bhbus.ba
November 14, 2024, 19:44:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama (2)  (Read 290149 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #570 on: July 20, 2012, 20:03:15 »

A zašto 813 na 16 a ne Classic?
Ako je takva situacija, moje je mišljenje da je bolje žrtvovati 16b čiji bi putnici pješačili jednu stanicu, nego da putnici za Bare presjedaju na 21

Sve više sam uvjeren da će 3/4 Doma armije preuzeti Centrotrans.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #571 on: July 20, 2012, 20:12:58 »

nemoguće je da je 803 na 15 pa čak i da je napravljen neće odmah raditi u brdu. Inače crko je i 823 i 818....Linija 16 ne radi nikako pod izgovorom da ima linija 16b i 21 pa neka se snalaze putnici, međutim očigledno se neko žalio tako da će iduće sedmice na liniji 16 raditi 813, tako je barem planirano..

A bolje je onda 813 na 41 ili 18 a četiri klasika na dom nego "trpat" klasik i na 18 i 41.

Ali vidi troler ovako sagledaj ako 16b radi ona vuče putnike do "na brdo" i onda se svako može spustiti 1 stanicu niže jer iza Koševskog stoji kod Bosnalijeka i eto ga u Barama. I kada hoćeš u grad samo jednu stanicu prohodaš do Bara i tamo te čeka 21,21a,22,20b... Ali kada bi radila 16 a ne 16b tada putnici koji žive kod tvist towera (kraj linije 16b) i dalje u naselju Koševsko brdo bili bi odsječeni. Jer kada se linij 16 i 16b razdvoje prema kraju koševskog brda imaju 3 ili 4 stanice (nisam siguran,davno sam bio) tako je moje mšljenje da je bolje što radi 16b, ali..... naravno bolje i 813 nego ništa.



« Last Edit: July 20, 2012, 20:25:55 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #572 on: July 20, 2012, 20:27:02 »

Slažem se man 464, jedino ako (gluho bilo) nisu namjerili Classica staviti na 15 radi izdržljivosti, jer koji god SL222 radi gore duže vrijeme, nakon nekog vremena rikne. Kao npr. 818

ako je baš prigustilo može li se kako 322, 320, 318 staviti na 16/16b, ako nema baš previše putnika. Znam da to nikako nisu autobusi za te linije ali u ovakvom stanju se treba prilagoditi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #573 on: July 20, 2012, 20:33:54 »

Klasik na 15, lomim ruke i noge koga budem vidio da razvaljuje..... Mada mislim da niti jedna posada neće dozvoliti to da klasik radi gore. Rješenje za Buća potok po meni je to da se stave dva ik 201, sad kada i 400 počne raditi biti će ih dovoljno da 2 mogu na 15.

Može turistički na dom, pogotovo na 16 i 16b jer ima manje putnika a može i na 20b ,a 673 šibnut na 15.

Trenutno na 23/23a: 813 i 820
« Last Edit: July 20, 2012, 20:42:25 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #574 on: July 20, 2012, 21:02:27 »

Ma pusti 673, kakav on i 15 u situaciji kad gore rade 2 busa.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #575 on: July 20, 2012, 21:05:23 »

Troler možda bude radio turistički na 16/16b  al sigurno necećeš vidjeti 322 pored onog vozača. Prije ćeš ga vidjeti na 39 nego na 16/16b.
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #576 on: July 20, 2012, 21:12:36 »

Edine: To je tačan odgovor....  Cool
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #577 on: July 20, 2012, 21:16:22 »

sam je čovjek rekao jednom starijem čovjeku da bi prije radio 39 nego neku drugu brdsku liniju.
Logged

ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #578 on: July 20, 2012, 22:17:53 »

danas koliko sam mogao upratiti na liniji 15 sam vidio 403 i mislim da je sam radio a na 15b 832. sinoc sam vidio 803 parkiran uz ogradu u garazi-parkiran je onako kako su se parkirala vozila prije rata kad su ukvaru.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #579 on: July 21, 2012, 09:29:36 »

