tomo
|
|
« Reply #855 on: May 22, 2014, 07:59:33 » |
|
Setra S 431DT & Setra S 415HD
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #856 on: May 26, 2014, 15:21:00 » |
|
Sada Setra S413 DT koje su 2014 godište imaju isti volan i tablu od serie 500, i nazad imaju redizajnirane rešetke.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
dreiachser
Putnik
Offline
Posts: 496
|
|
« Reply #857 on: May 26, 2014, 15:51:34 » |
|
Yap, sve te redizajnirane 431-DT su Euro 6 i zbog toga imaju dodatne otvore na poklopcu motora. Takodjer imaju i okrugle maglenke (kao kod TC od 2009. godine)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
AudiEd
Putnik
Offline
Posts: 404
|
|
« Reply #858 on: June 02, 2014, 23:38:21 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
makljen1123
|
|
« Reply #859 on: June 02, 2014, 23:51:11 » |
|
Izvor je, pretpostavljam, www.setra.de ? Još malo estetskih promjena (maska, lajsni itd.) i eto Setre 531 DT Ovo je još uvijek serija 400, samo se prave pokusi, da se vidi kako bi to izgledalo...
|
|
« Last Edit: June 03, 2014, 15:30:24 by The_Dubster »
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
SlimShady
Vodič puta
Offline
Posts: 1.485
I pjan i trijezan za volan sam vezan :)
|
|
« Reply #860 on: June 06, 2014, 14:59:52 » |
|
|
|
« Last Edit: June 06, 2014, 15:04:47 by SlimShady »
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #861 on: June 06, 2014, 15:05:42 » |
|
Mislim da je Dubrovnik Tours, ex. Molnar.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #862 on: June 09, 2014, 02:07:37 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
SlimShady
Vodič puta
Offline
Posts: 1.485
I pjan i trijezan za volan sam vezan :)
|
|
« Reply #863 on: June 13, 2014, 12:08:15 » |
|
Sarajevo,danas
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Setra Top Class
Kondukter
Offline
Posts: 577
|
|
« Reply #865 on: June 13, 2014, 21:42:17 » |
|
Pa u principu to ti zavisi od busa do busa, ne mora znaciti u svakom slucaju da je TC opremljenija od CC, sve zavisi od kupca, imas ti CC koja je opremljenija od TC. Mislim da sto se tice opreme, nema mnogo razlike,sve je to isto i kod CC i kod TC,ali opet kazem zavisi od kupca kakvu ce vrstu opreme uzet. Jedina prednost TC u odnosu na CC su bunkeri koji su prostraniji zbog visine autobusa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #866 on: June 14, 2014, 13:22:45 » |
|
Pa glavna razlika je u bunkerima, u HDH varijanti su gotovo duplo veći. Dakle, one su pogodnije za duge linije sa dosta prtljaga za razliku od GT HD. To se najbolje vidi na Kantićevom primjeru, jutros sam došao iz Njemačke i bunkeri u 417 HDH su bili prekrcati. Iskusni vozači su kofere slagali poput lego kocki, to bi bilo nemoguće natrpati u GT HD. Što se tiče komfora u vožnji, ne vjerujem da ima velike razlike, osim što vjerovatno HDH ima nešto bolja sjedišta.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
frukec
|
|
« Reply #867 on: June 25, 2014, 20:18:22 » |
|
|
|
|
Logged
|
[/img]
|
|
|
frukec
|
|
« Reply #868 on: June 25, 2014, 21:04:58 » |
|
|
|
|
Logged
|
[/img]
|
|
|
|
|