bhbus.ba
June 16, 2024, 11:04:31 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije (2)  (Read 306282 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1410 on: January 31, 2014, 22:02:35 »

Imam info da se autobus koji je sinoc krenuo iz V.kladuse pokvario i da jos nisu stigli u Sarajevo, pa eto kad bude informacija vise javicu vam, inace i liniju Za Zenicu su jutros propustili pa sam morao vratiti kartu i cekat dva ipo sata drugi bus.....

Ehh drago mi je što sam našao ovaj tvoj post Dani, pa da mogu objasniti šta se tačno desilo jer sam bio u tom busu. Wink

Eh znači, krenuli smo iz Kladuše sa Skylinerom u ponedjeljak, 25. novembra nešto iza 23:00h. Vozač je bio I.D. koji inače vozi liniju za Kladušu a koji je u Kladuši prije toga proveo tri dana, vikend i ponedjeljak jer je ponedjeljak bio neradni dan. Bila je poprilična gužva što se moglo i očekivati jer je dosta studenata bilo kod kuće za praznike. Već kad smo krenuli iz Kladuše, počeo je da pada snijeg, prvi ove zime. Malo zbog gužve u busu, malo zbog toga što je bio samo jedan vozač koji je trebao sve karte pokupiti, malo zbog vremenskih uslova, u bihać smo stigli oko 01:00h, umjesto u 00:30h, znači već pola sata kašnjenja.

U Bihaću se autobus napunio do kraja, i bilo je još viška desetak putnika. Tu se desio mali incident čak i manji fizički dodir između vozača i jednog roditelja koji je bio bijesan što je platio kartu a dijete će mu morati stajati do Sarajeva. Naravno, treba ga i razumjeti, ali nije vozač taj koji je prodao deset karata više, znajući da je autobus već pun. Znači tu su zakazali ovi što rade na stanici i prodaju karte. Problem je mogao biti izbjegnut i da je Mix kao kooperant poslao jedan autobus u ispomoć, jer ipak 85 putnika je dovoljan broj za dva autobusa. Znači i saradnja između Mixa i CTS-a je zakazala.

Nakon nekih pola sata, krenuli smo iz Bihaća. snije je već bio prekrio cestu. Pravi problemi su počeli kada smo se počelipenjati uz Ripački klanac, nedaleko od Bihaća. Odmah smo počeli proklizivati, i ubrzo smo toliko usporili da bi čak i pješak bio brži od nas. Bilo je poprilično frustrirajuće kretati se brzinom puža, autobus prepun, a dodati tome je i onaj stari problem kod dvospratnih autobusa, na jednom spratu prehladno, na drugom prevruće.

Nakon nekog vremena, odjednom se pojavila policija (tek kasnije sam saznao od vozača da je neka žena iz autobusa zvala policiju). Tad smo morali stati. bio sam na drugom spratu tako da nisam baš najbolje upućen šta se sve tada dešavalo, dosta ovoga što pišem sam saznao od istog tog vozača s kojim sam se kasnije nekoliko puta vozio na mojim putovanjima kući.

Neki putnici su odmah odustali, problem je bio samo naći njihove torbe među stotinu drugih natrpanih u bunker autobusa. Navodno je i neka žena vodila dijete na operaciju, pa je morala uzeti taxi, mada nisam puno u to upućen. I ja sam na par minuta izašao, i maksuz otišao zavukao prste u šare pogonskih guma. Bile su duboke samo nekoliko milimetara. Puhala je strašna bura i mećava, tako da nije bilo nikome lahko, ni nama što smo se kuhali unutra, ni onima koji su bili vani. Pročulo se da autobus nema ni lanaca (kasnije sam od vozača saznao da su lanci bili u busu, samo ostavljeni negdje ispod neke stepenice u nekakav pretinac, za kojeg taj vozač nije ni znao, a vozač koji duži taj autobus nije se javljao na telefon.

Nakon nekog vremena naišla je ralica tako da smo koji kilometar krenuli za njom, ali snijeg je bio toliko gust da je ubrzo nakon prolaska ralice napadalo novih par centimetara tako da smo opet kretali se brzinom puža. Nekoliko sati je bilo potrebno da jedan radnik Mixa donese lance (znači opet problem u saradnji između Mixa i CTS-a lanci su mogli biti doneseni za puno kraće vrijeme).

Dok je vozač stavio lance, prošlo je još neko vrijeme. Oko 3-4 sata ujutro pridružio nam se drugi vozač koji je došao sa linijom Sarajevo - Bihać, a koji je trebao vjerovatno ući u Vakufu na pauzi. Znači sa Ripačkog klanca smo krenuli tek oko 5 sati ujutro kad smo trebali biti negdje oko zeničke petlje.

