the hicme
|
|
« Reply #1125 on: August 08, 2013, 10:37:43 » |
|
Evo sad prodjosi dva MAN-a dvoosovinca nzm. liniju a izgleda da je ovaj drugi bis bus jer su prosli jedan za drugim.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Palalija Kiseljak
Putnik
Offline
Posts: 189
|
|
« Reply #1126 on: August 08, 2013, 21:14:54 » |
|
to ti je vanredna za Njemacku ja mislim ici ce za Dortmund jer iz Dortmunda imaju previse putnika idu cak 3 Autobusa , a mozda ce i za Hamburg .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Palalija Kiseljak
Putnik
Offline
Posts: 189
|
|
« Reply #1127 on: August 08, 2013, 21:22:30 » |
|
Kolega piši malo prihvatljivije postove,o tome ko će voziti raspravljalo se i raspravljat će se još dugo vremena kad krene sa radom linija. Neki nemaju oca da im radi u CTS-u pa da im kaže kako je i šta je,a neki nemaju nikako babu pa se sami snalaze za informacije. Forum je mjesto za raspravu u kojoj se neće oftopičariti i u temi u kojoj se bude rasparavljalo u normalnom kontekstu bez tenzija moderatori neće prekinuti taj vid informisanja-razmjene mišljenja. Lijep pozdrav slazem se , isto kao sto vi dodjete prikupite informacije i raspravljate o ovoj temi tako i ja dodjem sa informacijama i vama im prenesem , ali vidim da pojedinci imaju svasta nesto protvi mene . I tebi lijep pozdrav drug
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Benjo(ReTours)
Kondukter
Offline
Posts: 713
|
|
« Reply #1128 on: August 08, 2013, 21:46:03 » |
|
to ti je vanredna za Njemacku ja mislim ici ce za Dortmund jer iz Dortmunda imaju previse putnika idu cak 3 Autobusa , a mozda ce i za Hamburg .
Nije za Hamburg su imali polazak u Utorak i danas su krenuli nazad za Sarajevo....
|
|
|
Logged
|
BHBus.net prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1129 on: August 09, 2013, 09:48:53 » |
|
Na redakcijski e-mail Bh-index portala (podaci poznati redakciji) je stiglo pismo našeg čitatelja koji želi da ukaže na ponašanje kompanije Centrotrans. Pismo našeg čitatelja prenosimo u potpunosti, kao i odgovor kompanije Centrotras koju smo jučer kontaktirali povodom žalbe koju je uputio naš čitatelj. “Dana 4.8.2013., bus Beč-Sarajevo je krenuo na 40 stepeni, bez klime koja je navodno sve do stanice u Beču funkcionisala prema izjavama vozača autobusa, šta se krije iza ovih sumnjivih izjava to je samo njima poznato. To je opći haos bio, na enormno viskoj temperaturi uputiti se na put koji je tog dana bio duži od 10 sati, to je neopisivo šta rade i kako se bahato ponašaju prema putnicima, još da stanje bude gore bus uopće nema šibera da bi omogučio dotok zraka,a vozač je dodao “pravit ćemo česće pauze da uzmete zraka”. Na pitanje jedne gospođe da joj vrate novac za kartu bahati vozač je odgovorio “nek ti vrati onaj ko ti je prodao kartu”. Nedoličnom ponašanju prema putnicima, bez kojih oni ne bi ni postojali je ispod ljudskog nivoa” stoji u pismu čitatelja Bh-index portala. Centrotrans: Putnik može bez nas, a mi bez njega nikako Na upit Bh-index portala za spomenutu vožnju iz “Centrotransa” pojašnjavaju: “Naime, radi se o sljedećem: Tačna je konstatacija putnika da je autobus navedenog dana na povratku iz Beča za Sarajevo, prijevoz vršio bez rada klima uređaja. Klima uređaj je bio ispravan i u funkciji, ali je na žalost, iznenada otkazalo punjenje struje, odnosno alternator 1.koji proizvodi napajanje za rad sistema klime u autobusu i klima nije mogla da radi samo na napajanju koje je proizvodio alternator 2. Žao mi je što navedeni putnik olahko konstatuje da„nikad kraja bahatom ponašanju Centrotrans prevoz putnika Sarajevo“ jer ovo jednostavno nije tačno i uopće se ne radi o našem bahatom ili namjerno izazvanom ponašanju koji šteti našim klijentima. Za ovu tvrdnju se pozivam na argumente koje možete provjeriti na licu mjesta kad god hoćete, a isti se ogledaju u činjenici da na liniji Sarajevo – Beč – Sarajevo svakodnevno imamo 2 polaska