bhbus.ba
May 01, 2024, 16:14:02 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10   Go Down
  Print  
Author Topic: Tehnika (motori, transmisija, elektronika, euro norma ...)  (Read 27043 times)
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #105 on: June 01, 2014, 12:56:21 »

A kako ti ta Setra 431 od 500KS ide uzbrdo? Npr. voziš 100 na sat, autoputem naravno, i naiđeš na poprilično gadnu uzbrdicu? A imaš sveukupno 35 tona

Gle sad ovo: Kad smo išli u Grčku, naša TopClass od 476 KS je uz takvo brdo išla 90 km/h znači smanjila je brzinu za nekih --10 km/h. A Setra 417 GT-HD je po ravnici išla tik ispred nas (pošto je bila bus br. 1, a mi bus br. 2). Al kad je trebalo da se popne uz brdo, nije bilo snage - sa 421 KS išla je otprilike 70 na sat.

Bus br. 3 je bila ta Iramos Mota, Globtourov decker, isto se vukao uz brdo, pa smo ih mi u našem busu morali čekati, tj. voziti kilometar-dva sporije, da nas stignu.

Eto zašto mislim da je za deckera sve ispod 530 KS premalo.

Autobusi jesu za prevoz putnika, ne kažem da su za trke uzbrdo, niz brdo, samo danas svi gledaju da imaju jake mašine, koje će za manje vremena stići na destinaciju.

*A kad sam rekao da Agora puno troši, mislio sam u odnosu na ostale gradske autobuse (u odnosu na MAN-a NL 263, 222, 202... - tako mi je rekao vozač).

Koliko troši Irisbus Iliade (Renault Iliade) i kakav motor ima, slab, jak, stvarno ne znam. Smiley

Ako dozvolite, kod busa se najvise vodi racuna koliko ce imati obrtaja pri brzini 100 km/h, gleda se da ima sto manje, kod novih je to lako, imaju dovoljno prijenostnih odnosa, jako veliki obrtni moment, prije su busevi imali obicno 4+4, klasican kamionski mjenjac bez splita, problem je u tome sto ti u 7-moj,nemozes preko 80 jer si obicno ili blizu  crvenom polju, u 8 posustraje.

Bus koji jos uvijek nosi pobjedu u potrosnji je Bova, jako dobra aerodinamiska linija, najlaksi bus, i dobri motori.

Stari MB OM402-422 su dugotrajni, jako malim hodom klipa  takod dobro podnose obrtaje, ali jako jako veliki potrosaci, pri predjenih 1000.000 km i sa vecom potrosnjom od 5 litara izracuajte koliko je pojeo vise od Bove.
Koliko je to nebitno pokazuje i ovo kada kazes da ste par kilometara usporili i drugi bus je Vas stigao, zato nemojte se drzati toga slijepo, nekad ako u osmoj trpi poceme se i grijati i onda ne adruge nego smanjiti ivoziti se manjom brzinom, jer, smijalibi se kada bi znali koliko malo kilograma prtljage je pedvidjeno da nosi putnik i da je se uvijek u pretovaru tj. u krivicnom djelu.
Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #106 on: June 10, 2014, 21:40:32 »

Koji su mjenjači u MAN 313/15 i u Neoplan N 4016 NF (solo verzija) ?

Čini mi se da je ista vrsta mjenjaca :/
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #107 on: June 10, 2014, 21:44:48 »

VOITH Automatik je pretezno,al ima ih i sa ZF 5HP 500
Logged

AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #108 on: June 10, 2014, 21:47:22 »

Primjetio sam u Bjeljevcevoj 313/15 da baš moze dobro da poveže brzine i da okine dobar start Cheesy
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #109 on: June 10, 2014, 21:49:22 »

po meni su to najbolji gradski busevi... i CTSovi Grafovi NL313-15 odlicno vuku
Logged

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #110 on: June 11, 2014, 12:15:05 »

Kad smo kod mjenjača, mene nešto zanima:

Kakaa je mjenjač u turističkim autobusima a kakav u gradskim? (pri tom su oba automatska)

Gradski bus sa automatskim mjenjačem kad treba da promijeni brzinu, promijeni je brzo (ako je veći gas zna trznuti).

A turistički bus sa automatskim mjenjačem promijeni polako (vozio vozi i kad treba da je promijeni, uspori na sekundu i promijeni), neko ko ne zna da je automatik, ima osjećaj da se vozi u autobusu koji ima klasičan mjenjač.

Koja je razlika?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #111 on: June 11, 2014, 13:07:38 »

Kad smo kod mjenjača, mene nešto zanima:

Kakaa je mjenjač u turističkim autobusima a kakav u gradskim? (pri tom su oba automatska)

Gradski bus sa automatskim mjenjačem kad treba da promijeni brzinu, promijeni je brzo (ako je veći gas zna trznuti).

A turistički bus sa automatskim mjenjačem promijeni polako (vozio vozi i kad treba da je promijeni, uspori na sekundu i promijeni), neko ko ne zna da je automatik, ima osjećaj da se vozi u autobusu koji ima klasičan mjenjač.

Koja je razlika?



Nisu isti, kod turistickog je sve klasika ali ima ciko koji cuci u podu busa i sve radi za tebe, oduzme gas, stisne spojku, zamjeni brznu, odpusti kvacilo i pici dalje.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #112 on: June 13, 2014, 22:25:40 »

Ja pitam kako kod turističkog autobusa promjena brzina traje sporije (putnik ima osjećaj da vozač mijenja), a kod gradskog se odmah promijeni (kao kod auta). Koja je razlika
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Somersby
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 55



« Reply #113 on: June 14, 2014, 02:37:10 »

Pa ja mislim kad bi kod gradskih mjenjao sporo kao kod turističkih da bi bio prespor za gradski promet dok ove "mrcine" imaju vremena  Smiley
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #114 on: June 14, 2014, 13:30:22 »

Ja pitam koja je razlika između ova dva mjenjača..

Šta ima jedan a šta ima drugi, da jedan mijenja sporo, a drugi brzo
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Somersby
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 55



« Reply #115 on: June 14, 2014, 19:49:21 »

E to neznam!
Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #116 on: June 16, 2014, 20:48:48 »

Evo jedna zvijer od motora Cheesy

Mercedes OM 444 LA ,

Prema mercedesovim specifikacijama rijec je o V12 biTurbo motoru sa 552 kw "751 KS" pri 2100 obrtaja, uz obrtni moment od 2815 Nm pri 1200 obrtaja. Težina sitnica kao jedno danasnje auto 1165 Kg.

Takav motor mozete pogledat u video prilogu Smiley

http://youtu.be/B_0BhgLHPNo


Zvijer ili ne ? Šta mislite Cheesy
Logged
tx range
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 165



« Reply #117 on: June 16, 2014, 21:40:18 »

2 turbine guta asfalt.
Logged
tx range
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 165



« Reply #118 on: July 08, 2014, 12:13:19 »

Koja je euro norma motora u bih najzastupljenija?
« Last Edit: February 04, 2015, 19:20:40 by makljen1123 » Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #119 on: July 08, 2014, 12:14:21 »

Euro 2 definitivno.
Logged

Neoplan VIP Class
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.041 seconds with 20 queries.