bhbus.ba
June 17, 2024, 08:17:58 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije (2)  (Read 306386 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1395 on: January 19, 2014, 00:59:45 »

Ovo je bio onaj Ansambl Sultan Mehmed Fatih na nekom nastupu u TR, ne radi se o redovnoj liniji Cheesy
još je napisao da je bus br. 2 Cheesy
Logged


Alem-97
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 2



« Reply #1396 on: January 19, 2014, 01:01:37 »

upravo to ja sam bio u prvom busu koji je isao malo ispred, tako da sam iskoristio priliku i slikao
btw vidim da se razumijes u rad mog ansambla
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1397 on: January 19, 2014, 01:05:02 »

Veoma dobro Cheesy Imao sam prilike više puta da vas gledam i slušam Cheesy
A veoma mi je poznato i ovo mjesto gdje je slikano Cheesy
Logged


Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1398 on: January 19, 2014, 01:51:10 »

Ovo je bio onaj Ansambl Sultan Mehmed Fatih na nekom nastupu u TR, ne radi se o redovnoj liniji Cheesy
još je napisao da je bus br. 2 Cheesy

vidim da nije redovna linija nego opcenito pitam zna li neko kako radi linija za Istanbul Smiley
Logged

SlimShady
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.485


I pjan i trijezan za volan sam vezan :)


« Reply #1399 on: January 22, 2014, 12:38:13 »

Evo slikano u blizini Tuzle... poslao mi jaran sliku..
ovo je donji vakuf,prestani uzimat tudje slike...
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1400 on: January 23, 2014, 13:49:54 »

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
mikko93
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 287



« Reply #1401 on: January 23, 2014, 15:42:01 »

Danas CTS-ov MAN Lion's Top Coach na AS Brčko na liniji Sarajevo - Brčko
Logged

mikko93
Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #1402 on: January 30, 2014, 22:09:13 »

Imam info da se autobus koji je sinoc krenuo iz V.kladuse pokvario i da jos nisu stigli u Sarajevo, pa eto kad bude informacija vise javicu vam, inace i liniju Za Zenicu su jutros propustili pa sam morao vratiti kartu i cekat dva ipo sata drugi bus.....

Ehh drago mi je što sam našao ovaj tvoj post Dani, pa da mogu objasniti šta se tačno desilo jer sam bio u tom busu. Wink

Eh znači, krenuli smo iz Kladuše sa Skylinerom u ponedjeljak, 25. novembra nešto iza 23:00h. Vozač je bio I.D. koji inače vozi liniju za Kladušu a koji je u Kladuši prije toga proveo tri dana, vikend i ponedjeljak jer je ponedjeljak bio neradni dan. Bila je poprilična gužva što se moglo i očekivati jer je dosta studenata bilo kod kuće za praznike. Već kad smo krenuli iz Kladuše, počeo je da pada snijeg, prvi ove zime. Malo zbog gužve u busu, malo zbog toga što je bio samo jedan vozač koji je trebao sve karte pokupiti, malo zbog vremenskih uslova, u bihać smo stigli oko 01:00h, umjesto u 00:30h, znači već pola sata kašnjenja.

U Bihaću se autobus napunio do kraja, i bilo je još viška desetak putnika. Tu se desio mali incident čak i manji fizički dodir između vozača i jednog roditelja koji je bio bijesan što je platio kartu a dijete će mu morati stajati do Sarajeva. Naravno, treba ga i razumjeti, ali nije vozač taj koji je prodao deset karata više, znajući da je autobus već pun. Znači tu su zakazali ovi što rade na stanici i prodaju karte. Problem je mogao biti izbjegnut i da je Mix kao kooperant poslao jedan autobus u ispomoć, jer ipak 85 putnika je dovoljan broj za dva autobusa. Znači i saradnja između Mixa i CTS-a je zakazala.

Nakon nekih pola sata, krenuli smo iz Bihaća. snije je već bio prekrio cestu. Pravi problemi su počeli kada smo se počelipenjati uz Ripački klanac, nedaleko od Bihaća. Odmah smo počeli proklizivati, i ubrzo smo toliko usporili da bi čak i pješak bio brži od nas. Bilo je poprilično frustrirajuće kretati se brzinom puža, autobus prepun, a dodati tome je i onaj stari problem kod dvospratnih autobusa, na jednom spratu prehladno, na drugom prevruće.

