bhbus.ba
June 04, 2024, 11:31:55 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Poll
Question: Koliko često se vozite biciklom?
svakodnevno - 19 (46.3%)
tri puta tjedno - 6 (14.6%)
jednom tjedno - 3 (7.3%)
tri puta mjesečno - 2 (4.9%)
jednom mjesečno - 2 (4.9%)
nikada - 6 (14.6%)
samo kada mi žena neda ključeve auta - 3 (7.3%)
Total Voters: 41

Pages: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 54   Go Down
  Print  
Author Topic: Ostali vidovi prijevoza (auta, brodovi, avioni, vozovi, motori i bicikli)  (Read 165358 times)
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #585 on: December 24, 2012, 10:17:31 »

Bravo druze.. Najbolje boga mi nista ne diras samo pogledas i prijavis ovo fali ono fali nema da se ebavas osim ako ti ne rikne nesto bas na putu.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #586 on: December 24, 2012, 16:33:05 »

Bravo druze.. Najbolje boga mi nista ne diras samo pogledas i prijavis ovo fali ono fali nema da se ebavas osim ako ti ne rikne nesto bas na putu.

Zasto, pa bas na putu je najbolje, imas dnevnicu i hotel gratis, barem u mome slucaju nekad bilo.
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #587 on: December 24, 2012, 18:27:17 »

Zavisi u kom poslu ja do uvece vracam auto i prijavljujem ako ima sta da fali..
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
tufko
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 320



« Reply #588 on: December 25, 2012, 00:46:31 »

Zavisi u kom poslu ja do uvece vracam auto i prijavljujem ako ima sta da fali..

Koje auto trenutno vozis?
Logged

AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #589 on: December 29, 2012, 18:31:50 »

Evo ga jedna masina koju bi sigurno volili imat svi Smiley
VW Phaeton 5.0 V10 TDI Smiley


Uploaded with ImageShack.us
Logged
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #590 on: December 29, 2012, 20:40:15 »

Imati da, ali odzavati zna biti skup sport, nego kada je vec ovaj desetocilindras u pitanju, pitanje za mlade forumase da prouce kako je rijesen razvod pogona bregastih osovina?
Logged
DjordjeC63
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 50



« Reply #591 on: December 29, 2012, 23:50:58 »

Nije problem kupiti tog V10 TDI al' treba (kao sto rece  svicer) to odrzavati i nasuti.  Odlican je to auto ali znak ga je ubio (realno ko ce uzeti VW kad moze BMW, Audi ili Mercedes).


''pitanje za mlade forumase da prouce kako je rijesen razvod pogona bregastih osovina?''

Prije ce biti za mehanicare  Cheesy
Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #592 on: December 30, 2012, 00:24:50 »

hahahah DE sviceru ba valjda Pomocu lanca koji povezuje bregaste preko Onog hepeka sto je povezan sa koljenastim vratilom Smiley
Ako si skonto Smiley
Iskreno receno možda bi bio i jeftiniji za odrzavat u klasi i samim time povoljniji Smiley Al kao sto reece ovaj drug gore MERcedes S  klasaa i BMW 7 ga ubise u klasi Cheesy
AL Kao sto ja kazem Đaba tebi što je on dizel kad trosi Smiley
Smiley
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #593 on: December 30, 2012, 15:24:56 »

hahahah DE sviceru ba valjda Pomocu lanca koji povezuje bregaste preko Onog hepeka sto je povezan sa koljenastim vratilom Smiley


Pa bregasta osobina i koljenasto vratilo su ti jedno te isto...znaš li ti uopće kako izgleda to vratilo? Prije svega, bregasta osovina se pokreće preko zupčastih prenosnika, a ti ''bregovi'' ili ''koljena'' otvaraju i zatvaraju ventile i to je inače sinhronizovano. U slučaju da dođe do pucanja zupčastog remena poremetni se ta sinhronizacija i uglavnom dođe do izbijanja ventila što dovodi do teškog defekta na motoru.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
DjordjeC63
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 50



« Reply #594 on: December 30, 2012, 16:02:10 »

hahahah DE sviceru ba valjda Pomocu lanca koji povezuje bregaste preko Onog hepeka sto je povezan sa koljenastim vratilom Smiley


Pa bregasta osobina i koljenasto vratilo su ti jedno te isto...znaš li ti uopće kako izgleda to vratilo? Prije svega, bregasta osovina se pokreće preko zupčastih prenosnika, a ti ''bregovi'' ili ''koljena'' otvaraju i zatvaraju ventile i to je inače sinhronizovano. U slučaju da dođe do pucanja zupčastog remena poremetni se ta sinhronizacija i uglavnom dođe do izbijanja ventila što dovodi do teškog defekta na motoru.

To nije isto!
http://www.autoportal.hr/index.php/tehnikac/2305
« Last Edit: December 30, 2012, 16:05:33 by DjordjeC63 » Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #595 on: December 30, 2012, 16:58:58 »

Naravno da nije isto...Radilica ili koljenasto vratilo prenosi silu sa klipova i klipnjace preko spojnice na sistem transmisije,a Bregasto vratilo dobiva pogon sa Radilice i preko bregova bregastog vratila i podizaca otvara ventile a opruge ih zatvaraju Smiley
Logged

svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #596 on: December 30, 2012, 20:26:00 »

Ma ovaj motor je interesantan, nastao je od 2 brata od 5 cildara udvojenih u jedan, ali specifican je zbog pogona bregastih, ne   pogone se ni zupcastim ni lancem nego kaskadom cupcanika, jako rijetko rjesenje.
Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #597 on: December 31, 2012, 01:01:31 »

Sviceru bas me sad puno zanima ovaj princip povezivanja bregastih Smiley
Mozes li ovaj svoj odgovor da nam malo bolje pojasnis uz slikoviti prikaz kao u naseg kolege MANAS-a ?
Cheesy
Logged
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #598 on: December 31, 2012, 04:03:16 »

Rijetko rjesenje, petocintras iz istog atomobila i vw T5 imali u polovicu tog motora.

Danas nove konstrukcije kamionskog motora sa bregastoj u glavi motora imaju slicno rjesenje, od radilice(koljenastog vratila) naredaju se zupcanici dok ne dohvate zupcanik bregaste, kod kamiona se jos predvidi izvod da se nakalemi kompresor i sl.
Ovdje imas dovoljno zupcanika da zongliras da se bregasta vrti duplo sporije od radilice.

Ovaj  motor kod VW otisao je u povjest, sva obitelj TDI PD motora odradila je svoje, sada su samo CR motori i tako ce i biti.

Vjerovatno negdje ima na netu da se vidi taj TDI ,V10, ovo gore je stari motor, bregasta u bloku motora, relativno kratak lanac (vidi sada primjeti, i ovdje se vidi daje zupcanik od bregaste veci) bez dotezanja sa velikim stangicama koja premocuju do klakalica.Ti stari OHV moto su proslost, imali su ih Z750, Jugo 45, Danas su OHC(bregasta u glavi) ili najcesce sa dvije bregaste.
Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #599 on: December 31, 2012, 16:43:12 »

Logged

Neoplan VIP Class
Pages: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 54   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.082 seconds with 23 queries.