bhbus.ba
November 24, 2024, 00:15:57 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 49   Go Down
  Print  
Author Topic: Setra Serija 300  (Read 183723 times)
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #225 on: October 26, 2011, 17:10:03 »

Naravno da se ne može uvesti bilo koje vozilo koje ne ispunjava najmanje Euro 3 normu.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #226 on: October 26, 2011, 17:24:30 »

pa zbog toga sto ova Setra sto je Adin Zne stavio jako dobra i kod nas u Bih bi mogla voziti lako narednih 10 godina, ali nas zakon nam ne dozvoljava takva vozila da uvozimo, a vozimo Setre i Mercedese stare po 25 godina, sta fali hrvatima, njima euro II odgovara a mi kao iznad njih pa necemo da uvozimo setru koja je stara 10-12 godina, mislim da je zakon  nerealan za nas.
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #227 on: October 26, 2011, 18:13:53 »

Ma da kolega, sve to svoji na svome mjestu, ali mislim da je manjim dijelom u tome stvar što je manje tih Setri 300 serije u naših prevoznika, a to su najvećim dijelom finansijska situacija, jer nema baš toliko prevoznika koji su u mogućnosti da obezbjede finansijska sredstva za kupovinu ovako jednog vozila, pa se odlučuju za neke druge opcije, druge marke koje su jeftinije od serije 300... Jer kod nas u BiH ima određen broj prevoznika koji posjeduje vozila serije 300 i koje se mogu kupiti od tih prevoznika, ispadnem malo podosadan, ali pošto najviše pratim rad Kantić Touristika, jer sam veliki fan te firme, naročito voznog parka, Kantić Touristik posjeduje par vozila serije 300, 315, 317-ke i jednu 328 dt, koje su itekako u dobrom stanju, te su sve na prodaju ukoliko se nađe zainteresovani kupac, isto tako i sva vozila serije 400 su uvijek u opciji za prodaju, jer veći prevoznici kao što je u ovome slučaju Kantić, to dobro dođe, proda polovnu setru 400 serije, doda još "love" i kupi ponovo novu iz fabrike u Ulmu. Što pokazuje i nedavna prodaja jedne S 431 DT jednom prevozniku iz Zuricha Švicarske, te nedugo nakon toga je Kantić ponovo kupio novu S 431 DT. Dakle ima tih vozila i po BiH na prodaju, samo je finansijski dio najveći problem...
Logged


allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #228 on: October 26, 2011, 18:36:12 »

slazem se Amare, i to sve stoji, ali ako cemo realno govoriti Kanticeva vozila su ovdje za kupovinu preskupa, mozda zbog toga sto su vozila dobro odrzavana i sasvim ok i imaju tu vrijednost, ovdje nam je skupo da kupujemo Setru 315 a u Njemackoj ne mozemo kupiti koja ima Euro II i koja je 97 ili 98 godina, finansijska situacija jeste faktor koji utjece na to ali i  zakon je ostar po meni bar za ove sitne  prevoznike, jer ljudi ne mogu to priustiti sebi, Da je euro II dozvoljen za uvoz bilo bi puno kvalitetnijih vozila kod nas. Ja da imam moc  u kreiranju zakona, ja bih za autobuse dao normu euro II da moze se uvesti, a mala auta i ostala vozila da ostanu euro III minimum.
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #229 on: October 26, 2011, 18:46:25 »

Kantićeva vozila mnogo mnogo prelaze a i cijene su im visoke te se zbog toga rijetko proda nešto iz njegove garaže...
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #230 on: October 26, 2011, 18:47:46 »

slazem se Amare, i to sve stoji, ali ako cemo realno govoriti Kanticeva vozila su ovdje za kupovinu preskupa, mozda zbog toga sto su vozila dobro odrzavana i sasvim ok i imaju tu vrijednost, ovdje nam je skupo da kupujemo Setru 315 a u Njemackoj ne mozemo kupiti koja ima Euro II i koja je 97 ili 98 godina, finansijska situacija jeste faktor koji utjece na to ali i  zakon je ostar po meni bar za ove sitne  prevoznike, jer ljudi ne mogu to priustiti sebi, Da je euro II dozvoljen za uvoz bilo bi puno kvalitetnijih vozila kod nas. Ja da imam moc  u kreiranju zakona, ja bih za autobuse dao normu euro II da moze se uvesti, a mala auta i ostala vozila da ostanu euro III minimum.
E pa to je upravo ono što sam ja i išao ka tome da pojasnim da je u tome najveći štos...
Logged


allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #231 on: October 26, 2011, 19:00:36 »

da se prevoznici sloze da potpisu peticiju da se to vrati na euro II bilo bi dobro, ali ovako pase ovim vecima poput Kantica, oni mogu stici zakon, i za takve se priprema trziste,  a ovi sitni ce biti uguseni zakonom i doci ce nova lica koja ce poslove preuzeti a iza kojih ce stajati neka politicka stranka ili neki kriminal itd.
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #232 on: October 26, 2011, 19:02:53 »

Kantićeva vozila mnogo mnogo prelaze a i cijene su im visoke te se zbog toga rijetko proda nešto iz njegove garaže...
Jarugo moj dobri, pa opet barataš sa stvarima koja u stvarnosti nisu takva kako ti to izneseš Wink Da, Kantićeva vozila prelaze dosta km, kao i većina vozila od većih prevoznika sa redovnim linijama, naročito međunarodnim, npr. Blaguss kao strani ću navesti, pa se opet i njihova vozila prodaju, pa Mustafa to su autobusi, nije to auto do 10.000 KM, normalno da se neće prodati za 7 dana, kao na auto pijaci... Isto tako od naših veliki broj kilometara prelaze busevi Prošića, Bundavice, Globtoura, pa se i ta vozila kad tad prodaju, ovo sam naveo samo naše firme u privatnom vlasništvu, nemam šta nabrajati CTS, APB, TT, kad su oni dionička društva i u ovim slučajevima Sejari većinski vlasnik, tako ako dođe do prodaje njihovih vozila često to rade posredstvom ove firme, koja je izgradila veliki broj veza i kontakta po pitanju prodaje rabljenih vozila... To da vozila prelaze veliki broj kilometara, pa to su autobusi, to im je svrha, ali ukoliko se redovno i kvalitetno održavaju vozila, to i ne igra toliku ulogu...

Cijene Kantićevih vozila su previsoke za  tržište BiH, jer sam napisao već, nemamo mi još uvijek potencijala u tome, osim par istaknutijih prevoznika, tako da Kantić slabo proda svoje vozilo na teritoriji BiH ili zemalja u okruženju, već većinom se prodaju ponovo u EU. Tako da nije istina da se rijetko proda nešto iz njegove garaže, totalno neosnovana informacija, pa gdje su onda sva ta vozila koja su bila u vlasništvu Kantića prije ovih silnih 400 serija, 300 serija. Kantić je prevoznik, a ne dealer za autobuse, tako da sad ne treba od njega očekivati da on proda godišnje 50-100 buseva, godišnje on proda 1-2 vozila, i to je sasvim dovoljno za prevoznika i za organizaciju obnove vp i napuštanja krugova firme starijih autobusa... Kao i dokaz evo ti primjer, što kažeš ti da su preskupa vozila, jesu ponavljam za nas, za nas su ta vozila, 300-400 serije, noviji neoplani itd... preskupa vozila za većinu firmi, tako da nema ovdje potencijala tržišta, pogtovo jer se radi i o visokoturističkim autobusima, a većini trebaju prigradska, međugradska vozila ovdje itd... Da se vratim na primjer, dokaz kao što ti kažeš loše prodaje i da rijetko šta ode iz njegove garaže, druže uspio je prodati S 431 DT, ipak valja naći kupca za 431 DT, nije to 10 KM, i opet kupac je iz EU, kao što sam i slikao i provjerio info, u Bludenzu u Austriji sam slikao 315 ex. Kantić, dakle drugi bus u EU, S 317 HDH na CH tablama je također imala potencijalnu mušteriju u Švicarskoj. Dosta prevoznika je upoznato o Kantiću, o kvalitetu vozila i firme, i dosta tih prevoznika često kontaktira vlasnika o mogućoj prodaji, kupovini kantićevih jedinica, provjereno... Što se tiče toga da je Kantić prodao svoja vozila nekome u BiH, ja samo znam za seriju 200, jer su to vozila koja su pristupačna našem tržištu, znam za one što je u Srebrenik Trans i Obols ako se ne varam,ili je neko iz Lukavca kupio...
Logged


