bhbus.ba
April 19, 2024, 04:27:37 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: Oznake Setra buseva  (Read 11465 times)
gle_budala:
Guest
« Reply #15 on: January 29, 2011, 01:32:33 »

To je S9
Logged
apmo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 81


« Reply #16 on: January 29, 2011, 01:34:51 »

pa drugo je to sto ide na medunarodne, ali su ljudi predvidili 417 hdh 416 hdh  i tak te buseve za takve linije ...

To nije istina, za linije su predvidžene Confort class setre 415gthd i ostale, a za Turizam su Top klass setre 415hd i ostalo Wink Svaki Švabo će ti to reći Wink
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #17 on: January 29, 2011, 15:22:25 »

samo sto to malo ko primjenjuje u praksi ?
Logged


Khazad
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 55



« Reply #18 on: June 29, 2011, 13:11:19 »

The_Dubster da ti zavrsim tovju listu Smiley

E               Export ( to su Setre koje se samo za Export Pravili)
H               Hochboden 2. Tür hinter der Hinterachse (visokpodni gdje je 2. Vrata iza zadnje osovine)
HM            Hochboden 2. Tür vor der Hinterachse (visokpodni gdje je 2. Vrata pred zadnje osovine)
HR            Hochboden Rational (visokpodni kombinovan sa Turisticki, Medzugradski, skolski i prevoz radnika)
HRI           Hochboden Rational mit Internationaler Lüftung (visokpodni kombinovan sa Turisticki, Medzugradski, skolski i prevoz radnika sa internationalnom ventilacijom)
NC            Niederflur City (niskopodni gradski)
NR            Niederflur Regional (niskopodni medzugradski)

TopClass = Premijiski Putnicki Autobus od Klub Autobusa do Velkog Autobusa na Sprat
ComfortClass = Turisticki Putovanje i Povremene usluge
MultiClass = Autobusi za Medzugradski i Putovanje/Izletanje usluge
« Last Edit: July 05, 2015, 18:55:14 by makljen1123 » Logged

sve greske koji morete naci ostavite sebi, mozda ce nekad biti nesto vrijedni...
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #19 on: July 17, 2011, 10:28:28 »

Khazad svaka čast i hvala na pojašnjenju i djeljenju ovih informacija sa nama...
Logged


Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #20 on: June 24, 2012, 20:58:28 »

Za one koji nisu znali....  Wink

Setra je skraćenica od riječi "selbsttragend" što znači "samonoseća" ("selfsupporting" na engleskom). Upravo je takva bila konstrukcija autobusa kojeg je 1951. godine konstruisao Otto Kassbohrer. I ta konstrukcija je dala ime marki autobusa.

A skraćenica od riječi "samonoseća" je ni manje ni više nego Sanos.

Et ako neko nije znao...  Cheesy
Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #21 on: October 07, 2012, 19:14:11 »

pa drugo je to sto ide na medunarodne, ali su ljudi predvidili 417 hdh 416 hdh  i tak te buseve za takve linije ...

To nije istina, za linije su predvidžene Confort class setre 415gthd i ostale, a za Turizam su Top klass setre 415hd i ostalo Wink Svaki Švabo će ti to reći Wink

Ma čim je povišena varijanta (HD, HDH, GT-HD) bez problema on može na međunarodne linije ići, ja čak mislim da bi i Setra 415 i 416 GT mogla na takve linije samo joj je problem malo mjesta na prtljagu...
« Last Edit: December 07, 2013, 13:37:04 by makljen1123 » Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #22 on: December 07, 2013, 14:23:27 »

Evo kako bih ja radio, da imam VP sastavljen od Setri, raznih tipova

NF - Gradski i neki lakši prigrad (ravničarski teren i to)
UL i UL-GT - prigradski; UL-GT bi mogla i na neki lakši međugrad (tipa BL-Gradiška, pa Jajce - Donji Vakuf - Bugojno), dakle do nekih 50-ak km
Svaki međugrad preko 50 km:
 GT za kraće linije (tipa Sarajevo - Tuzla ili Zenica - Doboj, te daljine, do 100-150 km)
 GT-HD za duže linije (npr. BL - Vlasenica, BL - Trebinje, BL-BG)
GT-HD bih još koristio za dvodnevna putovanja (tipa na sajam, koncert i slično) jer ne pada mi na pamet da GT šaljem za Beograd npr.
GT-HD verziju NE bih slao na duže međunarodne linije (za Beč, Berlin, Štokholm...) jer nekako je niska za takve linije, ne stoji Cheesy Takođe ne bih je slao ni na ekskurzije.
HD, HDH i DT - turizam, odnosno dalji međugrad i međunarodni linijski i vanlinijski saobraćaj (HD ili HDH ovisno o količini prtljaga).

Ovo gore sam pisao za seriju 300 i 400 jer za seriju 200 nema smisla pisati bilo šta (H na prigrad, HD i HDH na međugrad kao i DT)

Ne znam čemu je služila ova HDS varijanta (S 216 HDS i S 316 HDS), vozač je dosta nisko u odnosu na putnike, koji kao da su u spratnom busu, kako god, vidjeli su i oni da nema smisla pa taj model nije preseljen na seriju 400.

