bhbus.ba
June 07, 2024, 18:30:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 274963 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #375 on: October 23, 2012, 21:20:40 »

Sve ja to znam, ljudi se boje da bi se priča o privatizaciji odnosno smanjenju kapaciteta autobuskog sektora mogla obistiniti, na trolejbusima je stanje bolje u smislu zarade, provizije, nema "skakanja" oko vozila, prelaska kanala, pranja i sl ali imaju stara vozila, sabirnice i sl.
Da E.B. vozi trolejbus a ja mislim da jos uvijek ima rjesenje vozača autobusa iako je on vozio trolu i prije rata, osim njega tu je i B.A. kojega su navodno prebacili a da on to nije trazio i kako tvrdi njemu je bolje na autobusu, eh ko će ga sad znati...daj Bože da bude toliko ljudi koji su spremni uz određene prekvalifikacije preći na drugo radno mjesto ,međutim šta ćemo sa silnim invalidima rada, sekretaricama ili ljudima koje je "uvezao" H.Z. iz Sandžaka i kojima je radni vijek počeo u kasnim 40im godinama. Do tada bezbeli čuvali ovce "na Pešter". Njih niti možeš prekvalifikovati jer uz puno uvažavanje ima ih poluretardiranih, niti ih možeš penzionisati jer nemaju ni starosni ni uslov godina staža. Naravno ne smiješ ih ni istjerati jer su jako dobro dresirani da znaju na šta imaju pravo, tuže te i moraš im platiti i ono što nisu radili iako nemaš plaho nafake od njih ni kad rade....

Pa da ti kažem iskreno,doživjet će i trolejbusi sudbinu autobusa za manje od godinu dana,nećemo se zavaravati.Što se tiče zarade(karata) nije to baš tako,po smjenama ima odstupanja,ali i gore je evidentan problem naplate,i tamo se ljudi znaju posvađat za četkice,i tamo fali dijelova propala kontaktna mreža,neće ovaj da voza u trećoj jer ima bagre,onda onaj neće jer ne vidi kontakt mrežu,onome mrsko se prilagođavat skretnicama,onaj ne zna šta pritišće od dugmadi pa je sprži na sred ulice  itd....

Ja to posmataram i na još jedan način,ako mi fale,nije problem,uposlit ću ih,ali ću onda irelevantan kadar iz kancelarija otpustiti.Nema smisla da neko se lomi danas sa ološi,a da neko prstom ne makne i ima pravo da traži platu.I oni koji su po stare dane došli da rOde,koštat će firmu.
Najgore je što će uvijek se kola polomiti na onima koji rade,ali mora se nekad više i prestati sa glupostima.

Na kraju krajeva neće svi otići,napraviće se neka selekcija i prijavljenih.
« Last Edit: October 23, 2012, 21:27:07 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #376 on: October 24, 2012, 14:08:05 »

Kao što i rekoh negdje početkom mjeseca

Quote
Povod za sastanak bila je najava radnika KJKP GRAS o organizovanju štrajka planiranog za 16. novembar.

"Već 20 godina traje borba radnika ovog preduzeća da se održi i da bude na usluzi svim građanima Sarajevskog kantona. Nažalost, svih tih godina je preduzeće korišteno za bogaćenje pojedinaca, prikupljanje glasova za izbore i razna mešetarenja", navodi se u saopćenju za javnost SSSBiH.

Pri tome su svi redom zaboravljali na poštivanje prava radnika, kojima se već pet godina ne uplaćuju doprinosi za socijalno i penzijsko-invalidsko osiguranje.

Skupština Kantona Sarajevo, kao vlasnik ovog preduzeća, usvojila je Akcioni plan za spašavanje i oživljavanje GRAS-a, prenijela zaduženja na odgovarajuće nivoe, ali se mjesecima ništa nije uradilo.

Paralelno s tim, kako se dodaje u saopćenju, u javnosti se stvarala i stvara slika o tome da su građani Kantona Sarajevo žrtve radnika ovog preduzeća.

Zaposleni u KJKP GRAS zahtijevaju samo da se poštuju prava koja su im zagarantovana zakonom. Žele poštivanje kolektivnog ugovora, koje podrazumijeva isplatu brutoplaća te pravilnu sistematizaciju unutar preduzeća.

Na sastanku je zaključeno da se od današnjeg dana počinju provoditi sve zakonski određene aktivnosti za pripremu i organizovanje štrajka, koji je planiran za 16. novembar.

Istovremeno se još jednom pozivaju odgovorni i nadležni organi da ispune svoje obaveze, počnu se ponašati kao pravi vlasnici kojima je stalo do njihovog vlasništva, realizuju zahtjeve radnika, a da bi se izbjegla blokada Kantona Sarajevo.

