bhbus.ba
June 23, 2024, 21:08:09 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 378284 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #840 on: December 01, 2012, 21:59:40 »

Ne djeluje mi baš 100% kao tramvaj,nema ni obrtnog postolja,točkova,kako je uspio tamo da završi kada ni kolosijeka nema,a izgleda mi i preširoko Huh? I ne djeluje da je išta imao ispod sebe pa da je i skinuto,ili se varam?
Neka kopija koja predstavlja možda kao neku zabavu,možda za neku predstavu ili cirkus?Ima i neke plakate koje je nemoguće vidjeti...nešto kao ona ideja da budu kao male tezge u obliku Vašingtonca...ne vjerujem da ovo pripada GRAS-u.Ne bi stajalo ovako van nezaštićeno...vidjela sam ovaj video i ranije...djeluje u svakom slučaju interesantno.
« Last Edit: December 01, 2012, 22:03:59 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #841 on: December 01, 2012, 22:19:46 »

Bilo je u  ex-yu ovako starih tramvaja kojima je promjenjena namjena nakon povlačenja iz saobraćaja, npr. neki su otkupljeni i pretvoreni u kafanice, itd... Zato i vjerujem da je i ovo bio nekad tramvaj.
Normalno da takav ex-tramvaj nema ni postolje ni pantograf i sl.

Sad neznam, dali je to nekadašnji Sarajevski tramvaj ili je dovučen iz nekog drugog grada  (ukoliko nije replika)
« Last Edit: December 01, 2012, 22:26:49 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #842 on: December 01, 2012, 22:35:23 »

Ne znam zašto bi neko devastirao muzejski primjerak i ostavio ga ovako na ulici.Pogotovo u slučaju SA tramvaja.
Mislim da je prije replika za neku zabavu.Podsjeća na tramvaj sa konjskom vučom.

Jako je loš snimak,ali kao da nešto piše na sredini na dnu...ili mi se čini.To nešto je kao prijeratni logo. Huh?
« Last Edit: December 01, 2012, 22:54:37 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #843 on: December 01, 2012, 23:21:44 »

Motorna kola br 11 i 12 iz Sarajeva završila u Dubrovniku 1962.god, a 13 i 14 1963.god.

Slika kola br.12 u Dubrovniku.


zeljeznice.net
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #844 on: December 01, 2012, 23:30:23 »

Ovo je vjerovatno modernizovanu u Đuri Đakoviću. Prednji kraj isti ko ĐĐ 101
« Last Edit: December 01, 2012, 23:32:29 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #845 on: December 01, 2012, 23:44:25 »

Jeste,marka AEG.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #846 on: December 06, 2012, 22:09:42 »

18.9.2007 - 620 na liniji 31 ili 39
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #847 on: December 06, 2012, 23:00:32 »

Moguce je da je 39 jer 2007 najcesce radila neka Karosa Smiley
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #848 on: December 06, 2012, 23:12:13 »

I na 31 su isto tako dosta često radile, zato sam stavio 31 ili 39.

Pored Karosa, te godine su dosta često na 31 bili i bijeli MAN-ovi SG240H, ali oni su rashodovani do dolaska zglobnih Classica.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #849 on: December 07, 2012, 00:17:55 »

Neki stari tramvaj u blizini RTV doma.

http://www.youtube.com/watch?v=37Cvw-gopNk

Gledao sam ovaj video nekoliko puta, i 99 posto sam siguran da se radi o karoseriji onog što je danas "električni tramvaj" gar. br. 15.

Osim boje, oblika gornjeg dijela krova i malo sitnih stvari sve odgovara - općenito oblik, broj prozora (1 uzak + 5 širokih + 1 uzak) i oblik krova iznad platforma. Svakako, očigledno se radilo o novo napravljenoj konstrukciji, jer ona uopće ne odgovara starim originalnim tramvajima. Valjda je već prije rata neko pokušao napraviti "turistički tramvaj"... bilo bi zanimljivo saznati priču oko ove karoserije.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #850 on: December 08, 2012, 01:30:27 »


tatrawagen.de
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #851 on: December 08, 2012, 20:33:14 »

LHB 800 (GRAS 811) pred polazak za Sarajevo / Februar 2009




www.digitaletram.nl
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #852 on: December 08, 2012, 21:10:54 »

Nadam se da cemo uskoro opet imati slicne slike sa istim naslovom al u drugoj temi Cheesy
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #853 on: December 09, 2012, 21:57:27 »

Kaže autor videa da bi ova karoserija trebala biti tramvaj za turiste. Cheesy
Sigurno nije preživjela rat. Sad
Dosta me podsjeća i na ovu variajtu također: Roll Eyes


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #854 on: December 11, 2012, 23:41:35 »

Trolejbusi SG 200 u Solingenu(obus.info)






Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 21 queries.