iz Sarajeva u 8 sati, a dva polaska iz Beča u 18 sati. Za navedeni posao su angažovana 4 vozila, a po potrebi još dva dodatna ako se desi da vozilo kasni radi zastoja na granicama ili prometnih gužvi putevima. Najstarije vozilo koje saobraća na ovoj liniji je proizvedeno 2011.g. a trenutno rade i dva vozila, koji imaju godište proizvodnje 2013.g. Mislim da ove činjenice dovoljno govore koliko mi kao Kompanija vodimo računa o ovoj liniji, a naravno da slično radimo i na svim drugim linijama. U navedenom slučaju, kvar na alternatoru se nije mogao predvidjeti niti preduprijediti, on je jednostavno proizvod više sile na koju nismo mogli uticati ni na koji način. Pokušali smo, u vremenu prije polaska autobusa za Sarajevo, da otklonimo kvar u Beču, ali to jednostavno nismo mogli učiniti, jer niti jedan servis niti bilo koja druga uslužna radionica za ove vrste kvarova, u Beču ne radi nedjeljom, što također nije teško provjeriti. Jedina solucija koja nam je bila na raspolaganju je da odjavimo polazak i da vozilo sutradan odvezemo na servis. Uvidom u stanje broja putnika koji su navedenog dana putovali prema BiH, ustanovili smo da ukupno ima 76 putnika. Naše drugo vozilo koje je taj dan saobraćalo na liniji, bilo je kapaciteta 49 mjesta i nije moglo preuzeti sve putnike. Naši vozači su se konsultovali sa putnicima koji su putovali preko Banja Luke, da li da se linija odjavi ili da se obavi bez klima uređaja. Obzirom da se bližila noć, najveći dio putnika se složio da se linija obavi bez klima uređaja, jer isti nisu mogli produžavati boravak u Beču. Naglašavamo da nam je teško pala činjenica da vozilo saobraća bez klime, ali u datom trenutku se ništa drugo nije moglo uraditi. Valja i mi prijevoznici imamo pravo na razumijevanje, kada se desi nešto što nije izazvano našim nemarom ili ne pažnjom, a da se odmah to ne definira da smo bahati i da su naši putnici žrtva naše prevare !! Naprotiv, naš slogan je „putujte sa osmjehom“ i „putnik je najvažnija osoba u Centrotransu“ , pa zašto bi se onda bahato odnosili prema putnicima, kada mi najbolje od svih znamo da „putnik može bez nas, a mi bez njega nikako“. U navedenom slučaju moguće je da se naš vozač ponašao nedolično ili neprimjerno situaciji, ali sigurno nakon provođenja istražnih radnji i uzimanja izjava od posade, isti neće biti naš vozač, ukoliko se utvrdi da se ponašao bahato i slično tome. Na kraju, zahvaljujemo se na javljanju i mogućnosti da se korektno odmah objavi informacija i sa naše strane. Našeg putnika pozdravljamo, još jednom se izvinjavamo za neugodnosti i nadamo se da smo uspjeli obrazložiti situaciju, te da isto neće imati trajni utjecaj na opredjeljenje putnika da koristi naš prijevoz a sve činimo da se nešto slično ne ponovi”, stoji u obrazloženju kompanije “Centrotrans”. www.bh-index.com/41207/
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Palalija Kiseljak
Putnik
Offline
Posts: 189
|
|
« Reply #1130 on: August 09, 2013, 14:26:51 » |
|
Na redakcijski e-mail Bh-index portala (podaci poznati redakciji) je stiglo pismo našeg čitatelja koji želi da ukaže na ponašanje kompanije Centrotrans. Pismo našeg čitatelja prenosimo u potpunosti, kao i odgovor kompanije Centrotras koju smo jučer kontaktirali povodom žalbe koju je uputio naš čitatelj. “Dana 4.8.2013., bus Beč-Sarajevo je krenuo na 40 stepeni, bez klime koja je navodno sve do stanice u Beču funkcionisala prema izjavama vozača autobusa, šta se krije iza ovih sumnjivih izjava to je samo njima poznato. To je opći haos bio, na enormno viskoj temperaturi uputiti se na put koji je tog dana bio duži od 10 sati, to je neopisivo šta rade i kako se bahato ponašaju prema putnicima, još da stanje bude gore bus uopće nema šibera da bi omogučio dotok zraka,a vozač je dodao “pravit ćemo česće pauze da uzmete zraka”. Na pitanje jedne gospođe da joj vrate novac za kartu bahati vozač je odgovorio “nek ti vrati onaj ko ti je prodao