Dva najveća fula koji sam vidio: S 315 GT na liniji BL-Herceg Novi, možda to i nije toliko čudno u odnosu na sljedeće: S 215 H takođe na liniji BL-HN, ali ovaj put okolo, tj. preko Podgorice!!! Ko mi ne vjeruje evo slika, napravljena je ovo ljeto. 600 km brdovitog terena. Pa kako im nije žao mučiti putnike u ovom kršu, šta pokvari se negdje usput?! Taj isti bus kod nas je prošlo ljeto radio na prigradu i crko.
« Last Edit: December 07, 2013, 14:32:48 by makljen1123 » Logged

Setra S 417 HDH !!!

Setra Top Class
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 577



« Reply #23 on: December 08, 2013, 00:11:24 »

Vezano za ova 2 fula sto si napisao, ovo za 215 H ok sto jest jest, ali za 315 GT, donekle se slazem, ali imaš Setri 315 GT koje su jako dobro opremljen sa sjedistima iz 400 serije. Sad ne znam kakva je ta o kojoj ti pričaš,ako su sjedista klasicna iz 300 onda ok, upravu si, ali ovako gledano, sa boljim sjedistima, ta Setra bi mogla proci na toj liniji (bar za naše uslove).
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #24 on: December 08, 2013, 01:03:54 »

S 215 H - Ma da su sjedišta iz aviona, nije mi jesno kako je ovaj bus dobio papire za prelazak granice, s obzirom na godine ?!






S 315 GT - Ovo kod nas radi na liniji BL - Gradiška





Logged

Setra S 417 HDH !!!

Setra Top Class
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 577



« Reply #25 on: December 08, 2013, 01:16:47 »

Za 215 H se u potpunosti slazem, to sam vec rekao.
Ali ova 315 GT, jeste gradski /prigradski tip autobusa, ali kada uzmes u obzir sa kakavim busevima se sve vozi na duze linije, ovo je premija. Eto ti odmah primjer ta 215ka sto si naveo..
U ove 315 GT sjedista su solidna, mislim da je voznja u njoj udobnija nego u recimo 215 HD.
Opet kazem, u nekim normalnim uslovima, BL-Herceg Novi bih obavljala 315 GT-HD umjesto GT ili 415 GT-HD.
Nazalost to nije slucaj u nasoj zemlji, gdje je normalno da bus star 20 +, bez klime, godina vozi na more u CG ili HRV.

Logged
srdjan
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 508



« Reply #26 on: December 08, 2013, 01:42:49 »

Ovakva sedista (kao u Lazarovoj Setri 315 GT) se nalaze i u Markusovim Setrama, i mora se reci da su jako neudobna. I voziti se 500 i vise kilometara na takvim sedistima je smrt za ledja...
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #27 on: December 08, 2013, 16:31:44 »

Za 215 H se u potpunosti slazem, to sam vec rekao.
Ali ova 315 GT, jeste gradski /prigradski tip autobusa, ali kada uzmes u obzir sa kakavim busevima se sve vozi na duze linije, ovo je premija. Eto ti odmah primjer ta 215ka sto si naveo..
U ove 315 GT sjedista su solidna, mislim da je voznja u njoj udobnija nego u recimo 215 HD.
Opet kazem, u nekim normalnim uslovima, BL-Herceg Novi bih obavljala 315 GT-HD umjesto GT ili 415 GT-HD.
Nazalost to nije slucaj u nasoj zemlji, gdje je normalno da bus star 20 +, bez klime, godina vozi na more u CG ili HRV.

Kao što sam rekao GT je za kraće međugradske linije, gradske nikako, prigrad tu i tamo, ako je baš neka stiska, da namaš šta poslati onda je i ovo dobro za prigrad... Nemaju oni bunker za takve opterećene linije kao što je HN u sezoni. Bočac Tours u ljetnoj sezoni GT-HD šalje za Novi Sad, dok mu 417 HDH i 315 HDH rade HN punom parom. GT i GT-HD nije za takve linije i gotovo, GT-HD je za neki manje opterećeni međugrad, tipa BL-BG, SA-ZG, SA-BG... GT je više za neka putovanja "od kantona do kantona" (Doboj - Tuzla, Brod - Doboj, Bjeljina - Tuzla, Sarajevo - Mostar...). Usput da kažem da sam se vozio u ovoj S 315 GT prošlo ljeto na more, jeste malkice neudobna, posebno se osjeti tamo pred zoru, al' ide, osjećo sam se kao da putujem kod rođaka u Slavonsku Požegu radi takvog busa. Cheesy
A na ekskurziju me je vozila 417 HDH (baš ovaj bus sa profilne slike), moram reći da je daleko bolja od drugog busa, 417 GT-HD, jer je ova toliko slabija u odnosu na našu, a stvari natrpane, bunker hoće da eksplodira!
Logged

Setra S 417 HDH !!!

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #28 on: May 31, 2015, 22:12:14 »

1 Pitanje  znal ko dal ovi imaju u Planu pravit Setru  S 531 DT  kao sto  ima  S 431 DT
Logged

borislav
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 740



« Reply #29 on: July 05, 2015, 17:24:07 »

Kolega Marko nemas ti veze sto se tice buseva.. Npr setra 315 GT-HD komotno moze raditi CG i neke dalje linije a ne samo krace kao sto si ti naveo..Da navedem jos da setre sto se tice ima ekstra sjedista pogotovo sto su udobna jer sam se vozio i u 215HD, 315HD,315HDH,315 GT-HD i iz iskustva znam da je bus svaki od setre udoban
Logged

SETRA THE BEST
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 21 queries.