tomo
|
|
« Reply #915 on: January 03, 2015, 17:40:15 » |
|
Setra S 431DT Euro 6 Deutsch Bahn vs. Setra S 516HD Touring Croatia
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Semir
|
|
« Reply #916 on: January 03, 2015, 19:57:28 » |
|
Evo nastavak za Tomu jedna S 416 GT-HD
|
|
|
Logged
|
|
|
|
adel
Pješak
Offline
Posts: 90
|
|
« Reply #917 on: January 09, 2015, 15:53:29 » |
|
sliku poslao prijatelj iz švedske
|
|
|
Logged
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #918 on: January 10, 2015, 16:54:34 » |
|
Majstor sa S431DT [youtube]http://youtube.com/l-XaUuOk2RQ[/youtube]
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
|
|
« Last Edit: January 10, 2015, 19:44:10 by makljen1123 »
|
Logged
|
|
|
|
makljen1123
|
|
« Reply #919 on: January 20, 2015, 02:54:59 » |
|
Jel Setra S 431 DT ima onaj prekidač za podizanje i spuštanje busa? Ne znam za seriju 200, ali serije 300 i 400 (vjerujem i 500) posjeduju to. Prema riječima vozača, taj prekidač naduva neke jastuke i bus se povisi za 10 cm. A kad treba proći ispod nižeg nadvožnjaka i sl. onda se spusti za 10 cm. Zgodna stvar, mada je vozači rijetko koriste.. Al nelogično je da Setra 431 ima to, jer je visoka 4,00 m, gdje ćeš više od toga Bilo bi zgodno vidjeti npr. S 417 HDH povišenu, a 431 spuštenu. Tad bi 417 bila visočija od 431, jer bi kraljica imala visinu 3,90 a moja 417-ka 3,96 i djelovala bi gracioznije
|
|
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
obols-trade
|
|
« Reply #920 on: January 20, 2015, 15:26:43 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #921 on: January 20, 2015, 16:13:20 » |
|
Jel Setra S 431 DT ima onaj prekidač za podizanje i spuštanje busa? Ne znam za seriju 200, ali serije 300 i 400 (vjerujem i 500) posjeduju to. Prema riječima vozača, taj prekidač naduva neke jastuke i bus se povisi za 10 cm. A kad treba proći ispod nižeg nadvožnjaka i sl. onda se spusti za 10 cm. Zgodna stvar, mada je vozači rijetko koriste.. Al nelogično je da Setra 431 ima to, jer je visoka 4,00 m, gdje ćeš više od toga Bilo bi zgodno vidjeti npr. S 417 HDH povišenu, a 431 spuštenu. Tad bi 417 bila visočija od 431, jer bi kraljica imala visinu 3,90 a moja 417-ka 3,96 i djelovala bi gracioznije Ma skoro svaki bus to ima.. uglavnom sluzi za spustanje kad stane na nizak plocnik pa moze recimo nageti desnu stranu da putnici udu ili da digne prednju stranu busa zadnju ili obadvije da ne zagrebe recimo za plocnik trotorar.. kada sam isao globturom vozac mi je pricao da je to dobra stvar narocito kod idreala imaju veliku duzinu a prednja strana im zeznuta niska i ako ne poivse odmah karambolku donji dio zagrebu tako da ja mislim da ima svakiji novi..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
obols-trade
|
|
« Reply #922 on: January 24, 2015, 10:30:13 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
obols-trade
|
|
« Reply #924 on: January 31, 2015, 15:21:58 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Semir
|
|
« Reply #925 on: February 05, 2015, 17:15:50 » |
|
Setra S 431 DT Euro 6,Kantić Touristik,Tešanj
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #926 on: February 05, 2015, 23:06:47 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
makljen1123
|
|
« Reply #927 on: February 07, 2015, 00:23:29 » |
|
Moram priznati da sam do skoro bio sketičan što se tiče Setre 431 DT jer je preglomazna, previsoka, preteška itd., ali sada, kad sam se provozao 1100 km u njoj, imam sasvim drugo mišljenje.
Kad skontam, Setra 431 ima 26 tona, ali to nije puno teže od recimo Setre 417, oko dvije tone je teža Kraljica. Kad putnik uđe i kad bus malo krene, tačno se osjeti ta težina, ako kapirate na šta mislim.. Kao u avionu.. Što se tiče visine, i tu je mala razlika između 417 HDH i 431 DT, svega 15 cm.
Kao što rekoh, donedavno nisam bio ljubitelj ovog busa, jer sam mislio da je teško kontrolisati ga. Ali bus je, ljudi, tako stabilan, nije se zaljuljao, nageo, veće petlje oko Zagreba smo bez problema prolazili brzinom od 100km/h, a Isuzu, koji je duplo niži, bi, vjerujem proklizao, ako ne prevrnuo se. Jel ljetos neki pajdo malo brže ušao u krivinu i prevrnuo Suzija?! A i iz vlastitog iskustva znam kakav je Turkiz na magistrali.
Vjerujem da nekim vozačima koji voze 417 HDH ne bi bio veći problem preći na 431 jer su male nijanse u težini i visini. Tako da, onaj ko je dužio 417 (ili 416 HDH, bitno je da je troosovinac) barem sezonu-dvije, mogao bi se brzo naviknuti na spratni bus.
Međutim, kod ovog busa mi se ne sviđa izvedba ventilacije. Kako bus sa kojim sam ja nedavno putovao nema klimu (bar je ja na krovu ne vidim), vozač je morao svako malo uključivati ventilaciju. A ta ventilacija, ljudi, puše iz bočnog prozora. To je pojedinim putnicima predstavljalo problem, jer ventilacija (tj. hladan zrak) duva direktno u njih, razbuđuje ih, ne mogu zaspati, pohladno im je itd..
|
|
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
ecehajic
|
|
« Reply #928 on: February 07, 2015, 01:35:13 » |
|
E moj marko gdje ce biti setra 431dt bez klime,eto joj je dole kod motora,klima iznad motora stavljena,jer kako bi izgledalo da ima klimu iznad na krovu,pa nisi vidio nijednu setru katnu ili neoplana da ima na krovu klimu. Opce poznata stvar je da je na katnim autobusima malo zeznuta klima na donjem i gornjem spratu,tj na jednom je uvijek bar toplije. Drugo u vezi stabilnosti pa mora biti stabilna kad je teska 26 tona,a motor od preko 500KS joj daje veliku snagu,a naravno kad sagledas sto govoris za isuzu-a pa pogledaj kolišne su u njega gume i normalno je da ne mzoes sa njim u krivinu koliko i sa setrom.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Highlander
Putnik
Offline
Posts: 406
|
|
« Reply #929 on: February 07, 2015, 01:45:45 » |
|
Tesko da ce neki proizvodjac staviti dekeru klimu na krov, s obzirom na ogranicenje visine od 4 metra svaki centimetar je dragocjen tako da je glupo gubiti jos nekoliko centimetara na krovnoj klimi, jedino na Berkhofu i Bovi ima nesta na krovu mada mi to djeluje malo za klimu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|