Izgleda nezgrapno, ali odlično je za protok putnika, kao i zglobovi sa 5 vrata....
E pa druze ovako, ovaj autobus je prototip, ali je imao udesa pre svega zbog kocnica, ima slika na Autobusi.net da ga vidite sad kako izgleda, gubi kvacilo, ma uzas, jedino je za grejanje 5tarda. Ako se ne varam koliko sam ga vidjao na ulici, imao je bar 4 ili 5 udesa. Kao sto ste videli garazni broj je 1(ili ti KEC, AS, JEDINICA), danas bolje da ga ne vidite na ulicama Beograda(cinjenica je blizi mu se secenje, jer je sasija u havarisanom stanju, krpi se da bi bio u brojnosti). Zglobovi sa 5oro vrata nisu losi, ali ponavljam, za Beogradske ulice je spas da se komplet zameni putna mreza, rupa i kratera po centru grada koliko ti dusa hoce, na tramvajskom mostu, kojeg pored tramvaja 7,9, 13 koriste i autobusi 78 i 83, ima toliko rupcaga i kolotraga, pogotovu na prvoj polovini mosta. Neosporan je kvalitet autobusa, ali pre svega da bi u Beogradu zaista postojali uslove za niskopodne autobuse, mora se menjati infrastruktura, moze i prijatelj Becks da mi potvrdi. E sad, da ne duzim pricu, u toku sledece godine treba ocekivati tender za 30 ili 40 solo autobusa na CNG i normalnih solo autobusa, sad se postavlja pitanje, da li ce se ti autobusi budziti i "skarabudziti", jer GSPov osecaj za estetiku je CUDO
. Ja se izvinjavam se za post, jesam lud i odlutao, ali tako je kako je.