bhbus.ba
November 22, 2024, 23:07:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 383567 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #390 on: April 02, 2012, 22:52:30 »

Po nekim snimkama i slikama sam zaključio:
g.b. 252 moguće da je 1991 radio liniju 25 Nedžarići-Kasindo. Ta mu linija stoji u onoj epizodi Nadrealista. g.b. 23 vjerovatno mu je zadnja linija bila 24 Nedžarići-Tilava, koja mu je stajala na onom snimku iz Splita iz maja 1992
g.b. 260 moguće da mu je zadnja linija prije 2. maja 1992 bila 20 Park-Jagomir.
TAM g.b. 204 - 27 Ilidža-Hrasnica.
Poslije rata se sjećam da su na 31 Nedžarići-Dobrinja dosta često radili 434 i 436, pogotovo 1994-1997, a i pred sami kraj karijere 2005 su dosta bili na 31. mislim da su često bili i na 23, i 27.

Jeli prije rata nedjeljom bilo "šarenilo" u odnosu na radni dan? npr, dali je zglob znao zalutati na Buća potok itd...  Ja se sjećam (iako sam bio skroz mali) da su ovi IK-160/161 znali naletiti na Dobrinju ponekad, ali nisu se svaki dan viđali.

Koliko je pred sami rat bilo aktivnih IK-5 otprilike?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #391 on: April 03, 2012, 20:14:10 »

Po nekim snimkama i slikama sam zaključio:
g.b. 252 moguće da je 1991 radio liniju 25 Nedžarići-Kasindo. Ta mu linija stoji u onoj epizodi Nadrealista. g.b. 23 vjerovatno mu je zadnja linija bila 24 Nedžarići-Tilava, koja mu je stajala na onom snimku iz Splita iz maja 1992
g.b. 260 moguće da mu je zadnja linija prije 2. maja 1992 bila 20 Park-Jagomir.
TAM g.b. 204 - 27 Ilidža-Hrasnica.
Poslije rata se sjećam da su na 31 Nedžarići-Dobrinja dosta često radili 434 i 436, pogotovo 1994-1997, a i pred sami kraj karijere 2005 su dosta bili na 31. mislim da su često bili i na 23, i 27.

Jeli prije rata nedjeljom bilo "šarenilo" u odnosu na radni dan? npr, dali je zglob znao zalutati na Buća potok itd...  Ja se sjećam (iako sam bio skroz mali) da su ovi IK-160/161 znali naletiti na Dobrinju ponekad, ali nisu se svaki dan viđali.

Koliko je pred sami rat bilo aktivnih IK-5 otprilike?
prije rata zglobovi nisu radili na buca potoku,prvi zglob uz buca potok je vozio vozac memisevic,zovu ga rutko. to je bila probna voznja sa onim zelenim manom,mislim slovencom,ne mogu se sjetiti gb. inace je rutko dobar vozac,gdje on provuce zgloba mnogi ne mogu provuci solo. zahvaljujuci njemu zglob vozi na buca potoku. ne znam koje je godine moglo biti,98-99. radili bi zeleni manovi,434,436,grafonje a najvise onaj kog je duzio suljo kahrica. od ik-5 zapamtio sam gb 427 i on je vozio do 1992,vozilo je bilo ko iz fabrike.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #392 on: April 03, 2012, 20:27:36 »

A Sanosi 437/458, Berlinci, Bijeli MAN-ovi? Mislim, nije Buća potok za svakog zgloba.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #393 on: April 03, 2012, 20:40:29 »

Po nekim snimkama i slikama sam zaključio:
g.b. 252 moguće da je 1991 radio liniju 25 Nedžarići-Kasindo. Ta mu linija stoji u onoj epizodi Nadrealista. g.b. 23 vjerovatno mu je zadnja linija bila 24 Nedžarići-Tilava, koja mu je stajala na onom snimku iz Splita iz maja 1992
g.b. 260 moguće da mu je zadnja linija prije 2. maja 1992 bila 20 Park-Jagomir.
TAM g.b. 204 - 27 Ilidža-Hrasnica.
Poslije rata se sjećam da su na 31 Nedžarići-Dobrinja dosta često radili 434 i 436, pogotovo 1994-1997, a i pred sami kraj karijere 2005 su dosta bili na 31. mislim da su često bili i na 23, i 27.

