bhbus.ba
May 30, 2024, 05:47:08 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 374832 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #570 on: June 23, 2012, 22:02:27 »

826 na liniji 42 (2003 godina)

ht-busser.dk
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #571 on: June 23, 2012, 22:06:43 »

Ako se  nevaram da je i 822 radio na 42 ?!
Logged

sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #572 on: June 23, 2012, 22:20:09 »



Jeste. Vođao sam ga neko vrijeme na 42. Ja mislim da je i 827 i 828 ako se ne varam. Sjećam se da su čak i neke Karose radile na toj liniji dok ih nisu počeli siječi. Tog 826 se dobro sjećam da je radio na toj liniji. Njime sam se sto puta vozao.

zabranjeno citiranje zadnje poruke
« Last Edit: June 23, 2012, 22:34:26 by MAN Lions coach » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #573 on: June 23, 2012, 22:32:56 »

822 je dugo radio na 42 neznam od kad ali čini mi se do 2008/09. čini mi se da su jedno vrijeme stalni bili 822 i 829. Zadnji stalni je bio 824 koji je tu radio sigurno više od godinu i po, možda i dvije. Dakle 824 je bio stalni a drugi bus se mijenjao sedmično ili mjesečno.

@Sarajlija
Na liniji 42 su radili svi mogući tipovi solo buseva osim bijelih prigradskih MAN-ova UL292. a 1999-2001 je znao i zglob uletjeti na ovu liniju, (Najčešće zeleni Sanos, zatim Ikarusi 161, Ikarusi 280, MAN SG240, čak je 2-3 puta radio i MAN SG312) ali su odlučili da se na tu liniju ne šalju više zglobovi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #574 on: June 23, 2012, 22:44:32 »

Na 826 godinama hahahhahahah....Enver Lindov koji je ove sedmice prva smjena vozi ovo vozilo ja mislim skoro  10 godina, Kemo Ramić Kemica lik kojeg vole svi ali bukvalno svi, dobar covjek, odličan vozač, kluturan, lijep, uljudan ga je zaduzio davne 98 godine mislim da je bio skoro nov kad ga je Kemo zadužio a treci član posade Ismet Klis je prijeratni vozač trole koji je godinama vozio 825, ovo vozilo vozi mislim 3/4 godine već...
kemica je duzio ikarusa 258 a kad su stigli manovi ovog je zaduzio mislim novog
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #575 on: June 23, 2012, 22:55:26 »

611 na liniji 42, slikao ja prije 2 godine, a 611 je ubrzo otišao u rashod
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #576 on: June 23, 2012, 23:58:25 »

Mislim da je u pozadini 217. godina 1994


Izvor AP Images
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #577 on: June 24, 2012, 07:00:18 »

Na 826 godinama hahahhahahah....Enver Lindov koji je ove sedmice prva smjena vozi ovo vozilo ja mislim skoro  10 godina, Kemo Ramić Kemica lik kojeg vole svi ali bukvalno svi, dobar covjek, odličan vozač, kluturan, lijep, uljudan ga je zaduzio davne 98 godine mislim da je bio skoro nov kad ga je Kemo zadužio a treci član posade Ismet Klis je prijeratni vozač trole koji je godinama vozio 825, ovo vozilo vozi mislim 3/4 godine već...
kemica je duzio ikarusa 258 a kad su stigli manovi ovog je zaduzio mislim novog

nije ga odmah zadužio novog , vozio je mislim mjesec/dva Karosu 600 i onda je dobio 826 koji je tada prešao nekih 5-6000
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #578 on: June 24, 2012, 10:26:56 »

Mislim da je u pozadini 217. godina 1994


Izvor AP Images

Jeste. To je gras-ov stari TAM 260A 116M Autokaroserija ako se ne varam. Radio je do 1997.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #579 on: June 24, 2012, 21:41:29 »

Radili su oni možda i do početka 1998, znam da su radili u decembru 1997. sjećam se da je 222 bio ofarban 1997

1. maj 2007. 802 i 814 na liniji 21.


ht-busser
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #580 on: June 24, 2012, 21:55:59 »

Mislim da je u pozadini 217. godina 1994


Izvor AP Images
jeste 217,vozio ga hajro music poslije ikarusa 21 zaduzio je 217 i vozio je radnike vojne bolnice
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #581 on: June 24, 2012, 22:08:16 »

U knjigi GRAS 1992-97 godine prkosa i inata piše da je Hajro od Alipašinog polja do Vojne bolnice stizao za 6 minuta uz stanke za ukrcavanje putnika te da je u ratu uvijek vozio maksimalnom brzinom.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #582 on: June 24, 2012, 22:12:30 »

ma Hajro je uvijek "volio gas" a u ratu je morao svakako....
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #583 on: June 24, 2012, 22:28:48 »

transformers koja je prva autobuska linija (na  Dobrinji) koja je proradila poslije rata ?
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #584 on: June 24, 2012, 22:33:58 »

e drug nisam ja toliko star da znam te stvari Smiley Smiley Smiley Smiley ....ne sjecam se Boga mi
Logged
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 21 queries.