Nakon nekog vremena, odjednom se pojavila policija (tek kasnije sam saznao od vozača da je neka žena iz autobusa zvala policiju). Tad smo morali stati. bio sam na drugom spratu tako da nisam baš najbolje upućen šta se sve tada dešavalo, dosta ovoga što pišem sam saznao od istog tog vozača s kojim sam se kasnije nekoliko puta vozio na mojim putovanjima kući.

Neki putnici su odmah odustali, problem je bio samo naći njihove torbe među stotinu drugih natrpanih u bunker autobusa. Navodno je i neka žena vodila dijete na operaciju, pa je morala uzeti taxi, mada nisam puno u to upućen. I ja sam na par minuta izašao, i maksuz otišao zavukao prste u šare pogonskih guma. Bile su duboke samo nekoliko milimetara. Puhala je strašna bura i mećava, tako da nije bilo nikome lahko, ni nama što smo se kuhali unutra, ni onima koji su bili vani. Pročulo se da autobus nema ni lanaca (kasnije sam od vozača saznao da su lanci bili u busu, samo ostavljeni negdje ispod neke stepenice u nekakav pretinac, za kojeg taj vozač nije ni znao, a vozač koji duži taj autobus nije se javljao na telefon.

Nakon nekog vremena naišla je ralica tako da smo koji kilometar krenuli za njom, ali snijeg je bio toliko gust da je ubrzo nakon prolaska ralice napadalo novih par centimetara tako da smo opet kretali se brzinom puža. Nekoliko sati je bilo potrebno da jedan radnik Mixa donese lance (znači opet problem u saradnji između Mixa i CTS-a lanci su mogli biti doneseni za puno kraće vrijeme).

Dok je vozač stavio lance, prošlo je još neko vrijeme. Oko 3-4 sata ujutro pridružio nam se drugi vozač koji je došao sa linijom Sarajevo - Bihać, a koji je trebao vjerovatno ući u Vakufu na pauzi. Znači sa Ripačkog klanca smo krenuli tek oko 5 sati ujutro kad smo trebali biti negdje oko zeničke petlje.

Sljedeći problem za koji sam saznao tek kasnije od vozača desio se kada smo stali na jednoj benziskoj u Petrovcu, kada je jednoj djevojci pozlilo i srušila se. Tu smo još oko sat vremena izgubili. Uslovi na cesti su bili nikakvi ali je sa lancima išlo kako - tako.

Koliko sam mogao primjetiti, lance su skinuli tek nekad u Jajcu. Pred nama je boš bio Komar, i pribojavao sam se da bi i tu mogli imati problema ali sreća pa je sa ove strane do Vakufa gdje se penjemo na cesti bilo manje snijega nego na onoj do Travnika gdje se spuštamo. Ishod svega je ukupno sedmosatno kašnjenje, u Sarajevo smo stigli tek u utorak oko pola dva poslijepodne, znači putovanje je trajalo 14,5 sati, duplo duže nego inače.

Razgovarao sam kasnije sa vozačem I.D. koji i nije najveći krivac za sve ovo, a koji je dao stvarno nadljudske napore tokom ovog putovanja. Kad nije tad poludio, neće valjda ni poslije.

Što se tiče CTS-a, rekao bih da je ovo veliki udarac i veliki kiks za njih i njihovu reputaciju. Poslati autobus sa ćelavim gumama na liniju dugu skoro 400 km, a deset dana poslije početka obaveznog posjedovanja zimske opreme, nije nimalo pametno, i hvala Bogu pa smo svi živi i zdravi došli u Sarajevo. Mogle su se desiti mnogo gore i katastrofalne stvari. Zamislite samo da je autobus na Ripačkom klancu krenuo unazad, ko bi ga zaustavio??

Naravno, još jednom se pokazalo da troosovinci nisu baš dobri na snijegu, jer prateća osovina "podiže" autobus i smanjuje pritisak na pogonsku osovinu. Vozač mi je rekao da bi nekako uzašao uz klanac da je malo ispirio prateću usovinu, ali ga je potpuno izbacio iz takta onaj čovjek iz Bihaća što ga je napao i uhvatio za rame.

