bhbus.ba
May 20, 2024, 20:45:31 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Kantić - Razno/Diskusije  (Read 461926 times)
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #1335 on: August 08, 2012, 19:52:26 »

u Tešnju?
Ako dođe do toga, više vjerujem da je to na relaciji Tešanj - Jelah, nego samo region Tešnja... Wink
Logged


Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1336 on: August 08, 2012, 19:56:06 »

Zar stvarno mislite da tu ima neke zarade, pogotovo za Setre 415 UL ?
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Suljo Nakic
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 131



« Reply #1337 on: August 09, 2012, 11:49:37 »



Ljudi moji kako nema zarade pa kako rade firme A-bus, Jelah bus itd a ako Kantic pode raditi te linije sigurno ce sve prevoznike utusit Cheesy ........Sto ne bi mogao radidi i sa 215 hd pa kad mogu radit vec navedene firme zasto i Kantic ne bi mogao Cheesy a njihove 200-tke su daleko bolje od setri iz nevedenih prevoznika......Cheesy
Logged
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #1338 on: August 09, 2012, 18:25:51 »

Uz duzno postovanje Sulje ,jesi nabrojao firme nema sta, pa ta ni jedna firma nema ni jedan pravi autobus, a rezultat zarade i poslovanja je ogledalo svake firme na autobusima odnosno voznim parkovima. A s druge strane ako je Kantic spao na to da se mora gurati na gradskim ili prigradskim linijama sa ovom nasom nizom klasom prevoznika koja kuburi za gorivo i popravke dotrajalih vozila onda mu ocito medjunarodne linije nisu dovoljne i bogatstvo koje je stekao kroz dugogodisnji rad. Nemam nista protiv toga, cak sta vise bilo bi bolje da su mladja vozila na cestama u BiH, i to Kantic moze priustiti, ali da ce neka extra vozila kupiti i gurati se na gradski prevoz to je malo besmisleno.
Logged
Suljo Nakic
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 131



« Reply #1339 on: August 09, 2012, 19:14:36 »

Jarane prvo nisi upucen da te firme jako dobro zaraduju....samo sto svi vlasnici nisu kao sto je Mujo Kantic i ne ulazu u autobuse odnosno vozni park kao Kantic
Evo i primjera recimo linija Sije - Tesanj tu recimo dok daci idu u skolu ide dupla setra od A-busa i bude puna i u prvoj i u drugoj smijeni a karta do Sija je 60 KM pa sad racunajte prosijek zarade za jedan mijesec.....I sto tako i linija Jelah - Tesanj karta jebila 40 do 45 KM karta i tu je vozila nova scania od  A-busa pa i jelah bus je vozio tu istu liniju pa......Ovo samo sad navodim primjer kad su daci a gdje su radnicke linije molim vas lijepo sve te firme posluju dobro i radnici se ne bune imaju plate na vrijeme Itd..... ali samo jest da su vozni parkovi tih firmi slabi ali ne zbog zarade vec je to do poslodavaca..... Hvala Cheesy


I jos nesto pa bolje je da Kantic radi na gradskim i prigradskim linijama nego Centrotrans jer bi  i oni ove godine trebali da podu voziti na ovim relacijama.....
« Last Edit: August 09, 2012, 19:28:47 by The_Dubster » Logged
Eltadei
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 118



« Reply #1340 on: August 09, 2012, 19:33:42 »

