19:52 » |
|
Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?
807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #97 on: December 07, 2011, 10:26:40 » |
|
Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?
807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"... Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #98 on: December 07, 2011, 10:36:49 » |
|
Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?
807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"... Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni. primtivci su oni ali gori primitivci su oni koji su im to dozvolili. Pa jedan od vozača koji vozi 823 je prije par dana radio na 17 sa 673....krkani. Sahranili su 821 pa 843 pa nakon toga 824 pa evo sad i 823...da je situacija normalna barem jedan od ovih motora platili bi njih trojica iz svog dzepa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #99 on: December 07, 2011, 12:18:36 » |
|
Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?
807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"... Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni. primtivci su oni ali gori primitivci su oni koji su im to dozvolili. Pa jedan od vozača koji vozi 823 je prije par dana radio na 17 sa 673....krkani. Sahranili su 821 pa 843 pa nakon toga 824 pa evo sad i 823...da je situacija normalna barem jedan od ovih motora platili bi njih trojica iz svog dzepa. a jucer je jedan od tih radio drugu smjenu na 17b i to na vozilu 853
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #100 on: December 07, 2011, 12:31:28 » |
|
Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?
807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"... Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni. primtivci su oni ali gori primitivci su oni koji su im to dozvolili. Pa jedan od vozača koji vozi 823 je prije par dana radio na 17 sa 673....krkani. Sahranili su 821 pa 843 pa nakon toga 824 pa evo sad i 823...da je situacija normalna barem jedan od ovih motora platili bi njih trojica iz svog dzepa. a jucer je jedan od tih radio drugu smjenu na 17b i to na vozilu 853 auuuuuuuu to mi se nikao ne sviđaaaaaaaa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #101 on: December 07, 2011, 12:50:08 » |
|
znači gbr 491 Mercedes O405GTD definitivno otišao u rashod
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #102 on: December 07, 2011, 19:41:58 » |
|
Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?
807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"... Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni. primtivci su oni ali gori primitivci su oni koji su im to dozvolili. Pa jedan od vozača koji vozi 823 je prije par dana radio na 17 sa 673....krkani. Sahranili su 821 pa 843 pa nakon toga 824 pa evo sad i 823...da je situacija normalna barem jedan od ovih motora platili bi njih trojica iz svog dzepa. a jucer je jedan od tih radio drugu smjenu na 17b i to na vozilu 853 nije tačno...drugu smjenu je radio vozač Jarkoč Munir koji je vozio 812 a koji za novu godinu ide u penziju. Neka mu je sretna i dugovječna..... I ti "zanimljivo" mani više svojih laži, te pričaš da si dužio 805, te iznosiš netačne informacije, prestani s tim
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #103 on: December 07, 2011, 20:32:55 » |
|
Taj Munir je i danas dužio 853 na liniji 41 velešići
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #104 on: December 07, 2011, 22:10:30 » |
|
Vidio sam jučer 807 parkiran pokraj onoh manova što su u polurashodu, jel i on gotov ili nije mogao vani zbog guma. Inače lin 23c skoro pa i da ne radi a 23/23a rade samo 465 i 820. Zna li se gdje je 464?
807 je juče bio parkiran do ograde jer nije imao goriva. a Pored 417 odnosno 404 je parkiran 823 kojem je crko motor prije 2 sedmice..."štetočine mu je*ale znanje"... Pa ja, kad su glupani, mogao je radit makar još nekoliko mjeseci u ravnici, ali ne, zaboga miloga oni moraju radit breku II. Primitivci jedni. primtivci su oni ali gori primitivci su oni koji su im to dozvolili. Pa jedan od vozača koji vozi 823 je prije par dana radio na 17 sa 673....krkani. Sahranili su 821 pa 843 pa nakon toga 824 pa evo sad i 823...da je situacija normalna barem jedan od ovih motora platili bi njih trojica iz svog dzepa. a jucer je jedan od tih radio drugu smjenu na 17b i to na vozilu 853 nije tačno...drugu smjenu je radio vozač Jarkoč Munir koji je vozio 812 a koji za novu godinu ide u penziju. Neka mu je sretna i dugovječna..... I ti "zanimljivo" mani više svojih laži, te pričaš da si dužio 805, te iznosiš netačne informacije, prestani s tim ne moras odmah tako grubo ne bitno znam da je vozac neki koji se vrti po 17 /17b/14 a znas i sam da je 812 stalno bio gore jos od vremena dok je to vozilo imao RAmic Suljo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|