dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #885 on: January 02, 2013, 23:53:59 » |
|
Aha! onda moramo popraviti grešku: prototip NIJE dobio broj 500 nego 520. Svakako opet, nešto ne štima u drugim češkim statistikama, jer su vozila dobijala fabričke brojeve hronologično, i na jednom sajtu http://seznam-autobusu.cz/vuz/7389 piše da je drugi prototip Škoda-Sanos iz Zlína, proizveden 1982. godine, imao fabrički broj 10668 što je opet sasvim nelogično jer brojke oko 10 hiljada su dodijeljene negdje 1988.-1989. godine... Jbg, kakvi smo mi Slaveni haotičari.... Za nas istraživatelje je skoro nemoguće odgonetati ove misterije, jer su fabrički arhivi firma Škoda Ostrov (trolejbusi) te ČKD Tatra (tramvaji) pokradeni, uništeni, odvezeni u fabrike papira za reciklažu... ![Sad](http://stariforum.bhbus.ba/Smileys/default/sad.gif)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #886 on: January 03, 2013, 00:24:11 » |
|
Izvinite sto vas prekidam u istrazivanju ,ali nisam vidao ovu sliku na forumu pa da je okacim.Halalite ako je bila ![Grin](http://stariforum.bhbus.ba/Smileys/default/grin.gif) ![](http://www.k-report.net/discus/archiv2006/2484/62189.jpg) Izvor : k-report.net
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #887 on: January 03, 2013, 00:38:42 » |
|
Mislim da je bila. Prototip ŠEAL 100 na sajmu u Beogradu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #888 on: January 03, 2013, 00:46:32 » |
|
Jos sam pretrazivo na Google i neizbacuje nigdje bhbus pa reko nije bila ![Smiley](http://stariforum.bhbus.ba/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #889 on: January 06, 2013, 15:01:23 » |
|
Opet nekoliko slika koje nisu baš stare ali su prošlost. Nismo imali Citibusa slikanog na ovim lokacijama na forumu do sada. Bare ![](http://i45.tinypic.com/dzjwuh.jpg) Ovo bi trebala biti Breka ![](http://i46.tinypic.com/99kqk7.jpg) Baščaršija ![](http://i47.tinypic.com/332a1ed.jpg) Vratnik ![](http://i46.tinypic.com/15nqewx.jpg) Slike su sa : http://sejari.ba
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #890 on: January 07, 2013, 02:35:00 » |
|
1.1.1961.Tito i Jovanka u tramvaju PCC ![](http://imageshack.us/a/img9/2494/46003821.jpg) Negdje u Nedžarićima ![](http://imageshack.us/a/img89/4343/78829097.jpg) 25.11.1999. obilježavanje 114 godina preduzeća ![](http://imageshack.us/a/img443/9323/25111999.jpg) 25.11.1995. obilježavanje 110 godina preduzeća ![](http://imageshack.us/a/img221/1329/25111995.jpg) 27.11.2005. obiljezavanje 120 godina preduzeća ![](http://imageshack.us/a/img209/5521/27052005.jpg) ![](http://imageshack.us/a/img197/464/27052005a.jpg) 15.10.1996. ![](http://imageshack.us/a/img834/6546/15101996.jpg) Zima 1994. ![](http://imageshack.us/a/img809/4728/1994zs.jpg) Avgust 1992.,ne bidi se gbr,ali je vjerovatno GRAS-ov ![](http://imageshack.us/a/img819/1847/avgust1992.jpg) Hadžići 1996 (vidi se samo ćošak i garažni broj) ![](http://imageshack.us/a/img19/2208/hadzici1996.jpg) Iza rata,vjerovatno otuđen GRAS-ov ;u Istočnom Novom Sarajevu ![](http://img145.imageshack.us/img145/9338/20574251.jpg)
|
|
« Last Edit: January 07, 2013, 13:39:49 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom![](http://www.pic4ever.com/images/Ghelyon.gif)
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #892 on: January 09, 2013, 17:56:27 » |
|
Evo me opet: jedan austrijski "tramvajolog" tvrdi da su tramvaji KT8D5 dobili prvo brojeve 701 (danas 300), pa oni dva koji su došli 1997. godine su dobili brojeve 702 i 703, tek kasnije do kraja 1997. godine je slijedila renumeracija za 300,301,302. Ima li neko više informacija?
EDIT: pregledao sam sve moguće slike na internetu, za vrijeme rata, poslije rata, ali fotografije u novinama jesu veoma lošeg kvaliteta pa se garažni broj ne vidi. Slike nakon rata, kada je još KT8D5 vozio u crveno-bijeloj kombinaciji, pokazuju veliku brojku 300 na tramvaju...
Inaće sljedeće sedmice očekujem odgovore i komentare od bivšeg šefa sektora održavanja trolejbusa (Čeha) koji je radio u GRAS-u prije rata. Ako će biti novih jedinstvenih informacija, javiću se!
|
|
« Last Edit: January 09, 2013, 17:58:57 by dresdener »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #893 on: January 09, 2013, 23:52:27 » |
|
U ovo za KT8D5 nikako ne vjerujem. Čini mi se da je ta slika koju spominješ slikana 1996. U svakom slučaju provjeri kod nekog iz GRAS-a, po mogućnosti iz tramvajskog sektora.
Što se tiče trolejbusa prije rata, mislim da je sad ostalo samo pitanje koje godine je došao 522 i koji trolejbusi su rashodovani do aprila 1992 godine.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #897 on: January 13, 2013, 23:30:07 » |
|
Nove informacije za trolejbuse Škoda-Sanos!
Prema jednoj knjizi koju bi uskoro (nadam se) trebao dobiti poštom, i koju posjeduje jedan kolega forumaš u Češkoj, su u Sarajevu fakat vozili zglobni trolejbusi Škoda-Sanos brojeva 500-522. Broj 520 je dobio bivši beogradski trolejbus, inaće drugi prototip. Broj 521 je dobio upravo onaj trolejbus koji je ranije isporučen u FAS Oktomvri Skopje radi prezentacija. Taj trolejbus je bio proizveden malo kasnije, negdje 1986. godine, tako da su njegovi elementi odgovarali novijoj seriji.
Trolejbusi kompletirani u Škodinoj fabrici u Ostrovu nad Ohří (Češka) su dobili sljedeće brojeve: 500, 503, 504, 509, 510, 515, 516, 517, 518, 519 Trolejbusi kompletirani u Sarajevu u firmi Energoinvest su dobili sljedeće brojeve: 501, 502, 506, 507, 508, 511, 512, 513, 514, 522
Onda nama ostaje misterija trolejbusa broj 505 koji možemo vidjeti na poslijeratnoj fotografiji u uništenom stanju. Mislim da je mogućnost da to nije 505 veoma mala, jer oblici brojeva odgovaraju brojkama 5-0-5.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #898 on: January 13, 2013, 23:59:07 » |
|
Nisam znao da su se neki kompletirani u Sarajevu.
Hvala za ove nove informacije.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #899 on: January 16, 2013, 21:41:26 » |
|
Prema članku "Sarajevo The Phoenix Tram" koji je objavljen u časopisu TRAMWAYS & URBAN TRANSIT 1999. godine su na probnoj vožnji 8. marta 1994. godine učestvovali tramvaji broj 263 i 275. Može li ovo neko potvrditi ili ispraviti podatak?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|