Nekoliko dana poslije ovoga, kod Jajca je sletio jedan njihov MAN troosovinac na noćnoj liniji Bihać - Sarajevo, isto snijeg, isto problem troosovinaca, a moguće isto i slabe gume.. Eto "ukratko" od mene kako sam doživio svo ovu situaciju..
Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #1403 on: January 30, 2014, 22:38:42 »

Joj Kassbohrer, ove tvoje doživljaje sastavit u jednu knjigu i počet izdavat, mislim da nije niko više od tebe doživio ovih " scena " na jednoj liniji.
A sto se tiče CTS-a. ja ne znam ko im je zadužen za postavljanje autobusa na linije to jest dispečer, al njemu treba neki orden za ne profesionalnost, toliko imaju autobusa, i onih sprintera, zar je toliko teško poslat Mana i recimo sprintera ili dva autobusa pa da ne dolazi do ovakvih problema, svi odlično znaju da za praznike narod ide kući i poslije ponovo nazad, znali su da će bit guzva 100%..Mogao je i Mix uskočit sa jednim autobusom.
Ove linije prema Krajini pogotovo Kladuši nikako da uvedu u red.
i možeš li mi napisat cijenu karte do Sarajeva ?.
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1404 on: January 30, 2014, 23:11:21 »

Jedan smjer: 51,30 KM
Povratna: 71,80 KM

tako pise na njihovoj stranici
Logged

Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #1405 on: January 30, 2014, 23:13:56 »

Kolega Almire, bilo je stvarno svega i svačega, ali najbitnije glava živa i zdrava Wink Što se tiče tih linija za Krajinu, posebno za Kladušu, u pravu si da bi trebali to puno bolje odraditi jer su im to ujedno i najduže linije koje voze (u BiH). Po meni puno toga se može izbjeći ako se uloži u preventivu (zimske gume, lanci, da putnici ne stoje u busu itd itd) a kad se belaj desi, džaba onda sve.. I ova kooperacija između Mixa i CTS-a treba da proradi u ovakvim situacijama. Također, trebali bi bolji autobusi ići na ove duže linije, MAN-ovi bi bili dobro rješenje, mada mnogi smatraju ove Citylinere kvalitetnijim i izdržljivijim od MAN-ova.

Studentska karta košta 26 KM u jednom smjeru, 42 KM povratna, dok je standardna karta oko 50 KM u jednom smjeru, oko 70 KM povratna..

Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
SlimShady
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.485


I pjan i trijezan za volan sam vezan :)


« Reply #1406 on: January 30, 2014, 23:28:54 »

Ne znam da ima drugi prijevoznik na toj relaciji,al ocito da nema jer bi onda slali sigurno bolja vozila,njihovi skylineri su u toliko losem stanju,to je strasno...
normalno najveci profit im je na studentima i umjesto da izadju u susret studentima,studenti trpe sve i svasta,kao npr "hajde mladi ste mozete stajat" i sad ti zamisli nekog ko nije bio udobno smjesten 14h :O :O
ovdje je po meni najmanje do vozaca,vecina njihovih vozaca su zrtve,SAMOG vozaca poslati na ovoliku relaciju to moze samo cts...
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1407 on: January 30, 2014, 23:53:09 »

Posto je CTS kupio od Dr. Richarda one NL313-15 ,mislim ako je to ovaj dole sa slike onda je ono G&S...nezz jel to i toliko bitno al eto da se napomene Cheesy

Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1408 on: January 30, 2014, 23:57:23 »

Sve je moguće, a to su ti garant jer ima ovaj Columbus natpis nazad... A meni je odmah bilo sumnjivo što nema izdvojen MAN znak na maski ko i ostali MANovi
Logged


Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1409 on: January 31, 2014, 00:11:48 »

a i vidjelo se ovo www.richard.at kad se malo priblizis... imaju MANov znak al je kao udubljen u masci... onda je ovo G&S definitivno, oznaka modela je valjda ostala NL313
Logged

Pages: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 21 queries.