bhbus.ba
April 20, 2024, 01:03:34 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10   Go Down
  Print  
Author Topic: Tehnika (motori, transmisija, elektronika, euro norma ...)  (Read 26963 times)
tx range
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 165



« Reply #120 on: July 08, 2014, 12:17:39 »

a euro 6 samo dva.
Logged
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #121 on: July 08, 2014, 12:19:27 »

Koja su to dva euro 6
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #122 on: July 08, 2014, 12:21:22 »

Oni novi Sunsundegui SC7 od Globtoura
Logged

tx range
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 165



« Reply #123 on: July 08, 2014, 15:31:20 »

da zaboravio sam njih znaci  2 sc7 od globtoura prosicev travego i goldov vanhool
Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #124 on: July 08, 2014, 15:54:30 »

I dosta ima naravno Euro 3.
Logged

Neoplan VIP Class
marsovac
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 255



« Reply #125 on: July 08, 2014, 16:06:27 »

Prosicev travego nije na nasim tablama tako da ga ja ni ne smatram da ima Euro 6.Ako racunamo minubuse onda ona 3 Kanticeva Sprintera i 2 Globturova Renaulta.

Euro 2 i Euro 3 definitvno najzastupljeniji ali ima nazalost i onih ispod Smiley
Logged
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #126 on: July 08, 2014, 16:42:10 »

Ti kantićevi Sprinteri ne moraju biti e6 mogu biti i eev isto kao i Masteri .  Wink

Ja mislim da ima puno euro 0 grafonje,steyeri,Setre serija 200 ali tu situaciju popravljaju Higeri jer ih ima dosta euro 5 i 4.  Smiley

Evo dokaz . http://www.njuskalo.hr/autobusi/mercedes-benz-sprinter-516-cdi-oglas-11472423



Logged
tx range
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 165



« Reply #127 on: July 08, 2014, 18:14:51 »

kod semija je tako zvani euro 5,5
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #128 on: September 04, 2014, 12:52:55 »

Ayats Bravo I, autobus na sprat, 2003. godište, kad je pun težak je oko 20-ak tona:
Na sezonskoj (dakle opterećenoj) liniji Banja Luka - Herceg Novi, potrošnja mu je oko 40l,
a na liniji Banja Luka - Beograd (većina autoput - ravan teren) pri konstantnoj brzini od 90 km/h troši 28-29 l na 100 km.
Tako su mi rekli vozači. Vozilo ima 460 KS, skoro mu je mijenjana turbina.

Omg jel moguće da je između autoputa i brda razlika u potrošnji čak 10 l
Logged

Setra S 417 HDH !!!

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #129 on: September 04, 2014, 14:12:46 »

Moguce je da je takva razlika i još ako je automatski ili automatizirani mijenjač razlika moze biti i veca....
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #130 on: September 04, 2014, 16:45:14 »

Poluautomatik, osam brzina, polazi drugom.
Logged

Setra S 417 HDH !!!

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #131 on: September 04, 2014, 19:53:09 »

ma druze i šaltać polazi drugom u glavnom.....ma razlika je takva kakvu su ti rekli....budi siguran
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #132 on: September 04, 2014, 21:46:26 »

A ovisi i od vozaca..  Bilo je slucajeva, autobus na relaciji Mostar - Sarajevo, Sarajevo Mostar .. Izbaci prosjecnu potrosnu 33l/100km.. dok je kod drugog vozaca potrosio 10l manje na istoj relaciji i nazad.. Znaci otprilike 28l na 100km
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #133 on: September 05, 2014, 00:20:14 »

Naš Neoplan je potrošio 164 litra do Neuma, dakle 502 km  Cheesy
Logged
dreiachser
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 496



« Reply #134 on: March 22, 2015, 17:56:24 »

Mercedesov MB OM 471, dakle novi i najjaci Mercedesov Euro 6 motor, jednom rijecju, strasan! Obrtni momenat od 2500Nm, 510 konja i to sa 6 cilindara, jos u kombinaciji sa novim topografskim automatskim mjenjacem WOW 
« Last Edit: March 22, 2015, 18:05:21 by dreiachser » Logged
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 20 queries.