| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1260 on: August 19, 2013, 10:29:36 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Samo nam peostaje da molimo boga da ne isključe struju tramvajima i trolejbusima. Onda bi došlo do ukidanja mnogih linija, a mislim da bi i 15 bila ukinuta i mnoge druge linije da bi se ostvario kakav-takav saobraćaj na potezu Ilidža-Baščaršija.
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							ikar353
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 904
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1261 on: August 19, 2013, 16:02:18 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							troler mnoge linije su ukinute a ukinuta je i 15 jer "radi" pretezno jedno vozilo na 5000-10 000 stanovnika. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1262 on: August 19, 2013, 17:36:18 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							19.08.2013. godine - ponedjeljak
  *Autobus 14-854 15-807 15b-ne održava se 16-850? (Ako nije gdje drugo.....) 16b-852 17-851 17b-ne održava se 18-853 20-ne prometuje 20b-669 21-406,409,418,419 (406 u prekidnoj mijenjao 409.) 21b-ne održava se 22-406,407,425 22a-415 23-417,807 (Ujutro je 417 bio na Rajlovačkom redu 101, a 808 na Reljevskom 107, popodne su se nešto istumbali, 417 je išao i do garaže, tako da kad se vraio nastavio je na 214 za Reljevo gdje je trebao nastavit 808, ugl u 14:55 je trebao biti 808, ali on je "ispario" oko 13:00 tako da je 807 skinut sa Buća potoka da budu dva vozila na 23 u špici.) 23a-808,417 23c-832 31e-405,410,416
  *Minibus 66-6 67-6 68-7 69-9 72-5 74-11
  *Trolejbus 101-4430... 102-4417... 103-4158... 104-ne održava se u ljetnom voznom redu 107-4127...
  *Tramvaj 1-709,248 (Ja se zijanio kad sam vidio da dva keca rade, znači čitav dan se bili 709 i 248 i to ne u intervalu od 18 minuta nego 17.) 2-ne održava se u ljetnom voznom redu 3-602,603,501,503,504,505,506,507,508,509,510,511 4-713,715,238 (Također još jedno iznenađenje, Uključena je dvokratna služba 43 od 06:00-09:00 ujutro i od 14:00-17:00 popodne....) 5-ne održava se u ljetnom voznom redu 6-500,209,217,244,258,266,277,291 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1264 on: August 20, 2013, 15:06:05 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							20.08.2013. godine - utorak
  *Autobus 23-808 23a-807 23c-832
  Šta je sa 417? 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1266 on: August 21, 2013, 16:33:25 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							20.08.2013. godine - srijeda
  *Autobus 14-854 15-807,823 (Do 12:00 oba, nakon 12:00 sam 807, jer je 823 prešao na 23, umjesto 814 koji je prvu smjenu odradio na 23 pa je prebačen na 31.) 15b-ne održava se 16-ne prometuje 16b-852 17-851 17b-ne održava se 18-853 21-409,418,419 21b-ne održava se 22-406,407,425 22a-415 (Oko 10:30 je bio na 26, imao je barem tu tablu.) 23-814,823 (814 od 06:00 do 12:00, poslije 823.) 23a-464 23c-832 26-840 27-408,422 (408 uskakao u pauzi dvokratne službe. 422 je išao do garaže.) 27a-673 27b-ne održava se 28-412,414 29-715 30-413,499 31-826,814 (826 od 06:00 do 12:00, poslije 814.) 31e-405,410,416 32-846 33-411,424,408 35-317 36-322 (Prekidna smjena.) 37-ne održava se 39-ne održava se 41-801 41a-ne održava se 43-841 (Došao iz Osjeka i prekomadovan na Vlakovo oko 11:30.) 45-716 46-841 47-844 49-818 (Ako sam dobro vidio, ovdje ne zamjerite, možda sam i fulao.) 75-717
  *Minibus 51-3 52-8 55-2 58-7 66-6 67-6 68-9 69-69 72-5 73-14 74-11 84-91
  *Tramvaj 1-713,715/209 2-ne održava se u ljetnom voznom redu. 3-601,602,501,502,503,504,505,507,508,509,510,511,801,802,805,811,812,215,248,257,292 4-716,712,238 5-ne održava se u ljetnom voznom redu. 6-500,201,244,255,258,263,276,277,291 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1267 on: August 21, 2013, 19:30:28 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							31 - 826/814/826 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1268 on: August 21, 2013, 20:18:50 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							U popisu sam zaboravio dodati da je i 426 bio na Ilidži, lin. 33. Kao i uobičajeno 408,413,414,426,499 se vrte na kombinaciji 28/30/33, 411,424 na 33, 412 na 28. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: August 21, 2013, 20:21:38 by man 464 »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1270 on: August 22, 2013, 15:54:54 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							410 i danas na vanrednoj 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Edin MAN
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 583
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1271 on: August 22, 2013, 15:57:48 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							31-826(koji se jedva vuče) 23c-832 31e-405,... 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1272 on: August 22, 2013, 16:08:59 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							410 i danas na vanrednoj
  Umjesto da skinu 322 sa 36, ako to već nije učinjeno. Bilo bi smiješno skidat 410, a da 322 radi... mada sudeći po vozaču......     
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1273 on: August 22, 2013, 16:44:22 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Pa za GRAS bi bolje bilo, ali opet, 410 odradi narudžbu pa se vrati na komercijalu, a kad ga skinu opet ostaju 2 GRAS-ova i 4 Centrotransova u pokretu, a kad bi skinuli 322 onda bi linija 36 ostala bez ono malo prevoza. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #1274 on: August 22, 2013, 18:40:14 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Nema veze što imaju četiri CTS-ova, to je linija na kojoj svi imaju karte i to pojedinačne, i nedopustivo je da i jedan od prijevoznika propušta vožnje. Oba prijevoznika treba da imaju po 4 vozila na 31e. No kako je sve "da te Bog mili sačuva" ništa me ne čudi.
  *Autobus 15-823,807 (Od 06:00-18:00 je 823, od 18:00-00:00 je 807.) 15b-ne održava se 23-807,823 (Od 06:00-18:00 je 807, od 18:00-00:00 je 823.) 23a-464,406 (464 defektirao oko 18:00, a 406 se sa putnicima pojavio iz Reljeva oko 18:30, kao da je iz Ilijaša direktno produžio u Reljevo preko Vogošćanske petlje.) 23c-832 31e-405,410,416 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: August 22, 2013, 18:45:10 by man 464 »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	 |