bhbus.ba
June 26, 2024, 09:37:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije (2)  (Read 307848 times)
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #315 on: October 23, 2012, 20:58:18 »

ahah za moje linije on nije...po broju putnika jeste,al put poslije Pala je veoma los,a sada ima oko 200 metara makadamskog puta gdje rade tunel (cuveni Stambolcic koji se pravi od 1990 godine )...Vise mi odgovara Isuzu Turqoise II jer je udobniji a cesto se i bacim malo u san Grin
« Last Edit: October 23, 2012, 21:00:11 by Manas » Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #316 on: October 23, 2012, 22:38:22 »

Što si spavao, spavao si  Grin , ipak je to međugradska linija i tu bi trebao neki udobniji međugradski bus za duže vožnje (ne znam koliko se vozio od Hrenovice do Sarajeva i obratno). Citibus je baš "čistokrvni" gradski autobus za kraće vožnje koji baš i ne odgovara na tim linijama, usput rečeno i to što kažeš da je loš put ne ide u korist....
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #317 on: October 23, 2012, 22:56:23 »

Nadam se da ce ga izbacit,al onda neznam ako ga kupi CTS gdje ce ga ubacit ?Za ostale linije pretezno treba veci bus..Relacija Sar-Hre. i nije toliko duga (krene u 6:40,stajanje na Palama 5-10 minuta,na tunelu 5 minuta nekad odma zavisi od semafora, i kod Vjecnice je u 7:40/45,na glavnoj 7:50/55...)stim kad bi se otvorio tunel koji sam gore spomenuo i obnovila cesta od Stambolcica do ulaza u Pracu moglo bi se stici mnogo brze...Eh sad vozac kaze da ako CTS nedobije minibuske linije da ce na moju liniju dati novog ISUZUa sto je mislim jos gore rjesenje nego ovo sad ... Smiley
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #318 on: October 23, 2012, 23:19:36 »

Stavit NOVOCITIA.....  Shocked Nadam se da sam pogrešno shvatio....

Što se tiče ovog tajminga linije.... dug je to put za CITIBUSA...
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #319 on: October 23, 2012, 23:26:25 »

tako vozac kaze...ako nedobiju linije po gradu da ce mu dat novog minibusa
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #320 on: October 24, 2012, 13:10:59 »

pa da, biće isto ko sa MAN NL313, ako ne bude linija idu Isuzu na linije za Hrenovicu, Ilijaš, možda i Brezu, možda stave koji da radi na selima oko Ilijaša, Visokog, Fojnice i Olova.
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #321 on: October 24, 2012, 17:32:27 »

Što si spavao, spavao si  Grin , ipak je to međugradska linija i tu bi trebao neki udobniji međugradski bus za duže vožnje (ne znam koliko se vozio od Hrenovice do Sarajeva i obratno). Citibus je baš "čistokrvni" gradski autobus za kraće vožnje koji baš i ne odgovara na tim linijama, usput rečeno i to što kažeš da je loš put ne ide u korist....

Čuj Međugradska, pa Hrenovica je nekad bila sastavni dio Sarajeva, isto kao Ilijaš ili Tarčin. S tim da je malo više udaljena nego ova naselja, ali svakako je puno bliža nego npr. Kakanj gdje rade čistokrvni gradski NL313

Malo previše za gradski bus, ali može proći za testiranja.

Od preuzimanja GRAS-ovih minibuskih linija nema ništa. One su GRAS-ove i za njih će moći konkurisati možda negdje krajem 2013 ili početkom 2014, pošto je najavljeno da bi tad trebao biti tender za sve linije. Tako da će do tad Novociti raditi na linijama koje je je Dubster spomenuo.

Ponuda GRAS-a Centrotransu da pored spornih, preuzme i neke minibuske je propala i zbog toga je Kadić podnio ostavku.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #322 on: October 24, 2012, 19:03:59 »

Evo Adin mi je potvrdio je večeras na liniji Breza-Visoko Citibus...
Logged


Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #323 on: October 24, 2012, 20:14:02 »

Vidio sam i ja Citibus danas u Vogosci neku djecu prevozio Smiley
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #324 on: October 24, 2012, 21:05:26 »

Što si spavao, spavao si  Grin , ipak je to međugradska linija i tu bi trebao neki udobniji međugradski bus za duže vožnje (ne znam koliko se vozio od Hrenovice do Sarajeva i obratno). Citibus je baš "čistokrvni" gradski autobus za kraće vožnje koji baš i ne odgovara na tim linijama, usput rečeno i to što kažeš da je loš put ne ide u korist....

Čuj Međugradska, pa Hrenovica je nekad bila sastavni dio Sarajeva, isto kao Ilijaš ili Tarčin. S tim da je malo više udaljena nego ova naselja, ali svakako je puno bliža nego npr. Kakanj gdje rade čistokrvni gradski NL313

Malo previše za gradski bus, ali može proći za testiranja.

Od preuzimanja GRAS-ovih minibuskih linija nema ništa. One su GRAS-ove i za njih će moći konkurisati možda negdje krajem 2013 ili početkom 2014, pošto je najavljeno da bi tad trebao biti tender za sve linije. Tako da će do tad Novociti raditi na linijama koje je je Dubster spomenuo.

Ponuda GRAS-a Centrotransu da pored spornih, preuzme i neke minibuske je propala i zbog toga je Kadić podnio ostavku.

Nije Haris dao ostavku zbog toga,nego se naprotiv upecao u šeme u koje su ga uvukli pojedinci...feler mu je što ne poznaje šeme po firmi i potpuno je sam u svom poslu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Adisa Hadzic
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 2



« Reply #325 on: October 31, 2012, 22:09:38 »

gdje su im novocityi
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #326 on: October 31, 2012, 22:25:39 »

vjerovatno u krugu firme. Ne mogu ni na kakve linije, jer su gradski autobusi, a CTS nema gradskih linija. Slati njih na prigrad i međugrad bi bilo nekorektno prema njihovim korisnicima.
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #327 on: October 31, 2012, 22:54:15 »

CTS nema gradske, ali ima "opštinske".
Nije bilo ništa od onoga da se linije sa  lijeve obale miljacke predaju Centrotransu pa je njihova kupovina s te strane ispala kao promašaj, doduše ako se u budućnosti budu kandidovali na minibuske linije moraće posjedovati bar 20 gradskih i prigradskih minibusa.

Nekog mogu staviti na liniju Ilijaš-Popovići, a mislim da će dobiti i GRAS-ove polaske sa te linije, jer je i ta linija na tendru a GRAS se povukao.
Neznam kakva je situacija sa ostalim linijama po Ilijašu.
Možda ih mogu koristiti i ako upadnu na noćni prevoz, ali zasad linije sa latinske ćuprije mogu zaboraviti.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #328 on: October 31, 2012, 23:10:59 »

A mogu li s njima obavljati prevoz đaka, npr. u Vogošći i Hotonju?

Svakako se oni mogu staviti na linije oko Kaknja, Ilijaša, Fojnice, Visokog....
Logged


Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #329 on: November 01, 2012, 17:27:07 »

Ja sam vec neke vidio u Vogosci da prevoze đake,znaci neki vec rade.
Logged

Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 21 queries.