tufko
Putnik
Offline
Posts: 320
|
|
« Reply #450 on: February 28, 2012, 17:12:35 » |
|
Ova mecka je grom, danas sam nekih 10-15 minuta proveo vozeći se u njoj, oduševljen sam ma meni je prelijepa ja msm da je ona ex-Bugojno Bus
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #451 on: February 28, 2012, 18:22:21 » |
|
Ova mecka je grom, danas sam nekih 10-15 minuta proveo vozeći se u njoj, oduševljen sam ma meni je prelijepa ja msm da je ona ex-Bugojno Bus U pravu si tufko, jeste ex bugojno bus, ako se sjećaš one ljubičaste, to je ta.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
wigec
Kondukter
Offline
Posts: 784
|
|
« Reply #452 on: February 28, 2012, 18:43:58 » |
|
Vanredna Voznja
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #453 on: February 29, 2012, 15:25:21 » |
|
|
|
« Last Edit: February 29, 2012, 16:37:15 by The_Dubster »
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
flatić
Kondukter
Offline
Posts: 1.181
flatić
|
|
« Reply #454 on: March 01, 2012, 23:24:59 » |
|
MB 0303 RH reg. E69-J-172 bio je skoro u dubglassu .Veceras se ja i vozac vracali sami iz Bugojna i on mi rece jos da je još šef digao kredit na svakog radnika od 8000 KM i da ga redovno isplacuje , kao i plaće i siguran ej da nema privatnika poštenog kao što je vlasnik Servistransa
|
|
|
Logged
|
The Doctor
|
|
|
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
Offline
Posts: 5.792
|
|
« Reply #455 on: March 02, 2012, 21:30:02 » |
|
Kao što sam rekao,Špedicija turist je imala najbolju perspektivu da uspije,ali ih je Servistrans nadmašio.Razlog tomu je držanje svega mak pod konac.U firmi mora biti sve uredu,jer autobus ako nije tehnički spreman on sigurno neće izaći na put.Direktor je dokazao da mogu postati jedna od jačih firmi u SBK.Kako sam načuo linija Bugojno-Bregenz koju sada vozi Kantić turistik je upravo od Servistrans-a Donji Vakuf.Prvo vozilo koje je u Firmu došlo je MB0303RH koji je kupljen odmah poslije rata od Dagoje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #456 on: March 02, 2012, 21:46:06 » |
|
Kao što sam rekao,Špedicija turist je imala najbolju perspektivu da uspije,ali ih je Servistrans nadmašio.Razlog tomu je držanje svega mak pod konac.U firmi mora biti sve uredu,jer autobus ako nije tehnički spreman on sigurno neće izaći na put.Direktor je dokazao da mogu postati jedna od jačih firmi u SBK.Kako sam načuo linija Bugojno-Bregenz koju sada vozi Kantić turistik je upravo od Servistrans-a Donji Vakuf.Prvo vozilo koje je u Firmu došlo je MB0303RH koji je kupljen odmah poslije rata od Dagoje.
A poslije MB stigao je bijeli Cityliner. A prije MB i Neoplana su kupljeni autobusi za gradski prevoz marke Volvo, tačnije oznake ovih autobusa neznam. Kupljena su 4, tri su hodala a jedan je služio za dijelove, imali poluautomatski mjenjač i stepenicu koja je bila ispod vrata. pa bi prilikom otvaranja vrata i ta stepenica bi se izvlačila. Slika ovog Volvo autobusa ima na njihovoj web stranici
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
Offline
Posts: 5.792
|
|
« Reply #457 on: March 02, 2012, 21:49:43 » |
|
Koliko se sječam bili su zelene boje.Vozili su do otprilike 2002godine.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #458 on: March 02, 2012, 21:51:39 » |
|
Koliko se sječam bili su zelene boje.Vozili su do otprilike 2002godine.
Jesu, bili su zeleni.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #459 on: March 02, 2012, 21:54:24 » |
|
Kao što sam rekao,Špedicija turist je imala najbolju perspektivu da uspije,ali ih je Servistrans nadmašio.Razlog tomu je držanje svega mak pod konac.U firmi mora biti sve uredu,jer autobus ako nije tehnički spreman on sigurno neće izaći na put.Direktor je dokazao da mogu postati jedna od jačih firmi u SBK.Kako sam načuo linija Bugojno-Bregenz koju sada vozi Kantić turistik je upravo od Servistrans-a Donji Vakuf.Prvo vozilo koje je u Firmu došlo je MB0303RH koji je kupljen odmah poslije rata od Dagoje.