kartu”. Nedoličnom ponašanju prema putnicima, bez kojih oni ne bi ni postojali je ispod ljudskog nivoa” stoji u pismu čitatelja Bh-index portala. Centrotrans: Putnik može bez nas, a mi bez njega nikako Na upit Bh-index portala za spomenutu vožnju iz “Centrotransa” pojašnjavaju: “Naime, radi se o sljedećem: Tačna je konstatacija putnika da je autobus navedenog dana na povratku iz Beča za Sarajevo, prijevoz vršio bez rada klima uređaja. Klima uređaj je bio ispravan i u funkciji, ali je na žalost, iznenada otkazalo punjenje struje, odnosno alternator 1.koji proizvodi napajanje za rad sistema klime u autobusu i klima nije mogla da radi samo na napajanju koje je proizvodio alternator 2. Žao mi je što navedeni putnik olahko konstatuje da„nikad kraja bahatom ponašanju Centrotrans prevoz putnika Sarajevo“ jer ovo jednostavno nije tačno i uopće se ne radi o našem bahatom ili namjerno izazvanom ponašanju koji šteti našim klijentima. Za ovu tvrdnju se pozivam na argumente koje možete provjeriti na licu mjesta kad god hoćete, a isti se ogledaju u činjenici da na liniji Sarajevo – Beč – Sarajevo svakodnevno imamo 2 polaska iz Sarajeva u 8 sati, a dva polaska iz Beča u 18 sati. Za navedeni posao su angažovana 4 vozila, a po potrebi još dva dodatna ako se desi da vozilo kasni radi zastoja na granicama ili prometnih gužvi putevima. Najstarije vozilo koje saobraća na ovoj liniji je proizvedeno 2011.g. a trenutno rade i dva vozila, koji imaju godište proizvodnje 2013.g. Mislim da ove činjenice dovoljno govore koliko mi kao Kompanija vodimo računa o ovoj liniji, a naravno da slično radimo i na svim drugim linijama. U navedenom slučaju, kvar na alternatoru se nije mogao predvidjeti niti preduprijediti, on je jednostavno proizvod više sile na koju nismo mogli uticati ni na koji način. Pokušali smo, u vremenu prije polaska autobusa za Sarajevo, da otklonimo kvar u Beču, ali to jednostavno nismo mogli učiniti, jer niti jedan servis niti bilo koja druga uslužna radionica za ove vrste kvarova, u Beču ne radi nedjeljom, što također nije teško provjeriti. Jedina solucija koja nam je bila na raspolaganju je da odjavimo polazak i da vozilo sutradan odvezemo na servis. Uvidom u stanje broja putnika koji su navedenog dana putovali prema BiH, ustanovili smo da ukupno ima 76 putnika. Naše drugo vozilo koje je taj dan saobraćalo na liniji, bilo je kapaciteta 49 mjesta i nije moglo preuzeti sve putnike. Naši vozači su se konsultovali sa putnicima koji su putovali preko Banja Luke, da li da se linija odjavi ili da se obavi bez klima uređaja. Obzirom da se bližila noć, najveći dio putnika se složio da se linija obavi bez klima uređaja, jer isti nisu mogli produžavati boravak u Beču. Naglašavamo da nam je teško pala činjenica da vozilo saobraća bez klime, ali u datom trenutku se ništa drugo nije moglo uraditi. Valja i mi prijevoznici imamo pravo na razumijevanje, kada se desi nešto što nije izazvano našim nemarom ili ne pažnjom, a da se odmah to ne definira da smo bahati i da su naši putnici žrtva naše prevare !! Naprotiv, naš slogan je „putujte sa osmjehom“ i „putnik je najvažnija osoba u Centrotransu“ , pa zašto bi se onda bahato odnosili prema putnicima, kada mi najbolje od svih znamo da „putnik može bez nas, a mi bez njega nikako“. U navedenom slučaju moguće je da se naš vozač ponašao nedolično ili neprimjerno situaciji, ali sigurno nakon provođenja istražnih radnji i uzimanja izjava od posade, isti neće biti naš vozač, ukoliko se utvrdi da se ponašao bahato i slično tome. Na kraju, zahvaljujemo se na javljanju i mogućnosti da se korektno odmah objavi informacija i sa naše strane. Našeg putnika pozdravljamo, još jednom se izvinjavamo za neugodnosti i nadamo se da smo uspjeli obrazložiti situaciju, te da isto neće imati trajni utjecaj na opredjeljenje putnika da koristi naš prijevoz a sve činimo da se nešto slično ne ponovi”, stoji u obrazloženju kompanije “Centrotrans”. www.bh-index.com/41207/Šta je tu cudno ima kod njih svega i svacega , a ima i svakakvih vozaca da te bog sacuva , a bogami ima i svakakvih putnika Siguran sam da vozac nece proci tek tako .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #1131 on: August 09, 2013, 14:44:27 » |