The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #233 on: October 26, 2011, 19:41:24 »

sve to jest... Al naša realnost ti je takva da ovo gazdu koji želi kupiti bus apsolutno ne zanima. Dođe čovjek i pita te za cijenu, a Kantić izvali cijenu i čovjek se samo okrene i ode, jer para NEMA... A ako čovjek para nema, može bus bit extra sve, al kad je cijena visoka, visoka je... dakle pare su glavni faktor Cheesy
Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #234 on: October 26, 2011, 19:55:57 »

sve to jest... Al naša realnost ti je takva da ovo gazdu koji želi kupiti bus apsolutno ne zanima. Dođe čovjek i pita te za cijenu, a Kantić izvali cijenu i čovjek se samo okrene i ode, jer para NEMA... A ako čovjek para nema, može bus bit extra sve, al kad je cijena visoka, visoka je... dakle pare su glavni faktor Cheesy
Pa to ja od samog početka ove diskusije govorim. Kantić traži koliko smatra da vrijedi njegovo vozilo, šta on može ako kupac nema pare, imaju zato gore po Evropi, pa se zato i ne brine i ne pokušava neka smanjenja cijene vozila itd, a i većinom mu ne gori, prodo ne prodo... Smiley


da se prevoznici sloze da potpisu peticiju da se to vrati na euro II bilo bi dobro, ali ovako pase ovim vecima poput Kantica, oni mogu stici zakon, i za takve se priprema trziste,  a ovi sitni ce biti uguseni zakonom i doci ce nova lica koja ce poslove preuzeti a iza kojih ce stajati neka politicka stranka ili neki kriminal itd.
Auuu, ti ga sad već daleko zavlačiš, teorije zavjere itd... Ja u taj dio rasprave ne ulazim, ne zanimaju me te stvari, mrsko mi se zamarati snjima, jer na mene lično nemaju uticaj kako god se one odvijale Wink
Logged


allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #235 on: October 26, 2011, 20:03:16 »

ja se izvinjavam kolegi Amaru, jasno je da nema para, ali ne u toj mjeri da ih nema nikako, sve je to zbog obima posla, ljudi bi kupili da ih ne steze zakon, posto ih steze nemaju izbora nego da repariraju 215 setre i 0303 mercedese i ostala vozila stara po 20 i vise godina koja zagadjuju, a nemozemo uvesti i koje manje zagadjuje, pa ako se gospoda koji su kreirali zakon opozivaju na ekoloske standarde onda su trebali prvo pocistiti smece koje imaju u  drzavi pa onda sprovoditi zakon .
Logged
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #236 on: October 26, 2011, 20:14:59 »

mislim da je euro 3 sasvim dovoljan zakon.da se uvede euro 2 uvozili bi onda i setre serije 200 itd itd.zato euro 3 i cao.ko ima para kupi dobro vozilo,ko nema boze dragi ovijek se krece sa nule pa ide na vise.ne mozes kupiti sad seriju 400 a tek pocinjes.
Logged

Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #237 on: October 26, 2011, 22:31:13 »

Pa brate bolje uvest Setru 200 iz Europe koja je u relativno dobrom stanju nego voziti stare Sanose, Tamove i Dubrave....onaj ko ima malo više para logično da je neće uvesti, nego će posegnuti za serijom 300 i slično. Ima tu dobrih i N116 Euro II. Definitivno bi mngoo pomoglo to da se može uvoziti Euro II norma što se tiče autobusa.

Mislim da smo prešli u off-topic  te nema potrebe diskutovati o tome u ovoj temi.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #238 on: October 30, 2011, 20:17:21 »


sta je ovo na busu?
Logged


MART
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 519


KÄSSBOHRER SETRA


« Reply #239 on: October 30, 2011, 21:01:04 »


sta je ovo na busu?
Kamere kojima gledas bocne strane ili vec di su postavljene...
Logged

SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 49   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 22 queries.