bhbus.ba
April 20, 2024, 02:16:11 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 29   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Rashodovana i neispravna vozila  (Read 133976 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« on: January 26, 2011, 22:07:00 »

Dakle ime teme govori sve. Tema koja bi uskoro mogla dobiti i nastavak, jer je zaista par buseva u jako lošem stanju, al o tom potom...

Evo šta smo ja i amar našli danas u groblju buseva kod GRASa.

421





821


847




611


902





610, 900?, 904


845,809


838



gbr nepoznati, nadam se da amar ima original sliku pa da nam kaže gbr-e?
« Last Edit: January 15, 2014, 20:28:29 by The_Dubster » Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #1 on: January 26, 2011, 22:15:19 »

gbr. 845, 809, 838
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #2 on: January 26, 2011, 22:18:06 »

ok Wink

a i ovaj pripada ovdje


ja ću svoje slike sutra postavit, sad imam previše posla Wink
Logged


Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #3 on: January 26, 2011, 22:38:57 »

Najviše mi žao Centrolinera...mogao je on još dugo sigurno, ali oni konstantno upropaštavaju vozila...tužno i žalosno..
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #4 on: January 26, 2011, 22:42:55 »

Najviše mi žao Centrolinera...mogao je on još dugo sigurno, ali oni konstantno upropaštavaju vozila...tužno i žalosno..

Pa et, iz priče sa današnjim vodičem vidio sam da što se centrolinera tiče nije toliko bilo do njih, nego do naših cesta. Kaže da su poslije svake vožnje morali na servis jer im je uvijek nešto otpadalo i slično zbog cesta...
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #5 on: January 27, 2011, 11:45:04 »

Spisak vozila koja su u rashodu a koja smo amar i ja zatekli jučer
32         Iveco 100E18
420       Renault PR180
421       Neoplan N 4021 NF
423       Neoplan N 4021 NF
466       MAN SG312
468       MAN SG312
481       Mercedes O405GTD
484       TAM 272A180 Avtomontaža
485       TAM 272A180 Avtomontaža
487       Mercedes O405GTD
489       Mercedes O405GTD
490       Mercedes O405GTD
493       Mercedes O405GTD
495       Renault PR180
496       Renault PR180
498       Renault PR180
499       Mercedes O405GTD
601       Karosa B731
602       Karosa B731
608       Karosa B731  
609       Karosa B731  
610       Karosa B731  
611       Karosa B731  
615       Karosa B731
671       Graf & Stift 240M12  
688       Mercedes O302/Otomarsan  
707       Steyr SML14 H 256          
708       Steyr SML14 H 256
802       MAN SL222
809       MAN SL222
817       MAN SL222  
821       MAN SL222
835       MAN SL222
838       MAN SL222
845       MAN SL222
847       MAN SL222
900       Neoplan N 4020
902       Neoplan N 4020
903       Neoplan N 4020
904       Neoplan N 4020

Huh?      Neoplan Skyliner N 122 – Turistička agencija GRAS


420



490


466



615


Mislim da je ovo 671


608


493


903




496





Ostale slike će stići u toku dana, eventualno navečer, jer imam sad obaveza pa kad stignem Wink

« Last Edit: December 16, 2011, 21:36:15 by The_Dubster » Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #6 on: January 27, 2011, 13:05:23 »

Ovaj bijeli zglobni renault gb 420 je saobraćao na mojoj liniji punih godinu dana i 2 mjeseca vozi ga je rahmanović dok nije dobio 464. I ostali renoi su po meni bili jako dobri ali popularno su zvani zagušljivci jer su imali sićušne prozore i nisu imali krovni otvora. Zadnji koji je vozo bio je 495 Sparkasse sabrucken.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #7 on: January 27, 2011, 16:29:06 »

Slike su extra. Cheesy
Šteta Neoplana fkt...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #8 on: January 27, 2011, 17:14:15 »

evo onda još Cheesy

468


495



498


484





485




485 i 466, koji je izgleda gorio


817


493 i 423


423
« Last Edit: December 16, 2011, 21:55:58 by The_Dubster » Logged


damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #9 on: January 27, 2011, 20:05:18 »

Ja kako ovi znaju unistiti Vozila  to nije zdravo , Doduse i Godine igraju jednu ulogu  ali ova Vozila su se  mogla voziti , jos koju Godinu
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #10 on: January 28, 2011, 00:08:35 »

fantastična petorka Cheesy


32


802


835


01 i 602


602


601


701 ili 702


487


609


489


481


i za kraj legenda - 688 - turska 302, jedina ostala od 10 komada, služila za obuku jedno vrijeme. Covjek mi je rekao da nece ubrzo pod nož, ali i da su šanse da se spasi maksimalno nikakve Sad


« Last Edit: December 16, 2011, 22:04:05 by The_Dubster » Logged


Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #11 on: January 28, 2011, 15:13:46 »

Ja bih barem nju sredio i ostavio, jer ja mislim da ovaj bus nema niko u BiH pa i dalje  Undecided  Smiley
Logged

Neoplan VIP Class
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #12 on: January 28, 2011, 19:52:45 »

Tu je potrebna velika restauracija pa onda može u muzej, mada koliko se može vidjeti totalno je prop'o bus i njegovo obnavljanje bi sigurno mnogo koštalo.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #13 on: January 28, 2011, 19:54:16 »

Ali na kraju bi im se isplatilo, jer je to veoma, veoma rijedak bus za vidjet Wink
Logged

Neoplan VIP Class
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #14 on: January 29, 2011, 00:29:20 »

u svakoj normalnoj zemlji neko bi za ovo debelo odgovarao. Svakoga normalnog dusa zaboli kad pogleda ove slike a navescu samo nekoliko primjera.
845 je bio presao nesto vise od 400 hiljada kada je parkiran tj kada mu je stradao motor i od tada vise nije ni vozio. 830 je bio presao vjerovali ili ne manje od 300 hiljada kada je "zapocet" rashod. 466 je izgorio na AS u vogosci i mislim da se nije isplatilo popravljati ga ali to ne vazi sa 468 koji je bio najbolji SG 312 u GRASu. Bio je najmanje presao od svih zglobnih MANova. u glavnom svi ovi zuti MANovi su rashodovani prvenstveno zbog motora eventualno mjenjaca. Sto se tice MB 405 GT ta vozila su bila toliko dobro sacuvana i "utegnuta" da su mogli raditi jos 5 godina bez problema. Skoro sva ta vozila su u Eslingenu radili kao  trolejbusi i vrlo malo im je koristen dizel motor. Oni su rashodovani vjerovali ili ne ponajvise zbog mjenjaca. Isto vazi sa MANove 481 i 482 vozila su bila u besprijekornom stanju. Ovaj MB 302 je imao tako dobro uradjenu konstrukciju da je mogao trajati prvenstveno kao eksponat barem jos 20 godina. Sto se tice Renaulta PR 180 oni su poslije Neoplana troosovinaca definitivno najlosija vozila koja su dosla u GRAS. Kad su dosli bili su presli oko milion kilometara bili su poprilicno isluzeni i dotrajali tako da ne cudi sto su radili relativno kratko osim 495 koji je posljednji rashodovan. TAMovi 484 i 485 su 99  godiste i nisu bili presli ni 400 hiljada.....
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 29   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 21 queries.