bhbus.ba
April 26, 2024, 01:21:51 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 97 98 [99] 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 300867 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1470 on: April 17, 2012, 09:00:18 »

Pa trenutno brdska vozila man sl 222 su: 807,815,818,823,829,844.
Ponekad na brdske linije uskaču: 801,814,819,820,822,846.
A brdski su bili dok nisu riknuli još: 803,810,811,813,832,840,848...
Ravničarski su već dugo vremena: 806,808,836,841 i novo pridruženi 832...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1471 on: April 17, 2012, 11:38:29 »

Pa trenutno brdska vozila man sl 222 su: 807,815,818,823,829,844.
Ponekad na brdske linije uskaču: 801,814,819,820,822,846.
A brdski su bili dok nisu riknuli još: 803,810,811,813,832,840,848...
Ravničarski su već dugo vremena: 806,808,836,841 i novo pridruženi 832...


819 zadnji mjesec stalno na Ahatovićima 841, 814 isto na brdskoj liniji 79 Hadžići-Ljubovčići.
Mislim da je rano svrstavati 832 u isključivo ravničarske, jer možda neće da ga odmah forsiraju.

Mi možemo samo nagađati kakav je koji bus ali mislim da jednio transformers zna pravo stanje.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1472 on: April 17, 2012, 11:40:27 »

Pa trenutno brdska vozila man sl 222 su: 807,815,818,823,829,844.
Ponekad na brdske linije uskaču: 801,814,819,820,822,846.
A brdski su bili dok nisu riknuli još: 803,810,811,813,832,840,848...
Ravničarski su već dugo vremena: 806,808,836,841 i novo pridruženi 832...


819 zadnji mjesec stalno na Ahatovićima 841, 814 isto na brdskoj liniji 79 Hadžići-Ljubovčići.
Mislim da je rano svrstavati 832 u isključivo ravničarske, jer možda neće da ga odmah forsiraju.

Mi možemo samo nagađati kakav je koji bus ali mislim da jedino transformers zna pravo stanje.

Doslovce

A šta je sa 668 ako je na 79 g.b. 814?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1473 on: April 17, 2012, 11:56:08 »

Izgleda da ne čitaš baš najbolje forum jer sam o tome više puta pisao.

668 je radio do prošle godine 79 a poslije je prešao na Bakiće par sedmica, a neposredno prije njega na Bakićima je bio 814 e moguće da su se oni tada rotirali. Nakon Bakića nisam upratio gdje je 668 radio, ali znam da je prošlih sedmica upadao na 36 kao zamjena za 714.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1474 on: April 17, 2012, 11:58:18 »

Izgleda da ne čitaš baš najbolje forum jer sam o tome više puta pisao.

668 je radio do prošle godine 79 a poslije je prešao na Bakiće par sedmica, a neposredno prije njega na Bakićima je bio 814 e moguće da su se oni tada rotirali. Nakon Bakića nisam upratio gdje je 668 radio (možda se bio i vratio na 78/79), ali znam da je prošlih sedmica upadao na 36 kao zamjena za 714.

Ma Bogami ne mogu sve isčitavat  Grin ... Ali hvala na informaciji, ja samo "preletim" kroz forum  Wink ...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1475 on: April 17, 2012, 12:25:30 »

668 je radio negdje do oktobra ili najdalje do početka novembra na 79. U novembru je radio Bakiće i Kamenicu naizmjenično sa 317.

Prije toga je 814 bio na Bakićima nakon što je crko 321
« Last Edit: April 17, 2012, 12:27:17 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1476 on: April 17, 2012, 16:35:10 »

841 može u brdo bez problema ali posada radi Osjek godinama i to je tako. Što se tiče rotacije 814 i 668 vidjeli ste da 668 ide "u koso" kao nekada 903 i ne smije ga se pustiti da ide na magistralni put..832 je nedavno urađen motor i barem 1500 do 2000 km ne smije raditi u brdu i ne smije se opterecavati motor. Nadam se da su to dispečeri u GRASu jedamput shvatili jer Bog dragi zna koliko vozila su upropastili na taj  način. Vozilu se uradi motor a oni ga odmah prvu ili drugu sedmicu "gurnu" na B Potok, Dobroševiće, Breku i sl..-..
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1477 on: April 17, 2012, 16:42:22 »

841 može u brdo bez problema ali posada radi Osjek godinama i to je tako.

Prošle sedmice radio na 26.
« Last Edit: April 17, 2012, 16:49:17 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1478 on: April 17, 2012, 16:44:42 »


hahahha joj šega je bila kad si to spomenuo. Radio je 841 na 26 vzi ga vozač kojeg zovu BUco koji je ogroman, ima 140 kg a njemu na smjenu dođe "super beba" koji inače vozi 803 i koji je možda i teži 10 kg od Buce i kaže njemu Buco "šta ti hoćeš, ne dam ti ja autobus da mi sjebeš sjedište" hhahahahahahhaha
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #1479 on: April 17, 2012, 17:10:27 »

to je tacno sto se tice 841 oni su godinama zakovani za Osjek .

Zna li neko sta je na 43 ove sedmice i na 32

Danas
14-853 ( meni se licno ne svidja reklama , mnogo je bolje odradjena na 854 ( mada i tu ima nekih promasaja kod garaznog broja i sl.) 416 je ubjediljivo najbolje ispao Cheesy )
16-850/852
16b-854
17-851
17b-852/-
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #1480 on: April 17, 2012, 23:24:53 »

veceras posljednju voznju na 14 umjesto 852 ( vozilo sa 17b) radi 851  .

Sta je to bilo pa nema 852 a nisam ni 853 vidio :O ...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1481 on: April 18, 2012, 08:18:22 »

Ma meni se baš sviđa "Nektarko" promašaji su u vidu izrezane kocke oko g.b.-a i što folija na prednjoj masci nije skroz izvučena do dna i kod 853 i kod 854 pa sad se malo žuti na dnu naprijed. A 416 je čak zaljepljen i na prostoru oko farova (tu je zeznuto zalijepiti išta jer su farovi okrugli i udubljeno je oko farova), ali za razliku od 402 kod kojeg je to i dalje žuto 416 je i tu preljepljen, a g.b. se sad fino vidi jer nije iskružena kocka kao kod 853 i 854 nego je izrezano oko brojki.

Jučer na Ž. stanici:

15-818,403
23/23a-464,467,832,465
854 je imao neki izlet na 18 čini mi se jer nije mogao ići na 41a jer je samo par minuta iza njega prošao 823 na 41.
« Last Edit: April 18, 2012, 08:21:42 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1482 on: April 18, 2012, 14:32:09 »

Srijeda 18.04.2012.

Linija 31 - 826
Linija 36 - 832 (mislim da je ove sedmice planiran 668)
Linija 39 - 322
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1483 on: April 18, 2012, 20:11:32 »

Srijeda 18.04.2012.

Linija 31 - 826
Linija 36 - 832 (mislim da je ove sedmice planiran 668)
Linija 39 - 322
treća i druga smjena je 668 na 39
Logged

zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #1484 on: April 18, 2012, 23:31:30 »

14-853
16-850
16b-854
17-851
17b-852
18-818
20-808
20b-673
74-63
71-80
21-419,426
22-403,406,407
46-417
43-822,467/829
30-414
27-465,422,402
28-408
Logged
Pages: 1 ... 97 98 [99] 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.033 seconds with 21 queries.