Evo kako bih ja radio, da imam VP sastavljen od Setri, raznih tipova
NF - Gradski i neki lakši prigrad (ravničarski teren i to)
UL i UL-GT - prigradski; UL-GT bi mogla i na neki lakši međugrad (tipa BL-Gradiška, pa Jajce - Donji Vakuf - Bugojno), dakle do nekih 50-ak km
Svaki međugrad preko 50 km:
GT za kraće linije (tipa Sarajevo - Tuzla ili Zenica - Doboj, te daljine, do 100-150 km)
GT-HD za duže linije (npr. BL - Vlasenica, BL - Trebinje, BL-BG)
GT-HD bih još koristio za dvodnevna putovanja (tipa na sajam, koncert i slično) jer ne pada mi na pamet da GT šaljem za Beograd npr.
GT-HD verziju NE bih slao na duže međunarodne linije (za Beč, Berlin, Štokholm...) jer nekako je niska za takve linije, ne stoji
Takođe ne bih je slao ni na ekskurzije.
HD, HDH i DT - turizam, odnosno dalji međugrad i međunarodni linijski i vanlinijski saobraćaj (HD ili HDH ovisno o količini prtljaga).
Ovo gore sam pisao za seriju 300 i 400 jer za seriju 200 nema smisla pisati bilo šta (H na prigrad, HD i HDH na međugrad kao i DT)
Ne znam čemu je služila ova HDS varijanta (S 216 HDS i S 316 HDS), vozač je dosta nisko u odnosu na putnike, koji kao da su u spratnom busu, kako god, vidjeli su i oni da nema smisla pa taj model nije preseljen na seriju 400.
Dva najveća fula koji sam vidio: S 315 GT na liniji BL-Herceg Novi, možda to i nije toliko čudno u odnosu na sljedeće: S 215 H takođe na liniji BL-HN, ali ovaj put okolo, tj. preko Podgorice!!! Ko mi ne vjeruje evo
slika, napravljena je ovo ljeto. 600 km brdovitog terena. Pa kako im nije žao mučiti putnike u ovom kršu, šta pokvari se negdje usput?! Taj isti bus kod nas je prošlo ljeto radio na prigradu i crko.