| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #630 on: April 13, 2013, 00:17:56 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							13.04.2013. godine - petak
  14-Ne održava se 15-818,839 8Čitav dan većinom samo jedno vozilo, raspad sistema) 15b-813 16-Ne održava se 16b-850 (Na oglasnoj ploči gdje pišu redovi ima papir na kojem piše 16b se ne održava,. pretpostavljam je da je to od četvrtka.) 17-852 17b-Ne održava se 18-851 20-808 20b-669 21-1183,1180,1204... 22-406,407... 23-463 (Ispao oko 19:10, busa nije bilo oko 80 minuta.) 23a-464 23c-807 31e-410,405,854,322,323... 41-832 41a-Ne održava se
  66-6 67-6 72-5 74-11
  1-709,716 3-300,302,303,304,601,602,603,501,503,504,507,508,509,511,801,802,805,811,815,266,286... 4-713,712 5-500,215,263... 6-502,231,248... 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: April 13, 2013, 00:28:30 by man 464 »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #631 on: April 13, 2013, 07:49:44 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Jao, stanje još gore nego kad je GRAS sam vozio. 
  Mislim da umjesto ovog 854 treba ubaciti FAP-a, a 854 hitno na dom.
  Šta je sa 409, 418 i ostalima sa Sutjeske?
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #633 on: April 13, 2013, 15:06:05 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							i 428 je na 103 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #635 on: April 13, 2013, 16:41:33 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Jao, stanje još gore nego kad je GRAS sam vozio.  Mislim da umjesto ovog 854 treba ubaciti FAP-a, a 854 hitno na dom. Šta je sa 409, 418 i ostalima sa Sutjeske?
  Post je urodio plodom. hAh... 854 je danas domu, vjerovatno 14, nisam vidio. 673 na 27.... Bože pomozi... 14-854 15-815,818,813 (Ujutro 815 i 818, zatim umjesto 818 je došao 813 u drugu smjenu.) 16-Ne održava se 16b-850 17-851 17b-Ne održava se 18-851 20-808 21-409,418,419 22-406,407,417 (Vozač sa 415 T.Š. radi sa 417. Šta je onda sa 415?) 22a-402 23-463,464,469 ("Trio fantastiko",naravno ne sva tri od jednom. 463 i 464 ujutro,a popodne je 463 i 469 koji je na izdisaju al stvarno.) 23c-807 31e-405,410,425... 41-832 41a-Ne održava se 51-2 52-31 56-4 58-3 66-6 67-6 72-5 73-14 74-11 101-4430... 102-4128,4145... 103-4158,4155... 107-4160... 108-4422... 1-235 3-500,501,502,503,504,505,507,508,509,510,511,266,244,217,248... 4-263,238  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: April 13, 2013, 16:49:14 by man 464 »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #636 on: April 13, 2013, 16:55:01 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							 Post je urodio plodom. hAh... 854 je danas domu, vjerovatno 14, nisam vidio. 673 na 27.... Bože pomozi...
 
 
 Zato što je proradio 425, a nadam se da će brzo proraditi i najbolji Ikar 416 A 673, pa Subota je, a i 27 je pojačana sa Centrom.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							ikar353
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 904
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #637 on: April 13, 2013, 20:11:06 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							28-412 i 413 ilidza-rakovica-kobiljaca 2x isuzi CTS hadzici-stajer ili grafonja CTS 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #638 on: April 14, 2013, 10:34:17 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							14.04.2013. godine - Nedjelja GRAS 23/23a-815,410   CTS 31e-Conecto.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							sarajlija211
							
								Putnik 
								 
								  Offline
								Posts: 266
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #639 on: April 14, 2013, 12:49:51 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ilidža-Hrasnica-Kobiljača: CTS-ov Novociti Ilidža-Hrasnica: CTS-ov Mercedes O 303 i GRAS-ov Ikarbus gbr 400 i mislim da je na ovoj liniji bio i žuti zglobni Neoplan Ilidža-Hadžići: Banjalučki 1183, GRAS-ov 499 Ilidža-Tarčin: Banjalučki 1180 nisam siguran Ilidža-Osijek: GRAS-ov 841 Ilidža-Vlakovo: stalni 829
  Bio je i CTS-ov Štejer sa crnom maskom ali nisam vidio gdje je vozio. Ne znam gdje je 412 vozio. Mislim za Hrasnicu. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: April 14, 2013, 13:03:38 by sarajlija211 »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #640 on: April 14, 2013, 13:05:42 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							31 - 826, 2x CTS Novociti koji i dalje uporno idu pogrešno u A smijeru, a idu po redu vožnje radnog dana. 31e - 405, 413 (CTS Comfort & Conecto) 36 - 669 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Edin MAN
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 583
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #641 on: April 14, 2013, 13:11:31 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Cuj 2 Novocitia bila na 31. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #642 on: April 14, 2013, 13:14:14 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Za jednog sam siguran 100%, a vjerovatno je i ovaj drugi. Cirkus. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #643 on: April 14, 2013, 13:34:08 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ilidža-Hrasnica-Kobiljača: CTS-ov Novociti Ilidža-Hrasnica: CTS-ov Mercedes O 303 i GRAS-ov Ikarbus gbr 400 i mislim da je na ovoj liniji bio i žuti zglobni Neoplan Ilidža-Hadžići: Banjalučki 1183, GRAS-ov 499 Ilidža-Tarčin: Banjalučki 1180 nisam siguran Ilidža-Osijek: GRAS-ov 841 Ilidža-Vlakovo: stalni 829
  Bio je i CTS-ov Štejer sa crnom maskom ali nisam vidio gdje je vozio. Ne znam gdje je 412 vozio. Mislim za Hrasnicu.
  Vjeorvatno misliš Ilidža-Rakovica-Kobiljača. Mislim da ti je tu bio i 412 jer to mu je standardna linija.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							transformers
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #644 on: April 14, 2013, 15:28:39 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ja se nadam da ce ovaj cirkus ubrzo prestati jer ovako zaista ne ide. Nema ni CTS neke koristi od ovih linija a GRAS nema pogotovo znaci i jedni i drugi idu u gubitak. Na gubitku su i putnici. Kako stvari stoje ovi banjalucki MANovi ce jos neko vrijeme ostati u Sarajevu i vozice na linijama na kojima su do sada vozili novi Ikarbusi ili Lions Classic zglobni. Ne kontam planove menadzmensta CTS osim ako oni nisu čak i kupili jedan dio vozila od autoprevoza o čemu se "mudro šuti"..... 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	 |