Sljedeći problem za koji sam saznao tek kasnije od vozača desio se kada smo stali na jednoj benziskoj u Petrovcu, kada je jednoj djevojci pozlilo i srušila se. Tu smo još oko sat vremena izgubili. Uslovi na cesti su bili nikakvi ali je sa lancima išlo kako - tako.

Koliko sam mogao primjetiti, lance su skinuli tek nekad u Jajcu. Pred nama je boš bio Komar, i pribojavao sam se da bi i tu mogli imati problema ali sreća pa je sa ove strane do Vakufa gdje se penjemo na cesti bilo manje snijega nego na onoj do Travnika gdje se spuštamo. Ishod svega je ukupno sedmosatno kašnjenje, u Sarajevo smo stigli tek u utorak oko pola dva poslijepodne, znači putovanje je trajalo 14,5 sati, duplo duže nego inače.

Razgovarao sam kasnije sa vozačem I.D. koji i nije najveći krivac za sve ovo, a koji je dao stvarno nadljudske napore tokom ovog putovanja. Kad nije tad poludio, neće valjda ni poslije.

Što se tiče CTS-a, rekao bih da je ovo veliki udarac i veliki kiks za njih i njihovu reputaciju. Poslati autobus sa ćelavim gumama na liniju dugu skoro 400 km, a deset dana poslije početka obaveznog posjedovanja zimske opreme, nije nimalo pametno, i hvala Bogu pa smo svi živi i zdravi došli u Sarajevo. Mogle su se desiti mnogo gore i katastrofalne stvari. Zamislite samo da je autobus na Ripačkom klancu krenuo unazad, ko bi ga zaustavio??

Naravno, još jednom se pokazalo da troosovinci nisu baš dobri na snijegu, jer prateća osovina "podiže" autobus i smanjuje pritisak na pogonsku osovinu. Vozač mi je rekao da bi nekako uzašao uz klanac da je malo ispirio prateću usovinu, ali ga je potpuno izbacio iz takta onaj čovjek iz Bihaća što ga je napao i uhvatio za rame.

Nekoliko dana poslije ovoga, kod Jajca je sletio jedan njihov MAN troosovinac na noćnoj liniji Bihać - Sarajevo, isto snijeg, isto problem troosovinaca, a moguće isto i slabe gume.. Eto "ukratko" od mene kako sam doživio svo ovu situaciju..

r
Sreca pa tu liniju koja je poprilično zahtjevna "drži" I.D. koji je vrhunski vozač iako ponekada neozbiljan ali zasigurno majstor za volanom. Kad su 97 došli Citylineri Ibro je zadužio jednog ali zbog dugog jezika i neznanja da podilazi šefovima bio je non stop na ledu....
« Last Edit: February 01, 2014, 10:15:24 by The_Dubster » Logged
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1411 on: January 31, 2014, 22:19:59 »

Ovaj autobus sto je sletio da to nije onaj  M78-O-073 jer je svaku jutro isao za Zagreb a vec dugo vremena ga ne vidjam .
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1412 on: January 31, 2014, 22:28:00 »

@kasshbohrer  - Ovu liniju vrlo cesto rade Manovi.. Pošto je počelo praznicno vrijeme, manovi su vani amsterdam dortmund, Split Dubrovnik .. fkt im je bila guzva.. Mislim da ce sljedece godine, tu liniju 95 dana u godini raditi manovi..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1413 on: January 31, 2014, 22:40:34 »

Rade vecinom Manovi znam po svom starom evo upravo je danas otisao u Bihac , i evo vec ovo 2-3 mjeseca unatrag isao je ja mislim 5-6 puta u Bihac i sve sa Manom . To samo kad je guzva tad popunjavaju s vozilom koje je slobodno ili to bio Starliner ili stari Cityliner .
Logged
Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #1414 on: January 31, 2014, 23:57:53 »

Kolege, u pravu ste za Bihać, tamo često idu MAN-ovi, ali za Kladušu idu samo Neoplani, jako jako rijetko MAN-ovi. I čisto sumnjam da će se takva njihova politika promjeniti, jer su Neoplani sa Mercedesovim motorima dokazali se na tim zahtjevnim linijama, i uz kvalitetno održavanje mogu poslužiti još par godina, iako gaze već treći milion. A što se udobnosti tiče, ni MAN-ovi ni Neoplani nisu pohvaljeni...

