Sigurno da se rasterete novija vozila.Pa i na Gradisci radnim danima radi 6 vozila,subotom 3 a nedeljom 2
Ko ovdje priča o liniji za Gradišku? Normalno da će vikendom raditi manje autobusa nego radnim danom, ali ja rekoh da sam mišljenja da Karose ne trebaju raditi kad ne moraju.
Njima bi bilo potrebno bar još 5-6 novih vozila da fino pokriju sve linije i sve polaske novim vozilima. 13a nek ostane, iako su putevi u Kuljanima i Barlovcima loši, ima tu putnika, zarade..
Za Žaka isto nema mnogo priče, jedna linija, 4 vozila, imaju 4 novija niskopodna MAN-a, dakle starija gradska vozila su mu nepotrebna
Central - jedino mi se ne sviđa što prigradske MAN-ove stavljaju na gradske linije. Dakle ovako bih napravio:
Na liniju 14 bih stavio 4 MAN-a NL 263 i 2 MAN-a NL 222.
Na liniju 17a bih stavio MAN-a NL 222 i preostalog MAN-a NL 263.
Ja mislim da na ove dvije linije i jeste ovakav raspored.
Na liniju 14b dva preostala MAN-a NL 222 jer je dio linije sa veelikim usponom i tu trebaju izdrživa vozila. Možda zato radi prigradski MAN jer je jači..
Na liniju 9i bih umjesto prigradskog MAN-a stavio kratkog Neoplana. U vrhu (vršnom opterećenju) bih stavio Mercedesa O 405.
Nedjeljom bih uključio Sprintere O 100. A Neoplan bi nedjeljom išao na lin. 14b.
Agore zbog velike potrošnje ne bih stavljao na redovne polaske nego samo da bisiraju radnim danom ujutro i popodne. Na prigrad bi išli MAN-ovi SU 283. Za rezervu imaju i par Mercedesa O 405.
I njima bi dobro došla nabavka od jedno pet MAN-ova NL xx3, da zamijene ove NL 222..
Pavlović:
Linija br. 1 ~ Nova Bolnica - Ortopedija: tu rade 4 MAN-a NL 263/313. U Ortopediji se putevi račvaju, pa jedan put ide prema Mađiru a drugi prema Priječanima. Za Mađir i Priječane ide još po jedan autobus, tako da je broj vozila na ovoj liniji 6 i mogu reći da je linija br.1 prilično opterećena putnicima. Za Mađir bih stavio neki upadljiv autobus, npr. onaj žuti, reg. E15-O-903, da putnici znaju da je to bus za Mađir. Za Priječane, do kojih put nije baš u najboljem stanju, bih stavio bus koji je klasu niže, npr. MAN NL 202.
Linija 39 i 39a - linije sa dugačkim usponom, ali infrastruktura je dobra, put prema Drakuliću je friško renoviran. Rade po jedan Mercedes O 405. Ostavio bih tako.
Na liniji 9 rade 2 vozila i ja bih (o)stavio MAN-a NL 202 i MB O 405 jer je jedan dio puta katastrofa. Na ovoj liniji vanvršni polasci se obavljaju kombijem (MB Vario), koji radi i na prigrad liniji 5a.
Na liniju 13p i 19 bih stavio preostale MAN-ove NL 263/313, Mercedese 405/405N i MAN-ove NL 202. Na liniji 13p neki polasci produžavaju do sela Motike, pa bih tu stavio MAN-a NL 202, jer je dio puta jako loš.
Linija 12p nije toliko opterećena, pa bih tu stavio Goppela. A u vanvršnom opterećenju bih Goppela stavio na 13p a na 12p bih stavio sprintera. Takav je raspored nedeljom.
Na liniji za Laktaše (liniji br. 15, duga je dvadeset km u jednom pravcu) nekad viđam jednog MAN-a NL xx3, ali bih tu stavio isključivo Setre S 315 NF. Nedjelja - preostali Sprinter.
Bočac Tours:
Na liniju 2 (Banja Luka - Trn, oko 12 km u jednom pravcu, radi 5 ili 6 vozila) ja bih stavio isključivo MAN-ove NL 263/313 (jedno vrijeme si radili MB Citaro i roza Setra NF).
Na liniju 3a (BL - Čelinac, oko 17 km jedan pravac) ja bih stavio Setru S 315 NF i MAN-a NU 283 (jedinog takvog u firmi).
Na liniji 9b bih stavio dva Citara na redovne polaske i još jednog preostalo kao ispomoć pri prevozu đaka. Dakle znalo bi se da su Citaro busevi za naselje Česma. Nedjeljom bi na 9b išao kombi Sprinter.
Na liniji 6 radi 8 vozila. Četiri idu na Lauš a po dva na Saračicu i u Bistricu. Na Lauš bih stavio novije MAN-ove a na Saračici i Bistrici starije buseve (MAN NL 202/222, MB O 405) jer je put do Saračice i Bistrice lošiji. Ne bih da patim i kršim novije MAN-ove..
Na liniju 3 bih stavio preostale nove MAN-ove.
Na prigrad bi išli MAN-ovi UL 272 i SU 283/313. (A viđao sam jednog MB O 405 na prigradu - nisam za tu opciju)
Aldemo Tours: - ovako kako i jeste:
Na liniji 3b su MAN NU 283 i Mercedes O 405 a nekad tog novijeg MAN-a zamijene starijem NL 202. Putevi su dobri, ladno mogu biti oba MAN-a NU 283 al eto...
Na liniji 13b mislim da je ujutro i popodne veliki bus (MB O 405) a van vrha je kombi.
Na liniji 20 mislim da su čitav dan Sprinteri. Za jutro nisam siguran. Imaju mini Centrolinera, pa je možda on ujutro na liniji 20..
Nedjeljom su na 13b i 20 kombiji a na 3b bus.
Na prigradskoj liniji 16a je radnom danom MAN UL 272 a neradnim Iveco minibus.
I konačno Rale turs: Na jedinoj gradskoj liniji saobraća jedan autobus. Ja sam više za opciju NL 202 nego za NL 263 jer nije linija za takav bus; infrastruktura ne znam kakva je, ali ima previše brda, krivina, tako da bi na ovoj liniji bolje ležao stariji bus nego noviji. I Autoprevoz je tu slao Karose, tako da...
Narode, izvin'te ako sam vas smorio, i sebe sam
, kreativan sam malo, pa volim zamišljati, smišljati, kombinovati...
Eh da sam ja dispečer