bhbus.ba
April 24, 2024, 15:11:00 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: [1] 2 3   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na plin  (Read 12123 times)
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« on: July 11, 2010, 22:40:37 »

Skoro je bila prezentacija, zvanična, prvog bh. busa na plin, mada ovaj bus radi već 6 mjeseci. više na
http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sarajevo/8214-sarajevogas_gras_autobus_prirodni_gas.html

Pa da vas pitam, vaše mišljenje u vezi ovog općenito i koliko je moguće sprovesti ideju "plinskih" buseva u BiH?
Logged


Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1 on: July 11, 2010, 22:48:01 »

Zašto da ne? To je jako dobra stvar i ekološki i ekonomično. Kad može auto ići na plin može i bus, jest da je potrošnja nešto veća i da se gubi malo na performansama ali to je zanemarivo. Jedini minus je što malo koja pumpa tanka plin.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #2 on: July 11, 2010, 23:14:33 »

U vecini europskih metrpola gradski autobusi voze na plin.I to vec godinama(Wien,Berlin,itd.).Sasvim normalna stvar.Sad,da li se tako nesto moze kod nas sprovesti,pokraj silnih naftnih lobija,to je vec grugo pitanje............ Wink
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #3 on: July 12, 2010, 02:41:50 »

Dobra stvar je prvenstveno ekološki eto konkretno na gradski prevoz.Uzmi da je Sarajevo u kotlini i da zimi kada padne magla ne vidi se ništa niti se može disati,a ni u ostalim gradovima nije situacija ništa bolja.
Eh sad kod nas narod voli da fušeri Roll Eyes pa bi najbolje bilo ugrađivati u novija vozila, a ne u krš.Bez obzira što smo uznapredovali i možda imamo dobre majstore što se tiče montaže nekako mi nisu baš najsigurniji u varijantama starijih buseva-inače vozila općenito. Huh?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #4 on: July 12, 2010, 08:19:38 »

I ja mislim da bi ovo moglo uspjeti i kamo sreće da uskoro na ulicama Sarajeva, BL, Mostara i drugih gradova vidimo ovakve buseve... A slažem se sa činjenicom, koja je spomenuta u članku - da GRAS ima odlične uslove za ovaj program, al... Svi znamo kakvi su dople stručnjaci i kakvo je stanje u državi...
Logged


Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #5 on: July 12, 2010, 13:08:16 »

Pa, jedino bi se mogli proizvoditi novi busevi sa benzinskim motorima i plinskom instalacijom jer većina buseva je sa diesel motorom.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #6 on: July 13, 2010, 10:43:06 »

http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sarajevo/8498-gras_autobusi_plin.html

Evo extra doći će 10 aBd autobusa na plin u GRAS.... Cheesy
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #7 on: July 13, 2010, 10:49:08 »

Pih, ništa se ne kaže KAD će vozila doći, možda je ovo samo reda radi rečeno....

a očekuju se neki steyri od njih da se nabave, koji bi izgleda trebali zamjeniti Man UL, te nekoliko minibuseva, al sve to već dugo tapka u mjestu... Ništa konkretno.

Ne bi bilo loše da se izbace ovi manovi SL222, a ima par i SG312, mada i nisu stari toliko, al uz jaaako loše održavanje sve to puni dimi, čadi i lupa :S zato bi ovi busevi na plin bili ko kec na desetku
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #8 on: July 13, 2010, 11:42:00 »

Pih, ništa se ne kaže KAD će vozila doći, možda je ovo samo reda radi rečeno....

a očekuju se neki steyri od njih da se nabave, koji bi izgleda trebali zamjeniti Man UL, te nekoliko minibuseva, al sve to već dugo tapka u mjestu... Ništa konkretno.

Ne bi bilo loše da se izbace ovi manovi SL222, a ima par i SG312, mada i nisu stari toliko, al uz jaaako loše održavanje sve to puni dimi, čadi i lupa :S zato bi ovi busevi na plin bili ko kec na desetku

malo je to vozila u svakom slučaju međutim bolje išta nego ništa. A ja ih ne očekujem prije sredine naredne godine. Ovo se da zaključiti čistom logikom. Pri kupovini novog automobila koji je 7 puta manja investicija od autobusa rok za isporuku po uplati punog iznosa je 90 dana u vecini auto kuca. Eh sad s obzirom da se radi o autobusima tu bi rok trebao biti mnogo mnogo veci barem duplo veci...ali bolje ikada nego nikada
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #9 on: July 13, 2010, 16:11:39 »

Pih, ništa se ne kaže KAD će vozila doći, možda je ovo samo reda radi rečeno....

a očekuju se neki steyri od njih da se nabave, koji bi izgleda trebali zamjeniti Man UL, te nekoliko minibuseva, al sve to već dugo tapka u mjestu... Ništa konkretno.

