Ovih Bikčća je finansirao GSP, ali a ostatak finansira grad, kao i kupovinu 83 trolejbusa. Jedino je za tramvaje uzet kredit.
Na sajtu GSP-a već postori obaveštenje o raspisivanju tendera za nabavku autobusa.
Večernje novosti, 28.12.2011.GSP: U 2012. još 150 novih autobusaGeneralni direktor GSP "Beograd", Mileta Radojević zadovoljan postignutim rezultatima najavio obnovu voznog parka. Gubitak na kraju godine manji od milijardu dinaraSTANJE u najvećem gradskom prevozniku nije idealno, ali je za proteklih 12 meseci prihod povećan, a troškovi smanjeni.
- Zatekao sam gubitak od tri milijarde dinara, a očekujem da na kraju ove godine neće biti veći od milijardu. S obzirom na to da je minus za dve milijarde manji nego lane i 3,5 milijardi manji od onoga što je predviđeno planom poslovanja, to je svakako uzlazni trend poslovanja - sumirao je rezultate rada u 2011. Mileta Radojević, generalni direktor GSP "Beograd".
Prioritet preduzeća u 2012. godini biće obnova voznog parka, naročito autobuskog.
- Trenutno se ugovara kupovina 150 novih zglobnih autobusa od "Ikarbusa", a prvih deset novih vozila na gas biće u saobraćaju već od januara - najavio je Radojević. - Autobusi sa pogonom na gas stvaraju uštedu u kupovini goriva i smanjuju zagađenje u vazduhu. Kada bi svi autobusi bili ovog tipa ušteda na mesečnom nivou bila bi 1,7 miliona evra. U planu je da se tokom naredne tri godine vozni park pogona "Karaburma" potpuno prebaci na gasni pogon.
U ovom preduzeću očekuju da će novim sistemom naplate povećati prihode za oko 200 miliona dinara mesečno.
- Mesečni prihodi GSP trenutno iznose oko 700 miliona dinara, a sa uvođenjem novog sistema, koji bi trebalo da iskoreni šverc u javnom prevozu, mesečni prihod trebalo bi da bude oko 900 miliona ili čak milijardu dinara - ističe prvi čovek GSP. - Uvođenjem "Busplus" sistema Direkcija za javni prevoz više će brinuti o prihodima, pa će GSP da se posveti kvalitetu usluga i bezbednosti putnika.
Raspodela sredstava biće kao i do sada - GSP će dobijati 75 odsto prihoda, a ostali prevoznici 25 odsto. Ali pošto je u pitanju moderan sistem koji će da broji putnike, u budućnosti preraspodela sredstava zavisiće od broja prevezenih putnika.
UZ 900 VOZILA I 6.300 ZAPOSLENIHGSP "Beograd" ima 6.300 zaposlenih i više od 900 vozila u saobraćaju. Mesečni trošak za gorivo je oko 3,5 miliona evra za autobuski podsistem, a na zarade ode 5,3 miliona evra.
- Neophodna je racionalizacija, radno vreme od osam sati i godišnji odmor od 30 dana. To bi trebalo da dovede do uslova za prirodni odliv 600 do 800 zaposlenih i smanjenje na optimalnih 5.500 radnih mesta. Time bi se uštedelo 800.000 evra mesečno, a GSP bi postao solventna firma - smatra Radojević.