bhbus.ba
December 04, 2024, 20:55:22 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 16   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - kroz historiju  (Read 89473 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #30 on: March 15, 2011, 19:19:33 »

Evo par detalja iz stare radione i garaže iz Velešića, dok se nije napravila sadašnja Autobaza na Stupu









i naranvno, još buseva Cheesy














kad je Tito umro, i CTS je vršio prevoz putnika na sahranu
« Last Edit: January 02, 2012, 21:04:29 by The_Dubster » Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #31 on: March 15, 2011, 19:53:39 »

pa ta linija za Tuzlu jedino je mogla tako da ide, jer se na Olovo nije moglo ici radi podrucja teških ratovanja ...
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #32 on: March 16, 2011, 10:27:51 »

U saradnji sa IVZ, Centrotrans je još 1967., 1968. i 1970. bio glavni organizator prevoza na Hadž. Prevoz se vršio u najsavremenijim autobusima marke TAM AS 3500 “Janez”, a u karavanu 1970. se nalazio i jedan Sanos 12. Organizacija prijevoza na Hadž bio je izuzetno složen i  odgovoran zahtjev, pa je podrazumijevao velike pripreme i pažnju.

Odlazak pripadnika islamske vjeroispovjesti na hodočašće u Mekku i Medinu, predstavlja jednu od obaveza svakog pripadnika ove vjere. Kroz historiju su samo rijetki stanovnici BiH odlazili na Hadž. Putovalo se u skladu sarazvojem prevoznih sredstava: karavanima, kopom, morem, željeznicom, brodovima, a u moderno doba i avionima. Na ove načine su hodočasnici i iz BiH odlazili u Saudijsku Arabiju, sve do 1967., kada je Vrhovno  Islamsko starješinstvo u Sarajevu, odlučilo da ovo veliko i odgovorno putovanje povjeri CTSu.

Obizrom na dužinu puta, koja je u jednom pravcu iznosila 5500 km, putovanje je zahtjevalo ogromne napre kako u tehničkom tako i u organizacionom pogledu. Ne treba da iznenađuje da je bilo nedoumica da li CTS može ispuniti ove zahtjeve, iako je imao najbolje tehničke i materijalne uslove. Bilo je puno prepreka na putu Sarajevo-Meka i nazad. Na prvom mjestu veliki problem su bile pustinje, pošto niko nije imao iskustva sa njima, a nije bilo ni literature kako da se savlada vožnja preko pustinje. CTS je tada imao najsavremenije autobuse markeTAM, tipa Janez, koji su se proizvodili u SFRJ, a njima su upravljali iskusni vozači, koji su svoj “zanat” pekli na ,mpgim jugoslovenskim i evropskim putevima.
Međutim, evidentno je da su se i oni plašili takvih izazova. Ipak, nije bilo dilema da li povjeriti vožnju tako iskusnim i cijenjenim vozačima autobusa. Pored autobusa sa hodočasnicima, CTS je u pratnji poslao i jedan kamion marke FAP sa ekipom mehaničara koji su nosili rezervne dijelove. Da njih nije bilo, teko da bi karavan autobusa stigao na odredište s obzirom na težak put i povremene kvarove.

Kako je CTS uspješno položio ispit na prvom prevozu hodočasnika u Saudijsku Arabiju, primio je čestitke za uspješno odrađen posao te se IVZ BiH ponovo odlučila u dva navrata da CTSu povjeri ovaj zadatak.



a evo i novinski članici od reportera koji je išao na taj prvi put za Hadž
http://i1111.photobucket.com/albums/h468/Adnan1807/DSCN7842.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h468/Adnan1807/DSCN7843.jpg


Nakon završetka rata IVZ BiH organizovao je prevoz hodočasnika na Hadž kopnenim putem. Prve dvije godine prevoz je vršilo više kompanija koje su davale neujednačene nivoe kvaliteta usluge. Sa heterogenim sastavom konvoja bilo je teko upravljati, to je stvaralo probleme i u komunikaciji između voznog osoblja i organizatora.

Na javni tender za obavljanje prevoza za Hadž 1998. prijavu je podnio i CTS, te je dobio povjerenje IVZ-a za obavljanje prevoza kopnom. Ovaj posao u CTSu je shvaćen ozbiljno i bio je najbolja prezentacija usluga naše firme, a bio je i jedinstvena prilika za predstavljanje BiH u pozitivnom smislu i van granice države.