Ne bi bilo loše da se izbace ovi manovi SL222, a ima par i SG312, mada i nisu stari toliko, al uz jaaako loše održavanje sve to puni dimi, čadi i lupa :S zato bi ovi busevi na plin bili ko kec na desetku

malo je to vozila u svakom slučaju međutim bolje išta nego ništa. A ja ih ne očekujem prije sredine naredne godine. Ovo se da zaključiti čistom logikom. Pri kupovini novog automobila koji je 7 puta manja investicija od autobusa rok za isporuku po uplati punog iznosa je 90 dana u vecini auto kuca. Eh sad s obzirom da se radi o autobusima tu bi rok trebao biti mnogo mnogo veci barem duplo veci...ali bolje ikada nego nikada


vrijeme će dokazat. Pa ako je Sarajevo moglo imat prvi tramvaj, zašto bi busevi na plin bili problem Cheesy
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #10 on: July 13, 2010, 17:21:12 »

Pih, ništa se ne kaže KAD će vozila doći, možda je ovo samo reda radi rečeno....

a očekuju se neki steyri od njih da se nabave, koji bi izgleda trebali zamjeniti Man UL, te nekoliko minibuseva, al sve to već dugo tapka u mjestu... Ništa konkretno.

Ne bi bilo loše da se izbace ovi manovi SL222, a ima par i SG312, mada i nisu stari toliko, al uz jaaako loše održavanje sve to puni dimi, čadi i lupa :S zato bi ovi busevi na plin bili ko kec na desetku

malo je to vozila u svakom slučaju međutim bolje išta nego ništa. A ja ih ne očekujem prije sredine naredne godine. Ovo se da zaključiti čistom logikom. Pri kupovini novog automobila koji je 7 puta manja investicija od autobusa rok za isporuku po uplati punog iznosa je 90 dana u vecini auto kuca. Eh sad s obzirom da se radi o autobusima tu bi rok trebao biti mnogo mnogo veci barem duplo veci...ali bolje ikada nego nikada


vrijeme će dokazat. Pa ako je Sarajevo moglo imat prvi tramvaj, zašto bi busevi na plin bili problem Cheesy

izgleda da ti mene nisi razumio ispravno. Nije problem bus na plin, problem je kad nema nikakvog busa
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #11 on: July 13, 2010, 17:29:24 »

Pa jest i to, al i ja kažem kad je mogao prvi tramvaj biti u Sarajevu, onda se može organizovati i naći sredstva i za ove buseve.
Logged


Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #12 on: July 14, 2010, 12:19:34 »

Kazu da je Iveco Citelis Irisbus najbolji proizvden autobus na plin ikad....pa  da cujemo vase komentare na to? Smiley
Logged

Neoplan VIP Class
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #13 on: July 14, 2010, 12:40:36 »

Za 2014-tu planirano obnavljanje voznog parka beckog gradskog saobracaja(Wiener linien) pozvani su sljedeci proizvodjaci da prezentiraju svoje modele:Man,Renault,Volvo,Mercedes i Solaris.
Inace kompletna flota od Wiener linien je na plin(LPG).
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #14 on: July 14, 2010, 13:07:16 »

Pa jest i to, al i ja kažem kad je mogao prvi tramvaj biti u Sarajevu, onda se može organizovati i naći sredstva i za ove buseve.

btw kad smo vec spomenuli tramvaje nije tačno da je sarajevo imalo prvi tramvaj. Ta fraza je prvo iznesena u jednoj monografiji GRAS-a medjutim nije tacna. Imao sam negdje tekst koji govori o tramvajima pokusat cu naci pa ga ovdje postaviti. I ja sam dugo godina zivio u zabludi da je ovo istina medjutim provjereno i ...netacno
Logged
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 20 queries.