bhbus.ba
December 03, 2024, 18:46:03 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS Istočno Sarajevo  (Read 22970 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #15 on: September 25, 2011, 20:48:55 »

GRAS Istočno Sarajevo je prestalo sa radom definitivno, a da li se još vodi kao preduzeće ne znam....
U izdanju CTSovog "Info busa" broj 78, za mjesec august, Momčilo Sladoje direktor Centrotrans a.d. Istočno Sarajevo kaže:
"Prvog aprila u 10:00 sati je Gras, koji je bio gradski prijevoznik na području Istočnog Sarajeva stopirao rad i mi smo za nepuni sat preuzeli sve gradske linije na ovom području. To smo uradili uz suglasnost Grada, a nakon toga smo usaglasili i preregistrovali sve linije sa Gras-a na Centrotrans Istočno Sarajevo. Nakon preuzimanja linija uveli smo i dva kooperanta, Kompas i Atinu. Ove kooperante smo uveli da bi uspostavili racionalizaciju redova vožnje u narednom periodu, a ne zato što mi nismo mogli obaviti i te linije. Preuzimanjem ovih linija imali smo određenih problema oko potpisivanja ugovora za sufinanciranje nerentabilnih linija sa Gradom. Međutim nakon dužih prepiski i kontaktu sa Gradom i to smo doveli do kraja te smo potpisali ugovor za sufinanciranje do 31.12.2011. godine.
Što se tiče preuzimanja ovih linija mislim da je najveći uspjeh, a ujedno i velika usluga građanima, da nije došlo do blokade Grada niti obustave saobraćanja ni na jednoj liniji. U roku od jednog sata preuzeli smo sve linije tako što smo vozila koja su bila raspoređena u druge radne jedinice i međunarodni saobraćaj povukli na gradske linije. Tada je dnevni obrt vozila bio između 10 i 12 sati i sva vozila su bila uključena u saobraćaj.
Vozila smo održavali po noći, subotom i nedjeljom kada su redukovani polasci ali nismo imali otkaza na linijama. Istovremeno sa preuzimanjem linija preuzeli smo i obaveze izrade i prodaje mjesečnih karata, kupona i sl. Sve preuzete obaveze smo završili u roku od nekoliko dana tako da putnici nisu ništa osjetili osim što karte i kupone preuzimaju na drugoj lokaciji.
Linije smo preuzeli pod istim uslovima pod kojima je Gras radio ali smo već u maju napravili analizu o tome šta je dobro i šta je po našem mišljenu rađeno suprotno od onoga kako treba raditi. Nakon analize smo, također u maju, napravili određene izmjene u redovima vožnje. Na nekim linijama smo snizili cijene, na nekima povećali, napravili karte za jednu zonu, napravili imajedinstvenu
kartu koju primaju svi prijevoznici na gradskom području. Sve navedeno govori kako smo napravili jednu dobru organizaciju i uspostavili dobar saobraćajni sistem."
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #16 on: September 25, 2011, 21:02:07 »

Da nešto nije u redu primjetio sam još u martu kada je na liniji 37 nastavio voziti GRAS-ov 814, a običaj je bio da mjesec dana vozi Sarajevski GRAS, a mjesec dana "Lukavički" sa onim minibusima Iveco i LT, te ponekad sa Sanosom.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #17 on: February 02, 2012, 20:14:45 »

Izgleda da su proradili. Danas sam na Stupu vidio njihovu Dubravu i DAF-a.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #18 on: February 02, 2012, 20:18:49 »

Izgleda da su proradili. Danas sam na Stupu vidio njihovu Dubravu i DAF-a.
I ja mislim da su proradili jer njihova vozila bukvalno prolaze ispod mog prozora i drago mi je ako su proradili Cheesy
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #19 on: February 03, 2012, 22:22:39 »

da nije u pitanju rasprodaja buseva i imovine?

Jer jutros sam u Podlugovima kod jednog autootpada vidio ovaj sanos
evo premijerno i ovaj sanos, ex-veoila al ne znam koja

parkiran, pa može bit da mu se piše crno...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #20 on: February 03, 2012, 22:50:46 »

Moguće.

Bilo bi dobro da ako može neko skokne do Istočnog Sarajeva, i da vidi šta vozi po lokalnim linijama. Ako je Centrotrans, Atina ili neki drugi onda je vjerovatno neka rasprodaja.

Svi autobusi koje sam vidio išli su baš u tom pravcu i nisam vidio nijednog da ide prema Lukavici.

Vidio sam dvije identične Dubrave ex Veolija i raspadajućeg starog Dafa u kojem je jedno sjedište bilo odvaljeno.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #21 on: February 08, 2012, 21:53:42 »

Evo i slika, zbog snijega i činjenice da je iz vožnje, bolje nije moglo
Logged


Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #22 on: February 09, 2012, 11:40:41 »

Ma ja misim da je on završio karijeru, jer sve što dođe pred taj otpad bude izrezano.
Logged

Neoplan VIP Class
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #23 on: February 27, 2012, 00:51:51 »

Evo i slika, zbog snijega i činjenice da je iz vožnje, bolje nije moglo


Sad se ovom pridružio i jedan Sanos 314 te nešto što dosad nismo vidjeli - TAM, ali nisam siguran jel 190A11 ili 190A109
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #24 on: February 27, 2012, 23:48:54 »

Evo i slike... Primjetiti ćete da je u pozadini još jedan TAM, ali ne znam jel i on iz GRASa ili ne


svakako ćemo pratiti šta će biti sa ovim busevima
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #25 on: April 29, 2012, 23:41:30 »

Ovaj je radio negdje do 2009-2010
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #26 on: April 30, 2012, 09:34:56 »

Mislim da bi ova tema mogla komotno pod ključ?
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #27 on: April 30, 2012, 09:36:36 »

Mislim da bi ova tema mogla komotno pod ključ?

Ma neka stoji uvijek nešto može iskrsnut.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #28 on: April 30, 2012, 09:39:39 »


Ma neka stoji uvijek nešto može iskrsnut.
Upravo tako
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #29 on: April 30, 2012, 16:20:29 »

kako došlo tako i otišlo. Firma je nastala pljačkom vozila GRASa Sarajevo odakle su svi crveni Ikarusi koji su dugo godina poslije rata vozili u GRASu Istočno Sarajevo: Da bi imao gradski prevoz moraš imati grad a Istočno Sarajevo to definitivno nije bez namjere da vrijeđam bilo koga. Vecinu da tako kažem profitabilnih linija preotela im je Atina i CTS Istočno Sarajevo tako da oni realno nisu mogli egzistirati od nekih linija koje su oni radili samo zato što drugi niko nije htio. Ako se ikada pojedine usijane glave ohlade i ti dijelovi koji sada pripadaju tzv Istočnom Sarajevu uđu u sastav grada Sarajeva ako ne formalno pravno onda barem "suštinski" tada će veliki dio građana I Sarajeva na raspolaganju imati i liniju 31e puno bolje nego sada i trolejbuske linije. Međutim s obzirom da veliku vecinu političara na svim stranama interesi građana već odavno ne zanimaju to se neće desiti u skorije vrijeme siguran sam....
Logged
Pages: 1 [2] 3   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 21 queries.