Dragi moji forumasi, vidim da se sada pocelo opasno raspravljati o ulasku Kantica u prigradsku voznju...Ovako prije svegam Suljo slazem se sa tobom...Dalje, oni koji ne poznaju situaciju voznje u Tesnju i njegovoj okolini, molim vas da ne komentarisete i da se ne pravite pametni...Dalje, Kantic ima oko 10-tak autobusa sa kojim bi mogao praviti jaku i veoma opasnu konkurenciju ostalim prevoznicima na opcini Tesanj, prvenstveno sa djacima. allen_A niko nije rekao da ce Kantic uzet extra vozila i gurati se na ovu voznju. Sama cinjenica da je u planu kupovina novih autobusa, nekoliko novih autobusa, dovodi do zakljucka: Dolaskom novih autobusa, isti ti novi autobusi ce zamjeniti starije autobuse, tipa 215 HD, 315 HDH, 317 HDH, Neoplane "starije", i onda ova vozila ostaju po strani na neki nacin.Zasto? Zato jer valja povratiti novac koji se ulozi u kupovinu novih autobusa, a zasto da prodaje te "starije" autobuse kada ih moze zadrzati u sa njima praviti konkurenciju ostalim firmama na opcini Tesanj, prvenstveno sto se tice djaka...sada svi koji procitate ovaj post molim vas da mi ne pisete u odgovoru tipa:"Ti autobusi sto si ti nabrojao nisu uopce stari" "Ti nisi normalan, za te autobuse kazes da su stari, pa oni mogu jos nekoliko godina raditi na medjunarodnim linijama"! Kada uporedimo seriju 500 i 400 sa serijom 200 i prvim modelima serije 300, naravno da su to stariji autobusi...ali "stariji" koji su ipak mladji od svih vozila na regiji Tesnja...Zato prvenstveno molim one koji ne poznaju situaciju u Tesnju po pitanju javnog saobracaja, da ne pisu svakakve komentare.

allen_A ja nemam nista protiv tebe i necu reci da si glup, ili budala...Jer nisi, sama cinjenica da nas mnogo ovdje komentarisemo, objavljujemo slike autobusa, sto svi vozaci u Tesnju barem koliko znam, za Tesanj pa i u citavoj Bosni znaju za ovaj portal, onda nam ne moze niko reci da smo glupi ili budale kada govorimo o autobusima. Mozda neznamo vise od vlasnika, direktora agencija i autobusa, od vozaca ili konduktera, ali sigurno znamo vise od onih ostalih...Tako da samo te molim da razmislis o ovome sto sam napisao u prvom pasusu...

Hvala!

Prijatno...

Lijep pozdrav...

Wink
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1341 on: August 10, 2012, 11:20:49 »

Pričajte vi šta hoćete ali stvarno zvuči nevjerovatno da jedna S 317 HDH voza đake po lokalu, pa to je bus vrijedan preko 100 000 km...mogu oni radit malo po lokalu, imaju tri solidne 215-tke, ostala vozila bi bilo besmisleno koristiti u tom prevozu. I baš mislite da može tek tako doći i voziti đake, imaju tu valjda neka pravila i zakoni..
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #1342 on: August 10, 2012, 11:21:38 »

Pa i Slavonija Bus ti vozi đake u novim Starlinerima i Citylinerima.
Logged

Neoplan VIP Class
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1343 on: August 10, 2012, 11:51:22 »

Porediš jednu Hrvatsku gdje imaju Setri 400 serije i novih Neoplana kao žvaki za razliku od BiH....kod susjeda ćeš rijetko naći Steyr /G&S a kod nas ih ima više nego Golfova II Roll Eyes
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1344 on: August 10, 2012, 12:27:13 »

To je zdrava konkurencija. A i sa ekonomskog aspekta nema tu logike slati na lokal jednu setru 317 HDH koja je teska 17 tona. Njoj bi potrosnja bila 35-40 litara + mjenjac bi joj rikno za 2 mjeseca ipak je to mrcina od 18 tona i ona je preteska.. Za takve stvari su Setre tipa GT, UL, Trendliner, i ovu prigradski Mercedesi, a ne setre.. Jedan od razloga zasto Bregava Trans vise na selje Manove troosovince za Stolac jeste upravo to, sto je svakom manu rikno mjenjac nakon 6-7 mjeseci upravo zbog toga sto od Stoca do Mostara ima 25-30 stanica, put relativno los, i zamislite sada kad vi saltate taj autobus, po 200-300 puta..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #1345 on: August 10, 2012, 15:16:03 »