Što se tiče vozača od 322 on je duži vremenski period radio 15b i to dvokratno dok je vozio 813 i nije tražio drugu liniju. Čudan je on malo lik. Njemu je bitno da radi na jednoj liniji da ga niko ne dira odatle i to je to. Što se tiče gluposti koje valjate vas trojica (troler, MAN i Edin) mislio sam da ne odgovaram ništa ali moram definitivno. Prvo ako će turistička ili poluturistička vozila raditi na linijama onda je bolkje da pojedine linije ne rade nikako. To su vozila koja su najmjenjena za narudžbe kojih trenutno nema ili ih je sve manje ali previše su to skupa vozila i imaju previše skupo održavanje da bi radila na linijama tipa 16b i sl.
Drugo niko ne razmišlja o ulasku i izlasku putnika na dvoja jednokrilna vrata kao i samom kretanju putnika kroz vozilo.
I trece ono najbitnije o čemu vi pojma nemate jeste činjenica da ni jedan turistički autobus zbog visine odnosno razmaka između tla i patosa autobusa ne može skrenuti na KOševsko brdo a o parkiarnim vozilima da i ne govorimo.
Zato nemojte prosipati demagogiju o stvarima o kojima nemate poojma. Što se tiče classica koji su na 41 i 18bolje se očuvaju classici na te dvije linije nego na 17 odnosno 14 gdje fali veći broj vozila i gdje je posebno u ljetnom periodu gužva nenormalna. Osim toga ljudi na 41 odnosno 41a su nekada imali 4 autobusa a sad im radi jedan dok su na Pofalicima isto tako imali 3 nekada i 4 a sad radi jedva jedan tako da na tim linijama mora biti koliko toliko pouzdano vozilo...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #580 on: July 21, 2012, 11:04:52 »

OK transformers nemoj se ljutiti. ja sam samo pitao kolike su šanse za to da gore idu turistički. OK nikakve. Nebih ni pitao da dosad nisu vozili na 37, 36, 39, ali dobro, nema puno putnika na tim linijama i nije velika frekfencija.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #581 on: July 21, 2012, 13:05:58 »

ma nemoj se ni ti ljutiti ali dosadilo mi je sve ovo drug vjeruj mi. Te nema autobusa, te svi sebi uzimaju za pravo da nešto predlažu i što je pametno i što je glupo tako da moraš i mene shvatiti...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #582 on: July 21, 2012, 19:25:14 »

SUBOTA
Linija 31 - 826/808
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #583 on: July 21, 2012, 20:33:58 »

Terminal Željeznička stanica 23.06.2012. godine (Subota)

Autobuski sektor

Ove subote na liniji 15 - Željeznička stanica - Buća potok prometuju slijedeća vozila:

v.r. 11/22/24 je ispušten/g.b. 403
v.r. 13/26/28 je g.b. 820
v.r. 15/30/-- je ispušten

Ove subote na liniji 23/23a - Željeznička stanica - Rajlovac - Reljevo dom prometuju slijedeća vozila:

v.r. 101/202/---  je g.b. 465/g.b. 814
v.r. 103/206/208 je g.b. 403/---/g.b. 819
v.r. 105/210/212 je ispušten/g.b. 814

Dvokratne službe/prekidne smjene

v.r. --/040/-- je ispušten

Ostale linije:

14-853
15b-832
16-813
16b-850
17-854
18-851
22-406...
23c-807
27-846,422,463
28-499,819,412,409(vozač sa 412 radio na 819, a 409 je malo poslije došao i ispisao na displeyu 28)
31e-416,415,418,405
33-411,424
43-841,819
49-836
84-27
« Last Edit: July 21, 2012, 20:35:37 by man 464 » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #584 on: July 21, 2012, 21:45:57 »

Klasik na 15, lomim ruke i noge koga budem vidio da razvaljuje....


hajd smiri doživljaje....
Logged
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.029 seconds with 21 queries.