Sta je ovaj mislio
Fb
Bus.TVTo je ono što kažu nije bus za svakoga. Ako znaš voziti obični bus, ne mora značiti da znaš voziti HDH i dekere. Evo juče sam u putu slušao priču kad je vozač koji nas je vozio, išao na Lovćen sa velikim autobusom. Trebalo je savladati jednu usku serpentinu, kaže učiteljici da će morati da vozi do posljednjih centimetara kako bi savladao krivinu, učiteljica kaže može, biće oni mirni. I djeca, a pogotovo učiteljica, su pretrnuli od straha, kad je vozač čitavim prednjim prepustom otišao iznad provalije (pošto su prednji točkovi uvučeni dva metra). U autobusu tišina, muk, svi shvataju situaciju, vozač naravno maksimalno skoncentrisan i u istom trenutku maksimalno smiren; kaže dovoljno je da se samo malo uznemiriš, da ti noga zadrhti na kvačilu i ode. Tako da nema tu razmišljanja. Ili možeš ili ne možeš, nema nesigurnosti i predomišljanja.
Ali ne, na svakom busu visokom iznad 3,5 metara stoji znakić na kojem je upisana visina tog busa, pa i na dekeru. Sad skontaj koliko moraš biti pametan i pogledati u oba znaka visine i vidjeti da visina tunela nije za dekere!
Danas (ponedjeljak) je bila saobraćajka na tranzitu u Banjaluci (magistralni put M-16 Jajce - BL - Gradiška). Ne znam ko je pored Transportvog sanosa učestvovao, niti da li ima povrijeđenih, ali su vidljivi tragovi kočenja i ogrebotine na čitavoj lijevoj bočnoj strani autobusa.
Dok sam prišao da slikam od pozadi, servisno vozilo je zaklonilo autobus
Pošto su na autobus bile naslonjene gume, mislim da je od kočenja pukla guma, a nije isključeno da je lijeva kočnica otkazala pošto je trag vidljiv samo iza desnog točka