|
Ljudi su toliko prezahtjevni da im ni miliun ljudi ne bi moglo ugodit a kamo li vozac i suvozac (kondukter). A ne kontam kako bi im vozac mogao vratit novac kad kartu nisu kupili kod njega. Nema logike!!! Trebali su otic tamo gdje su kupili kartu vratit tu i uzet od drugog prevoznika. Palija blizu si bana tako ti dobronamjerno preporucujem da procitas jos par puta pravilnik!!!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #1132 on: August 09, 2013, 17:29:46 » |
|
Jebo im ja mater, pola ih nema klimu u svojoj kuci ni u svom autu. Primjer tipicnog bosanskog papanluka. Ova izjava vozaca je na mjestu. Pa nece covjek iz svog dzepa izvaditi novac i vratiti putniku kartu. Taman njemu drago sto nema klime i sto sjedi ispred 5 kvadrata stakla, dok vani przi.. Od "nekud šljegli" natjerala ih neimaština i sad se kurče.
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Kassbohrer
|
|
« Reply #1133 on: August 09, 2013, 17:40:08 » |
|
Drugačije bi bilo da CTS saobraća sa 10-15 godina starim vozilima. Ljudi su poslali za naše uslove extra i mlad autobus, desilo se nešto što nisu mogli ni predvidjeti ni uticati na to, i to je to! Ne vjerujem ni da je dotični putnik koristio plaho kulturan vokabular, i šta je sad vozač trebao, samo šutati i trpiti uvrede. Sad ispada da putnik u autobusu može sve reći a vozač ne smije ništa...pfff
|
|
|
Logged
|
Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom. Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #1134 on: August 09, 2013, 18:09:07 » |
|
Tako ti je to kad se jedna seljancurina vidi malo svijeta. Garantujem da je imala oko vrata 2 prsta debel lanac. Jer svako ko je iole razuman, ko je vise putovao i ko je vidio imalo "svijeta" zna kako se treba ponašati. Ne kazem da je CTS zlato, ali pravila su jasna. Primjer toga su 2 vozača koja su dobila otkaz zbog sverca. Disciplina je zagarantovana .. Ako se hoces gurati po svom, najblaza stvar koja ti se moze desiti skidanje sa auta, malo odbijanja od plate..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #1135 on: August 09, 2013, 18:56:17 » |
|
Citam dvije zadnje strane i to je olicenje ponasanja naseg naroda! Meni nikako nije jasno sta nas narod zamislja, pa do skoro na Macelju sve same stare Karose(gore od Tamova) iz Ceske, Slovacke, Poljske koji idu na more u HR, a da budemo realni te zemlje su danas za nas Amerika po ekonomiji. A nama ne valjaju nove Setre i Manovi vec hocemo avionom, pa posle svi kukaju kako nas pljackaju banke kamatama i sl... Pa nema vise kredita da se ne vracaju ko za vrijeme Tite! NEma nigdje vece gospode, a siromasnije zemlje!
Gledam i ovo sada za klimu, do prije par godina nisu ni znali sta je klima a sad ne mogu bez nje. I jos se zale na vozace, kao da na njih ne utice temperatura i kao da oni ne bi volili da radi klima. Ne kazem ja da klima nije potrebna, ali da li oni shvataju da se klima pokvarila 1000 km od Sarajeva isto ko sto se uvjek i autobus moze pokvariti ma koliko da je nov pa da cekaju par sati na drugi. Ko na to nije spreman nek i ne putuje
|
|
|
Logged
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #1136 on: August 09, 2013, 19:03:18 » |
|
Tako ti je to kad se jedna seljancurina vidi malo svijeta. Garantujem da je imala oko vrata 2 prsta debel lanac. Jer svako ko je iole razuman, ko je vise putovao i ko je vidio imalo "svijeta" zna kako se treba ponašati. Ne kazem da je CTS zlato, ali pravila su jasna. Primjer toga su 2 vozača koja su dobila otkaz zbog sverca. Disciplina je zagarantovana .. Ako se hoces gurati po svom, najblaza stvar koja ti se moze desiti skidanje sa auta, malo odbijanja od plate..