Prevoz je uspješno obavljen sa 8 novih i identičnih Neoplan N 116 Cityliner. U svakom konvoju od 1998. CTS je imao vođu puta i lice koje se brinulo o tehničkoj ispravnosti vozila. Od 1998-2008 CTS je u kontinuitetu obavljao prevoz za Hadž. Od 2007. CTS ovaj prevoz obavlja u konzorciju sa TT Tuzla i APB Mostar.

U periodu 1998-2008 organizovano je ukupno 11 konvoja za Hadž, a CTS je angažovao 102 autobusa sa 204 vozača, 11 vođa puta  i 11 osoba tehničke struke. U prvim godinama prevoza bilo je problema prilikom prelaza granice sa Srbijom i Bugarskom, nakon čega je promijenjen put pa se prevoz vrši preko Makedonije, Grčke, Turske, Jordana i Sirije.

U odnosu na prvi prevoz koji jeobavljen 1967. godine, uslovi su se drastično promijenili. Izgrađene su moderne saobraćajnice, autobusi iz 1967. su imali 135 KS a sada imaju 420 KS, imaju klima ueđaje, toalet, kuhinju, audio i video opremu, udobnija sjedišta itd. U vrijeme dok najkvalitetnija vozila borave na prevozu za Hadž, čine se dodatni napori da se sa preostalim voznim parkom uredno obave redovne linije koje održava CTS Eurolines.
 



i za kraj usporedba Cheesy


« Last Edit: January 02, 2012, 21:05:07 by The_Dubster » Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #33 on: March 16, 2011, 12:43:40 »

prejako , pogotovo ovo davno sto su vozili pa kroz pustinju slika Smiley
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #34 on: March 16, 2011, 17:42:18 »

Al zamisli koje su tad bile patnje, bez klime i ostalih stvari... ufff... Al eto CTS je uspio da sve to organizuje Cheesy
Logged


Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #35 on: March 16, 2011, 18:31:09 »

Ne želim ni da znam kako im je bilo prevaliti toliki put u to vrijeme kada busevi nisu imali ni truna od današnjeg komfora...ne znam kako bih proveo tih 5500 km ni sa savremenim autobusom a kamoli sa onim TAM-om..
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #36 on: March 16, 2011, 20:40:42 »

pa jesul' hadžije il nisu Cheesy

Kad se vratiš sa takvog putovanja i šta sve proživiš na njemu - pravi si hadžija hahaha
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #37 on: March 20, 2011, 10:29:44 »


Još Janeza Cheesy
 




pa malo Sanosa





e ova mi se stara šema mnogo dopada, sa zadnje dvije slike... Mnogo bi bilo bolje da su nju ostavili nego samo plavu liniju i balončiće...
« Last Edit: March 20, 2011, 10:31:20 by The_Dubster » Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #38 on: March 20, 2011, 16:38:14 »

i meni se sviđa ova šema što je nekada davno bila, ima neku svježinu u sebi, a ova trenutno ima u sebi samo dosta monotonosti Smiley
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #39 on: March 20, 2011, 23:26:58 »

Imam osjećaj da je ova slika bila prethodno,ali mutna,ili se varam,ovo je sa limundo neko prodaje fotografiju


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #40 on: March 21, 2011, 10:02:37 »

U pravu si Azra, eno slika pri vrhu stranice... Al bravo za pronalazak slike. Cheesy
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #41 on: March 21, 2011, 22:54:25 »

Sada prelazimo na onaj teški, ratni period Sad







zadnje tri slike je automatski smanjilo, jer je tako namješteno na forumu, ako nekog zanimaju detalji, mogu ponove postaviti original veličini pa dati link?

Uglavnom nastavlja se spisak otuđenih autobusa Wink
« Last Edit: January 02, 2012, 21:07:04 by The_Dubster » Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #42 on: March 21, 2011, 23:23:11 »

Ne moraš postavljati ponovo link,ko hoće veću desni klik i view image i otvoriće se u novom prozoru i moći će se zumirat za čitanje :-)
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #43 on: March 21, 2011, 23:36:02 »

Ne moraš postavljati ponovo link,ko hoće veću desni klik i view image i otvoriće se u novom prozoru i moći će se zumirat za čitanje :-)

Ok,

inače ovi spiskovi su jako zanimljivi, barem meni, jer se izašlo u javnost i sa imenima ko je šta radio. No ipak se od tužbi i vraćanja autobusa odustalo. A zanimljivo je da je od velikog broja autobusa koji je zavrio na Palama otvoren Romanija prevoz Pale, koji je i propao ubrzo. Onda CTS 2007. kupuje tu firmu, i faktički ponovo kupuje svoje autobuse...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #44 on: March 21, 2011, 23:41:57 »

Pa pokrali u ratu. Cool
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 16   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 22 queries.