Setra 417 HDH
|
|
« Reply #15 on: March 24, 2015, 10:18:15 » |
|
Road je stalno dobar, ali nema ulaganja, pa ne znam dokle ce ici tako.. Zanimljivo, da je Biss Tours izgubio 1/4 svoji prihoda, odnosno sa 12,9 po na 9,7 miliona KM, sto je slabije 3,2 na proslu godinu.. Koliko god Travnik Trans bio velik to pokazuje suprotno, ali imaju veliki profit. Unatoč stalnim ulaganjima.. Iznenadjujuci mi je BE koji ima smanjen prihod oko 600.000KM.. Isto tako i Road, ovo je neka silazna putanja za razliku od CTS, Kantića, Autoherca, Autoprevoz-bus..
Kad smo vec kod transturista, imali su ulaganja u servis, ali opet ukupni prihodi su smanjeni za oko 600.000 KM
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #16 on: March 24, 2015, 13:23:18 » |
|
Po meni, BISS je pozitino iznenađenje, s obzirom na međuvlasnička dešavanja i formiranje Grand Travela. Mislim da je ovo odličan rezultata, ja sam očekivao da će prihodi biti devastirani.
Ja očekujem puno dinamike između GIPS, Transturista, Litve i Road, jer su svi rade veliki i rade na istom tržištu, a sada svi imaju vlasničke odnose riješene. Očekujem da će se jako širiti na okolne opštine, i da će pregaziti one otpade u Srebreniku, Kalesiji, Čeliću, a moguće i Gračanici i Srebreniku.
Travnik Trans ima nizak prihod jer se fokusiraju na lokalni saobraćaj, nemaju vanlinijske usluge koje donose velike sume. Ali polako nadvladavaju svu lokalnu konkurenciju, i postaju neosporni lider u lokalnom saobraćaju u dolini Lašve
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #17 on: March 24, 2015, 13:40:05 » |
|
Da dopunim:
Miškić Bus Prihod: 2.000.000 KM Profit: 40.000 KM
Servistrans Donji Vakuf Prihod: 1.600.000 KM Profit: 2.700 KM
Autoprevoz Mostar (pad preko 50%!) Prihod 1.050.000 KM Profit 10.000 KM
|
|
« Last Edit: March 24, 2015, 13:45:01 by Ins »
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #18 on: March 24, 2015, 13:56:33 » |
|
INS - Ovo za Travnik trans kazem zbog, kolicine VP, a nisu toliko veliki prihodi.. Naravno veci VP zahtjeva vece ljudske kapacitete itd..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #19 on: March 24, 2015, 14:44:13 » |
|
Inače, koliko ja pratim u ove 3 godine, pokazalo se da apsolutno isplati ulaganje u vozni park i poboljšanje usluge. Niti jedna firma koja je obnavljala vozni park nije padala niti otišla u gubitak, već su naprotiv rasli i jačali. Oni koji su probali igrati bez ulaganja, oni gube tržište.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Almir
|
|
« Reply #20 on: March 24, 2015, 17:43:31 » |
|
Opet Kantić pokazao da je najjači u Bih, rast od 30% to ne može svako..Kapa do poda majstoru.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #21 on: April 21, 2015, 15:34:21 » |
|
Objavljeni su podaci za poslovanje firmi u RS.
Sto se autobuskih prevoznika tice, nema previse optimizma:
Drinatrans Zvornik nastavlja padati, pali su u prihodima za 10% (na 9 miliona) i imaju 500.000 gubitka. Teslić prevoz u velikim gubicima iz godine u godinu.
Semberija Transport pala za 10%, na 4.000.000 KM, imaju minimalni profit od 12.000 KM. Imali su nekoliko blokiranih racuna.
Smiljić značajno pao, nekih 25%, ima dosta blokada računa. Prihod 1,8 miliona,
Inače, velika večina prevoznika su pali 10-20%, npr Trebava, Ubla, Top Tourist,
Centotrans Istočno Sarajevo stabilno posluje, rezultat identičan kao u 2013. Bosnaekspres Doboj isto stabilno kao u 2013.
Kondor je rastao 20%, na 2,1 milion prihoda. Ima minimalan profit, svega 23.000 KM
Viena Tour rasla 10% na 1.000.000 KM prihoda i svega 5.500 KM profita.
Neobas Banja Luka rast 15%: Prihod 7.300.000 KM Profit: 360.000 KM
Najbolje stoji Bočac-Turs, koji je rastao čak 20%!
Prihod: 6.000.000 KM Profit: 670.000 KM
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|