Kolega transformers, poprilično si dobro opisao vozača I., slažem se da je veliki profesionalac, šofer iz ljubavi prema tom poslu, i dobrog odnosa prema putnicima. Što se tiče napredovanja, rekao mi je da je jedno vrijeme vozio za Dortmund, ali ne znam zašto sada drži Kladušu, po meni tako iskusan šofer sa dugim stažom u firmi treba da vozi međunarodne linije, sad šta se desilo pa nije tako - ne znam. A ako se čovjek ne želi ulizivat nadređenima, to treba cijeniti Wink

« Last Edit: February 01, 2014, 10:15:44 by The_Dubster » Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1415 on: February 02, 2014, 00:38:38 »

Bez namjere da uvrijedim bilo koga I. je šoferčina za 80% vozača u CTSu ali ono što se nekada cijenilo danas se ne cijeni i to je tako....
« Last Edit: February 02, 2014, 00:47:50 by The_Dubster » Logged
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #1416 on: February 02, 2014, 16:56:49 »

Danas na AS Kakanj zglobni I solo Centroliner I po obicaju NL 313-15. Zna li neko na kojim linijama rade?
Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #1417 on: February 02, 2014, 17:09:49 »

Šta ti misliš ?
Logged

Neoplan VIP Class
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1418 on: February 02, 2014, 17:17:36 »

ja mislim da za Pale i Gorazde voze
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1419 on: February 02, 2014, 17:36:08 »

Dobio sam ovu poruku danas na jednom forumu

Quote
Hello Manas,

I saw your photos from the former SWEG Lahr MAN buses, thats why I contact you. I´m very interested in the buses from the SWEG and where they´re running after their time in Germany. For this, i´m making a list of the withdrawn buses with their registrations and serial numbers. I´m trying to find out, which german registration fits to which Centrotrans bus. That´s why I need your help. Could you please find out which Centrotrans MAN has which serial number (can be found on a black sign at the inside of the bus next to the front door), starting with WMA A21..., and which former vehicle number (can be found on a sign above the drivers seat), for example by making pictures of the signs? It would be very nice if you could do me this favor so that we can identificate the old SWEG buses. The possible german registrations are:
FR-H 3663
FR-H 3968
FR-H 5844
FR-H 6857
FR-H 8927
FR-H 8963
FR-H 9384
FR-H 9516
FR-H 9586
FR-H 9794

If you can tell us what is written on this signs in each bus, we can tell you which from the buses above ist which one you know from Centrotrans Smiley

Thank you Smiley

Kind regards,
VAGFreiburgFan
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1420 on: February 02, 2014, 19:48:16 »

FR-H 8927 = E48-M-981
FR-H 8963 = K19-J-976
FR-H 9586 = E48-M-988
FR-H 9974 = E48-T-314

Imaju unutra nalijepnice sa garažnim brojem koji je jednak numeričkom dijelu registracije.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1421 on: February 03, 2014, 15:14:23 »

U CTS-u ima promjena , Jedan od Neoplana N116 E18-O-871 prebacen je u Kiseljak sad vozi liniju Fojnica-Zenica , a onaj Man sto je moj otac duzio J21-J-523 razduzio ga je danas i vise nece ici za Berlin stavit ce ga na Bec ili Zagreb , steta dobar bus ali sta ces , i onaj sto je neki dan sletio kada je isao u BIHAC  nece vise ni pravit , a mozda i hoce vidjet cemo vremenom .
Logged
Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #1422 on: February 03, 2014, 16:45:21 »

Na kojeg MAN-a misliš što je sletio? Jel onaj kod Jajca što je sletio kad je pao prvi snijeg krajem novembra, ili se nedavno desila još jedna nesreća?? ??

Ne vjerujem da bi se odlučili da ne popravljaju troosovinca što je kod Jajca sletio, razbijena mu je karambolka i možda i šajba jer je prije slijetanja pokupio znak kraj ceste, to nisu neka velika oštećenja, moguće jedino da su veća oštećenja nastala u podvozju.. a zna se koliko su im ti busevi potrebni..
Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1423 on: February 03, 2014, 17:24:05 »

Da da na tog Mana mislim , evo vec 2 mjeseca gotovo a nisam ga vidio na Zagrebu , a prije je svaki dan is'o .
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1424 on: February 03, 2014, 17:27:42 »

Malo se kasno ukljucujem, ali koji im je bus sletio? Jel mogu oznaka, rege.. Ili ako ima u novinama, link nekog članka?
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Pages: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.054 seconds with 21 queries.