Na njima je da odluče da li će i građani Kantona Sarajevo ponovo biti taoci njihovog nerada i nebrige za GRAS, stoji u saopćenju.

Sastanku su prisustvovali i predsjednik Sindikata radnika komunalne privrede u FBiH Rifat Mahmutović i Kemal Lukšić, predsjednik Kantonalnog odbora Sindikata komunalne privrede Kantona Sarajevo.

Predsjednik SSSBiH, predsjednik granskog sindikata i predsjednik Kantonalnog odbora Sindikata komunalne privrede Kantona Sarajevo dali su punu podršku pripremama za organizovanje štrajka radi ispunjavanja zahtjeva radnika ovog preduzeća, saopćeno je iz Službe za informiranje
SSSBiH.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #377 on: October 26, 2012, 15:21:25 »

g.b. 4429 ostao bez Reklame (poskidan halo logo)

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #378 on: October 26, 2012, 20:10:30 »


gb 402 danas na kobiljaci


gb 813 odlican u odnosu na 402

402 je užasan, nadam se da će na farbanje čim ofarbaju 464.

813 s ove strane i nije tako loš, kako sam mislio, ali ne znam kakav je s druge strane.

416 valjda neće tako brzo dirati pošto je nedavno dobio reklamu, a pitanje je na šta će ličiti 410, 853, 854.
« Last Edit: October 26, 2012, 20:25:45 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #379 on: October 26, 2012, 20:27:12 »

troler 813 je dobar i sa desne strane a da vidis 402 uzivo,prednji branik pola crn,pola zut,ovo sivilo je zastitna boja pa valjda kako su ga gulili tako je i spadala zuta boja,grozota,ovako je sramota voziti,valjda ce na farbanje ubrzo ili ce dobiti novu reklamu.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #380 on: October 26, 2012, 20:28:46 »

Bože pomozi nam....

402-Film strave i užasa.......
813-grozota ali može proć...

Što se tiče 853, mislim da se to neće desiti, ali 854 i 410, ako budu guljeni to će bit "ubistvo sa predumišljajem"
« Last Edit: October 26, 2012, 20:35:04 by man 464 » Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #381 on: October 26, 2012, 21:58:41 »

Ma uzasno izgledaju pogtovo 402 danas sam ga vidio. :S
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #382 on: October 27, 2012, 19:36:18 »

Zna li neko kojom trasom je planirano da ide trolejbus prema Aerodromu/Aerodromskom naselju, jeli planirano da ide budućom saobraćajnicom od olimpijskog sela/Dobrinje 5 do aerodroma, ili bi išao postojećom trasom do G-transferzale pa nastavljao ulicom Braće mulića?

Znam da je to na kilometarski dugom štapu, i da će možda proći 10 godina do realizacije, ili će se odustati, ali eto, zanima me.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #383 on: October 30, 2012, 14:49:27 »

Kad bi moglo biti drugo čitanje (ili kako se već kaže) u vezi tendera za 12 spornih linija?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #384 on: October 30, 2012, 16:15:50 »

4137 ostao bez telecomove reklame koju je imao još od 2008.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #385 on: November 02, 2012, 18:21:39 »

VD Direktor je odlučio da u dva navrata jučer i prekjučer otpusti 38 ljudi sa ugovorom o djelu,naravno uz neke zaključke od strane Vlade koji su nedavno doneseni za javna preduzeća u KS na temu ugovora o djelu i ,između ostalog i nekoliko prijeko potrebnih montera.I zabranio im ulazak u firmu.Čak je i svojoj sestri koju je uposlio također dao otkaz u ovoj grupi.Valjda se toplo nada da će biti izabran za Direktora,ovim potezom se vjerovatno ulagiva budalastom Sindikatu koji ne odustaje od štrajka,iako se zna da je platio svoje radno mjesto 10.000KM.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #386 on: November 03, 2012, 19:40:51 »

Jusuf Bubica,kadar BPS-a,će najvjerovatnije biti novi Ministar saobraćaja.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #387 on: November 03, 2012, 20:35:13 »

a Zaim Backovic direktor GRAS-a
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #388 on: November 03, 2012, 20:37:01 »

Pa more bit vrlo vjerovatno,rekoh ja.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #389 on: November 03, 2012, 23:38:12 »

vozila su veceras povucena u garaze,tramvaji vec uveliko ne rade,trolejbusi prema jezeru nisu otisli,a ostalo je uveliko u garazama radi utakmice
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.058 seconds with 21 queries.