Jeli prije rata nedjeljom bilo "šarenilo" u odnosu na radni dan? npr, dali je zglob znao zalutati na Buća potok itd...  Ja se sjećam (iako sam bio skroz mali) da su ovi IK-160/161 znali naletiti na Dobrinju ponekad, ali nisu se svaki dan viđali.

Koliko je pred sami rat bilo aktivnih IK-5 otprilike?
prije rata zglobovi nisu radili na buca potoku,prvi zglob uz buca potok je vozio vozac memisevic,zovu ga rutko. to je bila probna voznja sa onim zelenim manom,mislim slovencom,ne mogu se sjetiti gb. inace je rutko dobar vozac,gdje on provuce zgloba mnogi ne mogu provuci solo. zahvaljujuci njemu zglob vozi na buca potoku. ne znam koje je godine moglo biti,98-99. radili bi zeleni manovi,434,436,grafonje a najvise onaj kog je duzio suljo kahrica. od ik-5 zapamtio sam gb 427 i on je vozio do 1992,vozilo je bilo ko iz fabrike.

Jeste Sejdi Memiševiću zvanom Rutko ili Mili trebaju zahvaliti što ide zglob na B Potok. Vjerovatno jedan od najboljih u GRASu definitivno ali i jedna od najvećih budala. Vozio je što god bi mu se dalo isprano, neispravno poluispravno kod njega je sve išlo pod punim gasom. Vozilo 495 je spuštao niz Kobilju glavu bez kočnica mnogo puta a na 417 mu se otkačila prikolica (rutko kaže otkačila mi se prikolica na drugoj krivina prva krivina je Halida Bešlića a druga moja). Definitivno jedan od najboljih ali jedan od onih koji nikada nisu bili miljenici rukovodilaca. Često zna reći "sve jelovnike radim (jelovnici su mu redovi vožnje) i dužim čitav vozni park" hahahahaha. A Suljo Kahrica je tu negdje s Rutkom samo što možda voli gas još više nego Rutko. I on je prijeratni vozač. Kad su došli SG 312 Suljo je dobio novog i digaao ga preko 80km/h i "skinuli" ga sa zglobnog vozila. Nakon toga dobio je 839 kojeg je vozio nekoliko godina da bi nakon što je nešto zabrljao bio prebačen na Grafa 438 kojeg je gonio "ko Bog maglu"..
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #394 on: April 03, 2012, 21:14:43 »

Po nekim snimkama i slikama sam zaključio:
g.b. 252 moguće da je 1991 radio liniju 25 Nedžarići-Kasindo. Ta mu linija stoji u onoj epizodi Nadrealista. g.b. 23 vjerovatno mu je zadnja linija bila 24 Nedžarići-Tilava, koja mu je stajala na onom snimku iz Splita iz maja 1992
g.b. 260 moguće da mu je zadnja linija prije 2. maja 1992 bila 20 Park-Jagomir.
TAM g.b. 204 - 27 Ilidža-Hrasnica.
Poslije rata se sjećam da su na 31 Nedžarići-Dobrinja dosta često radili 434 i 436, pogotovo 1994-1997, a i pred sami kraj karijere 2005 su dosta bili na 31. mislim da su često bili i na 23, i 27.

Jeli prije rata nedjeljom bilo "šarenilo" u odnosu na radni dan? npr, dali je zglob znao zalutati na Buća potok itd...  Ja se sjećam (iako sam bio skroz mali) da su ovi IK-160/161 znali naletiti na Dobrinju ponekad, ali nisu se svaki dan viđali.

Koliko je pred sami rat bilo aktivnih IK-5 otprilike?
prije rata zglobovi nisu radili na buca potoku,prvi zglob uz buca potok je vozio vozac memisevic,zovu ga rutko. to je bila probna voznja sa onim zelenim manom,mislim slovencom,ne mogu se sjetiti gb. inace je rutko dobar vozac,gdje on provuce zgloba mnogi ne mogu provuci solo. zahvaljujuci njemu zglob vozi na buca potoku. ne znam koje je godine moglo biti,98-99. radili bi zeleni manovi,434,436,grafonje a najvise onaj kog je duzio suljo kahrica. od ik-5 zapamtio sam gb 427 i on je vozio do 1992,vozilo je bilo ko iz fabrike.