Ma kakva dva prsta ako nije 10 cm bizuterije onda.. Jebo im ja mater, pola ih nema klimu u svojoj kuci ni u svom autu. Primjer tipicnog bosanskog papanluka. Ova izjava vozaca je na mjestu. Pa nece covjek iz svog dzepa izvaditi novac i vratiti putniku kartu. Taman njemu drago sto nema klime i sto sjedi ispred 5 kvadrata stakla, dok vani przi.. Od "nekud šljegli" natjerala ih neimaština i sad se kurče.
Ma kakva polovina, max. trecina ima klimu u kuci a kvarovi se mogu desit i nakon 1 km kad autobus izadje iz tvornice jer se nista ne moze biti 100% ispravno Citam dvije zadnje strane i to je olicenje ponasanja naseg naroda! Meni nikako nije jasno sta nas narod zamislja, pa do skoro na Macelju sve same stare Karose(gore od Tamova) iz Ceske, Slovacke, Poljske koji idu na more u HR, a da budemo realni te zemlje su danas za nas Amerika po ekonomiji. A nama ne valjaju nove Setre i Manovi vec hocemo avionom, pa posle svi kukaju kako nas pljackaju banke kamatama i sl... Pa nema vise kredita da se ne vracaju ko za vrijeme Tite! NEma nigdje vece gospode, a siromasnije zemlje!
Gledam i ovo sada za klimu, do prije par godina nisu ni znali sta je klima a sad ne mogu bez nje. I jos se zale na vozace, kao da na njih ne utice temperatura i kao da oni ne bi volili da radi klima. Ne kazem ja da klima nije potrebna, ali da li oni shvataju da se klima pokvarila 1000 km od Sarajeva isto ko sto se uvjek i autobus moze pokvariti ma koliko da je nov pa da cekaju par sati na drugi. Ko na to nije spreman nek i ne putuje
Sto kaze moj dido:"Ti ides u skolu autom a ja sam morao pjesacit 15 km u jednom smjeru da odem u skolu jos sam sve skoro isao precicama." Pa sta hoce vise ovaj nas narod??? BMW i Mecku od 200 hiljada ili golfa keca trulu visnju, vise trula nego visnja
|
|
« Last Edit: August 09, 2013, 19:07:47 by the hicme »
|
Logged
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #1137 on: August 10, 2013, 16:34:31 » |
|
Citam ovo, iako je bila nedelja izlazi se na teren, obicno majstor koji izlazi na teren ima i kljuc od skladista, ako dio ima na skladistu i rijesi se placanje, to bezbolno i brzo zavrsi.Tako je slucaj sa Iveco vozilima koje firma gdje radim zastupa, svezi klime, vozila koja imaju klimu imaju drugacije rijeseno provjetravanje pa kada neradi bude nesnosljivo.Inace, granicari mogu zaustaviti vozilo ako procjene da vozilo nezadovoljava uvjete koje licenca predvidja a to se ovaj put desilo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1138 on: August 10, 2013, 19:32:18 » |
|
pola ih nema klimu u svojoj kuci ni u svom autu. Primjer tipicnog bosanskog papanluka. Ova izjava vozaca je na mjestu. Pa nece covjek iz svog dzepa izvaditi novac i vratiti putniku kartu. Taman njemu drago sto nema klime i sto sjedi ispred 5 kvadrata stakla, dok vani przi.. Od "nekud šljegli" natjerala ih neimaština i sad se kurče.
U kući i u autu možeš otvoriti prozor, ali kad ne radi klima u "hermetički" zatvorenom autobusu na +40, bez prozora i bez šibera e onda je pakao i kad je u pitanju vožnja od 10 minuta u gradskom autobusu, a ne od Beča do Sarajeva! S druge strane, ako je u pitanju viša sila onda se tu nemože mnogo uraditi.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #1139 on: August 12, 2013, 14:36:43 » |
|
Po registraciji rekao bih da je ovo prinova koju nismo imali dosad ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
|