Dva MAN-a deru ko životinje. Sutra bi na relaciji Split-Sarajevo trebala voziti scanija 836-M-418... Ako izdrži do Sarajeva mogao bi je netko pokušati snimiti, jer je to, čini mi se, jedini aktivni bus iz voznog parka čije fotke nema na forumu. Od ostalih se scanija najupadljivije razlikuje po tome što uopće nema ratkapa.
Vezano za fotke: onaj plavi na prvoj fotki bio je jedan od sedam TAM-ova iz iste serije koji su vozili lokale... Ukupno je na lokalnim linijama bilo desetak TAM-ova i dva zglobna Ikarusa. To je, naravno, bilo prije rata. Sada djecu voze Duvnjaci u kombijima, a i to je izgleda, previše
Inače, od rata Livnobus je gazdinim odlukama prepustio i(li) izgubio sljedeće linije (kraći izbor): Livno-Kupres-Banjaluka, Split-Livno-Mrkonjić-Banja Luka, Zagreb-Sarajevo, Livno-Hamburg, Livno-Dortmund, Livno-Frankfurt, Livno-Munchen, Livno-Berlin (do 1999. godine polasci za Njemačku išli su preko Splita, te su se linije mogle održavati da se razvijao splitski Livno bus), Široki Brijeg-Beč, Sarajevo-Zagreb, Split-Zagreb, Split-Zadar, Livno-Zagreb, Livno-Mostar-Sarajevo, Livno-Kiseljak, Međugorje-Čakovec, Split-Beograd (sezonska), Split-Osijek (sezonska), Split-Sarajevo (noćna)... Past će mi još poneka na pamet, ali i ovo mi se čini dovoljno za neupućene...
Inače, prije rata, tadašnja Bosna Livno donijela je odluku o standardizaciji voznog parka, TAM-ove su trebali zamijeniti MAN-ovi. Ali to je samo pričice za ljubitelje prošlosti