Jeste Sejdi Memiševiću zvanom Rutko ili Mili trebaju zahvaliti što ide zglob na B Potok. Vjerovatno jedan od najboljih u GRASu definitivno ali i jedna od najvećih budala. Vozio je što god bi mu se dalo isprano, neispravno poluispravno kod njega je sve išlo pod punim gasom. Vozilo 495 je spuštao niz Kobilju glavu bez kočnica mnogo puta a na 417 mu se otkačila prikolica (rutko kaže otkačila mi se prikolica na drugoj krivina prva krivina je Halida Bešlića a druga moja). Definitivno jedan od najboljih ali jedan od onih koji nikada nisu bili miljenici rukovodilaca. Često zna reći "sve jelovnike radim (jelovnici su mu redovi vožnje) i dužim čitav vozni park" hahahahaha. A Suljo Kahrica je tu negdje s Rutkom samo što možda voli gas još više nego Rutko. I on je prijeratni vozač. Kad su došli SG 312 Suljo je dobio novog i digaao ga preko 80km/h i "skinuli" ga sa zglobnog vozila. Nakon toga dobio je 839 kojeg je vozio nekoliko godina da bi nakon što je nešto zabrljao bio prebačen na Grafa 438 kojeg je gonio "ko Bog maglu"..
radili su i berlinci ali slabije. jedne prilike bio sam na raskrsnici u buca potoku,navece oko pola dvanaest. ide nesto drinskom iz pravca fabrike duhana,lomi,ori kad suljo goni 434,zavrsio i ide u garazu,cinimi se da je prikolica na zglobu odskocila kolika je brzina bila. rutko je prije rata vozio sanosa a suljo ikarusa gb 71.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #395 on: April 03, 2012, 21:41:57 »

Po nekim snimkama i slikama sam zaključio:
g.b. 252 moguće da je 1991 radio liniju 25 Nedžarići-Kasindo. Ta mu linija stoji u onoj epizodi Nadrealista. g.b. 23 vjerovatno mu je zadnja linija bila 24 Nedžarići-Tilava, koja mu je stajala na onom snimku iz Splita iz maja 1992
g.b. 260 moguće da mu je zadnja linija prije 2. maja 1992 bila 20 Park-Jagomir.
TAM g.b. 204 - 27 Ilidža-Hrasnica.
Poslije rata se sjećam da su na 31 Nedžarići-Dobrinja dosta često radili 434 i 436, pogotovo 1994-1997, a i pred sami kraj karijere 2005 su dosta bili na 31. mislim da su često bili i na 23, i 27.

Jeli prije rata nedjeljom bilo "šarenilo" u odnosu na radni dan? npr, dali je zglob znao zalutati na Buća potok itd...  Ja se sjećam (iako sam bio skroz mali) da su ovi IK-160/161 znali naletiti na Dobrinju ponekad, ali nisu se svaki dan viđali.

Koliko je pred sami rat bilo aktivnih IK-5 otprilike?
prije rata zglobovi nisu radili na buca potoku,prvi zglob uz buca potok je vozio vozac memisevic,zovu ga rutko. to je bila probna voznja sa onim zelenim manom,mislim slovencom,ne mogu se sjetiti gb. inace je rutko dobar vozac,gdje on provuce zgloba mnogi ne mogu provuci solo. zahvaljujuci njemu zglob vozi na buca potoku. ne znam koje je godine moglo biti,98-99. radili bi zeleni manovi,434,436,grafonje a najvise onaj kog je duzio suljo kahrica. od ik-5 zapamtio sam gb 427 i on je vozio do 1992,vozilo je bilo ko iz fabrike.