A poslije MB stigao je bijeli Cityliner. A prije MB i Neoplana su kupljeni autobusi za gradski prevoz marke Volvo, tačnije oznake ovih autobusa neznam. Kupljena su 4, tri su hodala a jedan je služio za dijelove, imali poluautomatski mjenjač i stepenicu koja je bila ispod vrata. pa bi prilikom otvaranja vrata i ta stepenica bi se izvlačila. Slika ovog Volvo autobusa ima na njihovoj web stranici Drug ti autobusi su bili 71 godište (vjerovali ili ne) i taj "čudni" mjenjač, mislim da je to preteća poluautomatskog mjenjača (EPS) ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #460 on: March 03, 2012, 01:34:15 » |
|
Kao što sam rekao,Špedicija turist je imala najbolju perspektivu da uspije,ali ih je Servistrans nadmašio.Razlog tomu je držanje svega mak pod konac.U firmi mora biti sve uredu,jer autobus ako nije tehnički spreman on sigurno neće izaći na put.Direktor je dokazao da mogu postati jedna od jačih firmi u SBK.Kako sam načuo linija Bugojno-Bregenz koju sada vozi Kantić turistik je upravo od Servistrans-a Donji Vakuf.Prvo vozilo koje je u Firmu došlo je MB0303RH koji je kupljen odmah poslije rata od Dagoje.
A poslije MB stigao je bijeli Cityliner. A prije MB i Neoplana su kupljeni autobusi za gradski prevoz marke Volvo, tačnije oznake ovih autobusa neznam. Kupljena su 4, tri su hodala a jedan je služio za dijelove, imali poluautomatski mjenjač i stepenicu koja je bila ispod vrata. pa bi prilikom otvaranja vrata i ta stepenica bi se izvlačila. Slika ovog Volvo autobusa ima na njihovoj web stranici Drug ti autobusi su bili 71 godište (vjerovali ili ne) i taj "čudni" mjenjač, mislim da je to preteća poluautomatskog mjenjača (EPS) ... Znam da su bili poprilično stari, ali su bili i održavani. Nisu se smirivali. Po cijeli dan su vozili D.Vakuf - Bugojno - G.Vakuf. Ali im je bošnji hohako:)
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #461 on: March 03, 2012, 12:45:49 » |
|
Kao što sam rekao,Špedicija turist je imala najbolju perspektivu da uspije,ali ih je Servistrans nadmašio.Razlog tomu je držanje svega mak pod konac.U firmi mora biti sve uredu,jer autobus ako nije tehnički spreman on sigurno neće izaći na put.Direktor je dokazao da mogu postati jedna od jačih firmi u SBK.Kako sam načuo linija Bugojno-Bregenz koju sada vozi Kantić turistik je upravo od Servistrans-a Donji Vakuf.Prvo vozilo koje je u Firmu došlo je MB0303RH koji je kupljen odmah poslije rata od Dagoje.
A poslije MB stigao je bijeli Cityliner. A prije MB i Neoplana su kupljeni autobusi za gradski prevoz marke Volvo, tačnije oznake ovih autobusa neznam. Kupljena su 4, tri su hodala a jedan je služio za dijelove, imali poluautomatski mjenjač i stepenicu koja je bila ispod vrata. pa bi prilikom otvaranja vrata i ta stepenica bi se izvlačila. Slika ovog Volvo autobusa ima na njihovoj web stranici Drug ti autobusi su bili 71 godište (vjerovali ili ne) i taj "čudni" mjenjač, mislim da je to preteća poluautomatskog mjenjača (EPS) ... Znam da su bili poprilično stari, ali su bili i održavani. Nisu se smirivali. Po cijeli dan su vozili D.Vakuf - Bugojno - G.Vakuf. Ali im je bošnji hohako:) ma dobro nije im dohakao Bošnjo nego godine, bilo je takvih 6 komada zglobnih (bordo boje) i u zenici. IMali su čudna vrata, neka četverokrilna sa pregradama između dva para "krila"...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
Offline
Posts: 5.792
|
|
« Reply #462 on: March 03, 2012, 15:07:15 » |
|
Ti autobusi su doveli Servistrans kao firmu da budu jači od konkurenata.Radili su dano- noćno i otplatili su sebe kao i neke druge autobuse.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #463 on: March 03, 2012, 15:14:39 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
Offline
Posts: 5.792
|
|
« Reply #464 on: March 03, 2012, 15:20:05 » |
|
Sljedeći put odi ovom vozaču i slikaj autobus sa svih strana.Pozdravi ga od mene.To mi je jaran vozio je G&S ali je unaprijeđen i vozi za Zagreb.Nedavno je išao sa njim u Linz.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|