bhbus.ba
June 03, 2024, 23:01:06 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 65   Go Down
  Print  
Author Topic: CTS Gradsko-prigradski saobraćaj u Kantonu Sarajevo  (Read 198226 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #570 on: July 25, 2013, 13:46:19 »

Pa upravo zato je sve propalo.Ustvari nije jos,ali pitanje je dana...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #571 on: July 25, 2013, 14:30:36 »

Opet GRASove pristalice pjene Cool
Ko je kriv što GRAS nema razvijen marketing i PR kao što to ima CTS i koji ga je usavršio do savršenstva?

Dakle, ne ponavljajte se ko pokvarena ploča...
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #572 on: July 25, 2013, 16:05:01 »

Prenošenje lažnih, neistinitih, netačnih informacija u javnost je usitinu nekorektno i ruši kredibiltet portala kojeg određeni smatraju relevantnim. PR i marketing kojim nam CTS pokušava zamazati oči je toliko providan da se to ne može opisati, kako god bilo da bilo, ma koliko mi konstantno ponavljali iste stvari toliko puta CTS preko svog marketinga iznosi lažne konstatcije. Ja ne pjenim i nemam bjesnilo isto tako nisam ničija pristalica, možda favoriziram GRAS, ali to je zato što sve ozbiljnije evropske metropole, čemu teži Sarajevo imaju jedinstvenog operatora JGP pa tako bi i Sarajevo trebalo, a ne da Korupcija vlada svuda i da tetići sređuju poslove.

Da nije tužno bilo bi smiješno.

Ali valja se i nasmijati ovakvim naručenim člancima, kažu da je zdravo i produžava život pa tako i povećava šansu da će mi se ispuniti želja da za 100 godina vidim CTS kao prolazi na mojoj liniji.
« Last Edit: July 25, 2013, 16:11:34 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #573 on: July 25, 2013, 16:13:37 »

Ma mi se ne ponavljamo,vec CTS.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #574 on: July 25, 2013, 20:15:51 »

Prenošenje lažnih, neistinitih, netačnih informacija u javnost je usitinu nekorektno i ruši kredibiltet portala kojeg određeni smatraju relevantnim. PR i marketing kojim nam CTS pokušava zamazati oči je toliko providan da se to ne može opisati, kako god bilo da bilo, ma koliko mi konstantno ponavljali iste stvari toliko puta CTS preko svog marketinga iznosi lažne konstatcije. Ja ne pjenim i nemam bjesnilo isto tako nisam ničija pristalica, možda favoriziram GRAS, ali to je zato što sve ozbiljnije evropske metropole, čemu teži Sarajevo imaju jedinstvenog operatora JGP pa tako bi i Sarajevo trebalo, a ne da Korupcija vlada svuda i da tetići sređuju poslove.

Da nije tužno bilo bi smiješno.

Ali valja se i nasmijati ovakvim naručenim člancima, kažu da je zdravo i produžava život pa tako i povećava šansu da će mi se ispuniti želja da za 100 godina vidim CTS kao prolazi na mojoj liniji.


sve si ti u pravu, niko ne spori. Ali vam sporim da na svaku vijest o CTSu vi se odmah upalite ko kutnjak i u pet para sve isti komentari... To nam nije potrebno, jer isto imamo par stranica prije ili na svaku prethodnu viejst o CTSu. Nadam se da sad razumiješ što želim da kažem Cheesy
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #575 on: July 25, 2013, 20:22:21 »

Of skroz da razumijem.  Cheesy
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #576 on: July 25, 2013, 21:23:59 »

Ali valja se i nasmijati ovakvim naručenim člancima, kažu da je zdravo i produžava život pa tako i povećava šansu da će mi se ispuniti želja da za 100 godina vidim CTS kao prolazi na mojoj liniji.

Misliš da nebi vozili na tvojoj liniji ako bi do toga došlo? Najbolje znaš koliko linija 23 ima putnika. Pusti ti što se sad vozi 70% putnika bez karte, da vidim kako bi se šverali u Centri u kojem je pored vozača prisutan i kondukter. Uzeli bi oni i Buća potok, stavili bi tamo kakvog starog Štajera jer i na Buća potoku ima puno putnika i to bi mogla biti profitabilna linija ako se iskorjeni šverc. Ali čisto sumnjam da bi uzeli npr. 20, 20b, 24, 31, 36, 39 i slične linije.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #577 on: July 26, 2013, 00:28:52 »

Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #578 on: July 26, 2013, 15:42:37 »

26.07.2013. godine - petak

*Autobus, minibus
21-688,690,121
21b-793
22-233,914,606
31-ne održava se
31e-976,314,988,689,913,141

*Danas sam se vozio sa 976, dobar, ledara prava....
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #579 on: July 26, 2013, 15:48:07 »

a imaju li onda oni troosovinci NL313 neku dopunsku oznaku s obzirom na broj osovina?

Zaista mi nije jasno zasto se i dalje iscrpljujes snagom motora? Sad

Da ponovim:

Troosovinski 15m MAN je A26
Dvosovinski 12,5 m MAN je A21

Lijepo je znati koji motor ima, ali kako ne znamo koji je u Centrolinerima 4416 ili 4421, ili u MAN Lion's Coach, ne vidim zasto bi po svaku cijenu trebali gradske MAN-ove razvrstavati po snazi motora.

Usput, koliko sam vidio, velika vecina EUR3 motora u MAN/Neoplan busevima su ili 280 KS ili 310 KS, rijetkost su oni sa 260 KS, tako da ces vjerovatno i ove NL263 ispravljati...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #580 on: July 26, 2013, 15:49:45 »

Pa već smo utvrdili da su prinove NL313
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #581 on: July 26, 2013, 15:50:18 »

Uzeli bi oni i Buća potok, stavili bi tamo kakvog starog Štajera jer i na Buća potoku ima puno putnika

Na osnovu do sada vidjenog u CTS, vjerovatnije da bi za tamo nabavili Lion's Classic sa 310 ili 360 KS...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #582 on: July 26, 2013, 15:50:43 »

Već je ustvrđeno da su NL313 i ovi "novi", inače se manovi svugdje po forumima ovako razvrstavaju. Nekako je običaj.

ŠBB KBB (Šta bi bilo kad bi bilo), teško da će CTS ikad voziti za Buća potok..., ali ako to doživim biće ovi su363.
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #583 on: July 26, 2013, 15:53:49 »

Ovaj Dubsterov nacin bi imao smisla da se kod nas kupuju novi busevi, ali se kod nas kupuje ono sto se 10 godina staro prodaje bilo gdje u zapadnoj Evropi, tako da ako CTS nastavi kupovati, bit ce tu i NL263 i NL283 i NL363, itd..

Zar ih nije jasnije sve voditi pod A21, i zdravo.

Ako jednog dana stigne kakav Lion's City II, on se moze pisati kao "MAN A21 Lion's City II" tako da se i tako moze uklopiti u vozni park
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #584 on: July 26, 2013, 16:04:54 »

Običaj je da se man A21 koji je bio prije redizajna označava snagom motora, a ovaj najnoviji tip mana se naziva MAN lions city.

Kažem sve je to stvar običaja.
Logged
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 65   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 22 queries.