Jeste Sejdi Memiševiću zvanom Rutko ili Mili trebaju zahvaliti što ide zglob na B Potok. Vjerovatno jedan od najboljih u GRASu definitivno ali i jedna od najvećih budala. Vozio je što god bi mu se dalo isprano, neispravno poluispravno kod njega je sve išlo pod punim gasom. Vozilo 495 je spuštao niz Kobilju glavu bez kočnica mnogo puta a na 417 mu se otkačila prikolica (rutko kaže otkačila mi se prikolica na drugoj krivina prva krivina je Halida Bešlića a druga moja). Definitivno jedan od najboljih ali jedan od onih koji nikada nisu bili miljenici rukovodilaca. Često zna reći "sve jelovnike radim (jelovnici su mu redovi vožnje) i dužim čitav vozni park" hahahahaha. A Suljo Kahrica je tu negdje s Rutkom samo što možda voli gas još više nego Rutko. I on je prijeratni vozač. Kad su došli SG 3012 Suljo je dobio novog i digaao ga preko 80km/h i "skinuli" ga sa zglobnog vozila. Nakon toga dobio je 839 kojeg je vozio nekoliko godina da bi nakon što je nešto zabrljao bio prebačen na Grafa 438 kojeg je gonio "ko Bog maglu"..
radili su i berlinci ali slabije. jedne prilike bio sam na raskrsnici u buca potoku,navece oko pola dvanaest. ide nesto drinskom iz pravca fabrike duhana,lomi,ori kad suljo goni 434,zavrsio i ide u garazu,cinimi se da je prikolica na zglobu odskocila kolika je brzina bila. rutko je prije rata vozio sanosa a suljo ikarusa gb 71.

Jel taj Kahrica radio na 463 prije 1-2 godine?. Ja znam sigurno i dobro se sjećam da je jedan zglobni ikarbus stari imao napisano unutra iznad šoferke gdje se štimao film za liniju "MUNJA" i stvarno je išao ko munja, A kahrica je volio i 463 prije 1-2 godine pritisnut 70 km/h.....
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #396 on: April 03, 2012, 22:17:41 »

vidjao sam ga da vozi 463
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #397 on: April 03, 2012, 22:19:42 »

Munja nego šta! To su mi najdraži grasovi busevi, a i ovi IK-201 su mi dragi jer me malo podsjećaju na njih

Munje su bili i kad je bilo najpotrtebnije, kad je valjalo umaći snajperima... Mislim da su 434 i 436 tada bili zlata vrijedni jer nije bilo više zglobova. Bio je još neki zglobni čini mi se TAM, ali mislim da je on uništen krajem rata, 1994 radio Dobrinju, a kasnije sam ga na TV vidio uništenog.


Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #398 on: April 04, 2012, 07:20:17 »

Po nekim snimkama i slikama sam zaključio:
g.b. 252 moguće da je 1991 radio liniju 25 Nedžarići-Kasindo. Ta mu linija stoji u onoj epizodi Nadrealista. g.b. 23 vjerovatno mu je zadnja linija bila 24 Nedžarići-Tilava, koja mu je stajala na onom snimku iz Splita iz maja 1992
g.b. 260 moguće da mu je zadnja linija prije 2. maja 1992 bila 20 Park-Jagomir.
TAM g.b. 204 - 27 Ilidža-Hrasnica.
Poslije rata se sjećam da su na 31 Nedžarići-Dobrinja dosta često radili 434 i 436, pogotovo 1994-1997, a i pred sami kraj karijere 2005 su dosta bili na 31. mislim da su često bili i na 23, i 27.

Jeli prije rata nedjeljom bilo "šarenilo" u odnosu na radni dan? npr, dali je zglob znao zalutati na Buća potok itd...  Ja se sjećam (iako sam bio skroz mali) da su ovi IK-160/161 znali naletiti na Dobrinju ponekad, ali nisu se svaki dan viđali.

Koliko je pred sami rat bilo aktivnih IK-5 otprilike?
prije rata zglobovi nisu radili na buca potoku,prvi zglob uz buca potok je vozio vozac memisevic,zovu ga rutko. to je bila probna voznja sa onim zelenim manom,mislim slovencom,ne mogu se sjetiti gb. inace je rutko dobar vozac,gdje on provuce zgloba mnogi ne mogu provuci solo. zahvaljujuci njemu zglob vozi na buca potoku. ne znam koje je godine moglo biti,98-99. radili bi zeleni manovi,434,436,grafonje a najvise onaj kog je duzio suljo kahrica. od ik-5 zapamtio sam gb 427 i on je vozio do 1992,vozilo je bilo ko iz fabrike.