Zahvaljujem kolegama iz Tesnja, Jelaha nije vec ni bitno odakle su na komentarima, moj tekst/komentar se upravo odnosio na ovo sto je Mustafa i clan Setra 417 hdh pisao, znaci o kvalitetu vozila, masivnosti i njegovoj potrosnji u lokalu, a zasto sam to napisao, pa zbog toga sto ne znam kako saobracaj funkcionira u Tesnju ali zato vrlo dobro znam kako je u USK, a borba za komad kruha je svugdje ista, shodno tome ja se ne pravim pametan kao sto je jedan od vas napisao vec sam dao svoj komentar kao i vecina kolega. Bez adekvatnih vozila za taj tip saobracaja tu nema zarade. Pa lud covjek moze porediti Setru 215 Hd koja ima prosjecnu potrosnju ako je motor dobar i utegnut na otvorenoj cesti 28litara u lokalu bar za 10 ili vise litara vise i neku od Setri gradskog tipa sa linijskim motorom i poluautomatskim ili automatskim mjenjacem. Tip vozila nije bezveze klasiran, znaci gradski, prigradski i medjunarodni saobracaj za koji koristite visoko turisticka vozila upravo zbog komfora u voznji.
Niko ne kaze da Kantic ne moze biti ostra konkurencija tim prevoznicima i svaka mu cast kad ulaze u svoj vozni park, bar se ne stidi svojih vozila nigdje gdje se pojavi na zemaljskoj kugli, a ne kao firme koje ste vi spomenuli, drze posao "zaradjuju" kako vi kazete a autobusi mozda na zadnjoj ljestvici kriterija koje trebaju ispunjavati.  Nebi bilo lose da malo porade na obnovi svojih vozila kao sto to radi gospodin Kantic pa nece drugi imati prostora da im prave konkurenciju.
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1346 on: August 10, 2012, 15:54:19 »

Tako je....A buss je ipak nabavio neka vozila, tu su prije svega Scanie za prigradski prevoz ali Jelah bus konstantno vozi sa prahistorijskim grobovima. Neka nabave par Setri 315 UL, ili ako ništa novije Steyere a ne da voze sa Setrom 140.

U ovom slučaju, nema nikakve logike da Kantić odrađuje taj prevoz, a da kupuje neka prigradska vozila, kad će se to isplatiti i da li vrijedi trošiti vrijeme na to, pored brdo posla prema inostranstvu. A ne znam koji zdravi razum bi mogao voziti lokal sa onakvim autima koja su kod Kantića, to su busevi vrijednosti preko 100 000 km ponaosob (Setre 300 i Neoplani) i u odličnom stanju a kroz par mjeseci takve vožnje bi sigurno bili skoro uništeni, a pritom mislim i na habanje enterijere (poznato je šta naša omladina radi po busevima).

Primjer, Bexpress Doboj Jug ima liniju za Sarajevo koja traje haman 4 sata sa milion stajanja. To je međugradska linija ali više liči na lokal po načinu vožnje. Vozači su mi govorili da im se vozila jako habaju na toj liniji, pogotovo ova masivna kao što su deckeri, i jedna 217 HDH ili 317 HDH. Ta vozila nisu konstruisana na taj način vožnje i to je to.
« Last Edit: August 10, 2012, 16:00:10 by Mustafa YJM » Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1347 on: August 10, 2012, 16:18:54 »

Ja licno mislim da o tome nema ni govora. Jedino sto se moze, jest prodati ova starija vozila, kupiti druga prilagodjena za ovaj nacin prevoza, i izaci na tender i preuzeti prevoz djaka!
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #1348 on: August 10, 2012, 16:23:58 »

Svoje misljenje dijelim sa Mustafom i Setrom 417HDH, i uvjeren sam da Kantic ima posla dovoljno da se ne zamara sa prevozom u lokalu. Ako se i ukljuci u taj prevoz djaka tu nikad nece imati mira opet zbog tih istih firmi koje ce mu pobijati cijenu sa losim autobusima a on ce vjerovatno investirati mnogo u nabavku, i to je dugorocno gledano ne isplativo.
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #1349 on: August 12, 2012, 08:11:42 »


Kolega emme_95, možemo li dobiti informaciju gdje je ovo Setra uslikana ? Koji grad i kada si nju to uslikao ? Naravno ako se sjećaš toga...
Logged


Pages: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 19 queries.