bhbus.ba
June 29, 2024, 09:37:05 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost (2)  (Read 61502 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #105 on: March 09, 2014, 18:49:58 »





Rikard Larma & blog.burnedshoes.com
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #106 on: March 14, 2014, 15:31:05 »

Ako je bilo izbrišite:

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #107 on: March 14, 2014, 15:49:20 »

Jel' moguće da je ono tamo u pozadini O302?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #108 on: March 14, 2014, 15:57:45 »

Jeste. 688 Auto škola GRAS. Dugo je bio parkiran na ulazu u trolejbuski depo.

Jedini je preživio dolazak Japanaca 1998, stajao je čitav i registrovan bar do 2006, ali ga nikad za to vrijeme nisam vidio da vozi.
« Last Edit: March 14, 2014, 16:00:21 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
colicdusan325
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 1



« Reply #109 on: March 21, 2014, 16:55:47 »

Postovanje svima.Obzirom da sam nov na forumu,zelio bih znati koliko je bilo  u grasu ukupno tramvaja tipa Vasington.koliko solo ,a koliko zglobnih.dali su zglobni posebno nabavljani ili su sklapani od dva ista.hvala.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #110 on: March 21, 2014, 17:07:09 »

Ukupno 74

Prvo ih je nabavljeno 50 kupljeni su 1958/59, a pušteni su u saobraćaj 1960 po završetku tramvajske pruge normalnog kolosjeka.
1962 su kupljena još 24

Zglobnih je bilo 9, oni su sklapani od solo tramvaja 60-tih godina.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #111 on: March 25, 2014, 00:58:43 »

Protest radnika Agrokomerca.Lijevo je njihova Dubrava a desno nadam se Grasov.



Screen sa youtube.
« Last Edit: March 25, 2014, 01:14:43 by damir fido » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #112 on: March 25, 2014, 01:26:03 »

Mislim da nije GRAS,  čini mi se da je zglobni S200, a GRAS je prije rata imao samo solo S115

Može link?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #113 on: March 25, 2014, 01:54:52 »

Ma nemam link,neki dokumentarac u vezi raspada Jugoslavije a jest zglobni.Sigurno su protesti Agrokomerca,to se sjecam a da li su se odrzavali u glavnom BiH ili tada još postojece Jugoslavije. Huh? Da nije BG.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #114 on: March 25, 2014, 09:03:42 »

Ne vjerujem da je GRAS,prvo nije u SA ovo,drugo bilo je jos sirom Jugoslavije vozila sa ovom crvenom shemom.Cak nema ni tablica (bar se ovdje ne vide).
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MANAS1183
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 432



« Reply #115 on: March 25, 2014, 12:08:14 »

Možda Autoprevoz,al sumnjam,nisu imali zglobne Sanose samo solo
Logged

Internacionalni transport "BENZ" Jakupovci bb,Laktaši
"Der LKW bringt was sie täglich brauchen"
https://www.youtube.com/watch?v=X5xwinQZbS0
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #116 on: March 26, 2014, 17:57:09 »

Ukupno 74

Prvo ih je nabavljeno 50 kupljeni su 1958/59, a pušteni su u saobraćaj 1960 po završetku tramvajske pruge normalnog kolosjeka.
1962 su kupljena još 24

Zglobnih je bilo 9, oni su sklapani od solo tramvaja 60-tih godina.

Podaci o broju kupljenih vašingtonskih tramvaja jesu različiti ovisno o izvoru. Drugi izvori navode da ih je bilo ukupno 76 ali samo 70 vozila je dobilo garažne brojeve 1-71 dok je ostalih šest vozila služilo samo kao izvor rezervnih dijelova.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #117 on: March 26, 2014, 18:08:30 »

Podatak o 74 (50+24) vozila je iz tadašnjih brojeva Oslobođenja, i više puta se ponavlja u člancima koje je svojevremeno the_dubster postavio, a oni su ispratili dolazak obje ture vašingtonaca, pa mi se čini kao vjerodostojan izvor.

To za numeraciju je moguće, jer ne sjećam se da sam ikad vidio fotografiju tramvaja s garažnim brojem preko 71



Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #118 on: March 26, 2014, 21:29:17 »

Troler: Hvala na informaciji o izvoru. Moj izvor je mala brožura Alfreda Horna o bh. željeznicama i sarajevskom tramvaju iz šezdesetih godina.

Šta se renumeracije tiče, to je jedini trag također za tačan broj zglobnih PCC tramvaja. U raznim izvorima se navodi različit broj vozila, ali s obzirom na to da postoje fotografije tramvaja garažnih brojeva 100-108 možemo pretpostavljati da je postojalo devet zglobnjaka.

A evo nešto malo iz šezdesetih sa Marindvora.

Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #119 on: March 26, 2014, 21:39:36 »

Super slika, do sad nismo imali kolor sliku iz stare remize.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 20 queries.