bhbus.ba
April 19, 2024, 09:27:16 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 4 5 [6]   Go Down
  Print  
Author Topic: Neoplan Megaliner  (Read 35216 times)
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #75 on: May 31, 2014, 18:52:41 »

Evo još malo podataka nek se nadju.

dužina: 15 000 mm
širina: 2 500 mm
visina: 4 000 mm
sjedišta:
89 (+2+1) ***
84 (+2+1) ****
72 (+1+1) *****
ukupna težina vozila: 30 000 kg
obujam prtljažnika: 16 m3
tank: 600 l

I kaže motor od 503 KS Smiley

I ovo Smiley

« Last Edit: May 31, 2014, 19:04:50 by AudiEd » Logged
borislav
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 740



« Reply #76 on: June 02, 2014, 17:58:18 »

Sto npr megaliner ima 4 osovine a 15m dugacak a skyliner ili spratna setra 3 osovine?
Logged

SETRA THE BEST
Somersby
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 55



« Reply #77 on: June 02, 2014, 18:31:41 »

Mislim da je zbog težine vozila ipak je on 30 tona!
Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #78 on: June 02, 2014, 23:13:55 »

Sto npr megaliner ima 4 osovine a 15m dugacak a skyliner ili spratna setra 3 osovine?

AKo porediš Megalinera , mozes jedino sa setrom 328 DT, jer to godište jedino odgovara , nema logike porediti ga sa 413 DT.
Setra 328 DT je Duga 12 metara , znaci to je 3 metra krace , zato on ima još jednu dodatnu osovinu radi same težine , a i stabilnosti.
A još jedan stvar zasto ima tu osovinu je radi lakseg okretanja autobusa.
« Last Edit: June 02, 2014, 23:16:57 by AudiEd » Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #79 on: June 15, 2014, 18:42:09 »

Jedan zanimljiv video o Megalineru Cheesy

http://youtu.be/KjMWCJ1YiCg
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #80 on: June 15, 2014, 22:26:04 »

jako kvalitetno potrošenih 10 minuta na YT Cheesy
Logged


the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #81 on: June 16, 2014, 17:49:41 »


Megaliner koji je rađen za Američko tržište je imao fiksiranu pogonsku osovinu dok ovaj sa slike je rađen za Evropsko tržište i pogonska osovina mu se savija i do 8 stepeni


U proizvodnji u godinama: 1983 - 2000
Proporcije (hxwxl): 4000x2500x15000mm
Prednji prevjes: 3065mm
Stražnji prevjes: 3305mm
Unutarnja visina: 1820mm (donji kat), 1670mm (gornja etaža)
Visina Razmak: 350mm
Motor: Daimler Benz, OM 442LA, 12 cyliner V-Motor
Snaga: 370kW (503 KS) pri 2.100 okretaja u minuti
Mjenjač: ZF 8S 180 (ručno)
Broj brzina: 8 +1 (R)
Omjer brzine: 1 = 8,73, 2 = 6.38, 3 = 4,63, 4 = 3,44, 5 = 2,54, 6 = 1,68, 7 = 1,35, 8 = 1,00, R = 8,04
Retarder: Voith s intarderom (u vintege 1993 TELMA retarder sa intarderom)
Prtljaga van volumen: 16m3
Tank kapacity: 600l
Znači potrošnju s AC: 44l/100km
Okretanje promjer između pločnika: 24000mm
Maksimalna opterećenja na prvoj osovini: 7100kg
Maksimalno opterećenje na drugoj osovini: 7100kg
Maksimalno opterećenje na trećem osovini: 11500kg
Maksimalno opterećenje na četvrtom osovini: 6900kg
Ukupna težina: 29000kg
Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #82 on: June 16, 2014, 20:12:58 »

Daimler Benz, OM 442 LA
je V8 turbo , sa 320 Kw

Logged
Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #83 on: July 05, 2014, 15:45:09 »

Bio sam i ostao impresioniran ovim autobusom, a sad sam još više nakon ovog videa. A ono što me najviše fascinira je ta "okretliva" pogonska osovina što je sigurno jedno od najvećih dostignuća Neoplanovih majstora. A ovaj kanjon prikazan u videu je poznati Trolstingen u Norveškoj, i stvarno je merak gledati kako se 15-metarski i 30-tonski div spušta bez nekih većih problema i popravljanja niz ovako zahtjevnu dionicu. Naravno, vozač je najbitniji faktor ali teško bi uspio da nije tog RAS sistema koji zanosi zadnji dio.
Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #84 on: February 22, 2015, 15:35:21 »

Za Dubstera Smiley








http://www.omnibusarchiv.de/include.php?path=article&contentid=285&page=1
Logged

The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #85 on: February 22, 2015, 17:03:57 »

ne vide se slike, sreća pa ima link. Cheesy
Logged


Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #86 on: February 22, 2015, 17:44:16 »

Ne znam ali ja sve slike vidim Cheesy
Logged

tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #87 on: March 08, 2015, 03:19:14 »

Logged


Pages: 1 ... 4 5 [6]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.042 seconds with 20 queries.