Semir
|
|
« Reply #60 on: June 02, 2013, 12:26:48 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #61 on: June 02, 2013, 15:56:36 » |
|
Zaista je interesantno kolika kolicina ovih G&S je zavrsila u BiH, gdje cine ubjedljivo najzastupljeniji model iz 1990-ih.
Da li neko od starijih forumasa zna kako je do toga dosla, preko koga je isao uvoz. Da li je neko tipa Sejari kupio npr 200 komada pa ih dovezao u BiH, ili su se kupovali direktno od Postbusa?
Ima li neko fotografije kako su izgledali i u kakvom su stanju bili kada su tek stigli u BiH?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #62 on: June 02, 2013, 17:33:55 » |
|
Ima kod Autotransa Vares na njihovim Stajerima (nije G&S ali su i oni tad nekada kupovani) gdje pise Postbus na zadnjoj strani ima stari logo od Sejari Ovdje imas neke slike,moguce da su neki od ovih kod nas zavrsili http://www.bahnbus.at/
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #63 on: June 11, 2013, 16:36:43 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #64 on: June 11, 2013, 22:29:10 » |
|
Gräf & Stift GE112 M16. Prije godinu-dvije u Salzburgu ih je bilo 24 komada, sad ih je ostalo 10. Bio bi idealan trolejbus za GRAS a vjerujem da bi ih austrijanci bili spremni donirati kao što su poklonili Beogradu prije 7-8 godina trolejbuse istog tipa. http://transphoto.ru/
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #67 on: June 24, 2013, 23:22:30 » |
|
Stari su oni da bi mogli završiti kod nas. Ovaj ti je 1996 godište, i ako se ne varam prodat je u rumuniju a zadnji su proizvedeni 1999 godine.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #68 on: June 24, 2013, 23:23:57 » |
|
Svi se povlace...Na aukcijama su vec neki prodani u Ukrajinu po jeftinoj cijeni..bilo bi dobro izganjat kakvu donaciju za njih
|
|
« Last Edit: June 24, 2013, 23:25:55 by Manas »
|
Logged
|
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #70 on: June 24, 2013, 23:28:46 » |
|
Pa mogli bi na neke ravnicarske linije,a nijedan na satu nema vise od 800 hiljada..mogli bi oni jos pregazit
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #72 on: June 24, 2013, 23:35:44 » |
|
pa ako budemo cekali na nove MANove i Mercedese nema nas nigdje
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #73 on: June 24, 2013, 23:36:14 » |
|
Svi se povlace...Na aukcijama su vec neki prodani u Ukrajinu po jeftinoj cijeni..bilo bi dobro izganjat kakvu donaciju za njih
Ama čovječe ovo se ne može uvesti ovo je model 1992-1999!. Da se ovaki autobusi mogu uvoziti još bi se u BiH uvozili Mercedesi O405, MAN-ovi NL202, a sad je "najlošije" što se uvozi Conecto i stariji Lion's Classic.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #74 on: June 24, 2013, 23:39:10 » |
|
jel se i za donacije gledaju ti kriteriji ? izvini ako dosadujem
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|