Jeste Sejdi Memiševiću zvanom Rutko ili Mili trebaju zahvaliti što ide zglob na B Potok. Vjerovatno jedan od najboljih u GRASu definitivno ali i jedna od najvećih budala. Vozio je što god bi mu se dalo isprano, neispravno poluispravno kod njega je sve išlo pod punim gasom. Vozilo 495 je spuštao niz Kobilju glavu bez kočnica mnogo puta a na 417 mu se otkačila prikolica (rutko kaže otkačila mi se prikolica na drugoj krivina prva krivina je Halida Bešlića a druga moja). Definitivno jedan od najboljih ali jedan od onih koji nikada nisu bili miljenici rukovodilaca. Često zna reći "sve jelovnike radim (jelovnici su mu redovi vožnje) i dužim čitav vozni park" hahahahaha. A Suljo Kahrica je tu negdje s Rutkom samo što možda voli gas još više nego Rutko. I on je prijeratni vozač. Kad su došli SG 3012 Suljo je dobio novog i digaao ga preko 80km/h i "skinuli" ga sa zglobnog vozila. Nakon toga dobio je 839 kojeg je vozio nekoliko godina da bi nakon što je nešto zabrljao bio prebačen na Grafa 438 kojeg je gonio "ko Bog maglu"..
radili su i berlinci ali slabije. jedne prilike bio sam na raskrsnici u buca potoku,navece oko pola dvanaest. ide nesto drinskom iz pravca fabrike duhana,lomi,ori kad suljo goni 434,zavrsio i ide u garazu,cinimi se da je prikolica na zglobu odskocila kolika je brzina bila. rutko je prije rata vozio sanosa a suljo ikarusa gb 71.

Jel taj Kahrica radio na 463 prije 1-2 godine?. Ja znam sigurno i dobro se sjećam da je jedan zglobni ikarbus stari imao napisano unutra iznad šoferke gdje se štimao film za liniju "MUNJA" i stvarno je išao ko munja, A kahrica je volio i 463 prije 1-2 godine pritisnut 70 km/h.....

jeste to je taj. Trenutno je leteći , vozi šta stigne i u glavnom radi na Ilidzi. Nakon što je crko 438 Suljo je ostao bez vozila tako da je jedno vrijeme vozio 487 da bi nakon toga zadužio 819 koji je vozio oko godinu dana i onda prešao na 463. Kada su došli IK 206 Suljo je trebao dobiti jednoga sigurno jer po sposobnostima to zaslužuje međutim imao je prijava, kašnjenja na posao, kazni za vožnju pod dejstvom alkohola, tuča i ostalog tako da nije dobio vozilo....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #399 on: April 04, 2012, 07:54:05 »

Kad smo već kod vozača jel to Meša nešta nije dobro ili ima dugačak godišnji. Nikako da se vrati na 464. Jedino da nije prešao na neki noviji bus. Sad bi Balašu i njemu trebalo dat 417, jer koliko znam jedan od vozača 417 je otišao u penziju, jedan prešao na drugi bus, sad bi trebalo da se malo potrude da dođu do 417 ako je to moguće, Ima li neko neke tačne informacije jer je ovo u suštini sve nagađanje?

Ali Memišević je legenda. Svaki put kad stane na stanici i otvori vrata kaže: "Dobrodošli u formulu 1.....".Prošle sedmice je bio na 406 i vozio ga je na 21, a ne na 22. Samo ne znam kako su uspjeli Džafu "smuntat" da ne bude 406 po "zakucanom" redu vožnje 85/170..

Hm? Zglob na 15, to je meni vječita dilema, sad je potrebno da rade 2 zgloba jer rade samo 2 busa, ali kad bi bilo više vozila i kad bi radila makar 4/6 vozila na 15-ki ja bih lično više volio vidjeti solo autobuse jer veliki se potisak mora vršit uz brdo, a lakše je sa solašem.
« Last Edit: April 04, 2012, 08:00:52 by man 464 » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #400 on: April 04, 2012, 12:23:46 »

Kad smo već kod vozača jel to Meša nešta nije dobro ili ima dugačak godišnji. Nikako da se vrati na 464. Jedino da nije prešao na neki noviji bus. Sad bi Balašu i njemu trebalo dat 417, jer koliko znam jedan od vozača 417 je otišao u penziju, jedan prešao na drugi bus, sad bi trebalo da se malo potrude da dođu do 417 ako je to moguće, Ima li neko neke tačne informacije jer je ovo u suštini sve nagađanje?

Ali Memišević je legenda. Svaki put kad stane na stanici i otvori vrata kaže: "Dobrodošli u formulu 1.....".Prošle sedmice je bio na 406 i vozio ga je na 21, a ne na 22. Samo ne znam kako su uspjeli Džafu "smuntat" da ne bude 406 po "zakucanom" redu vožnje 85/170..

Hm? Zglob na 15, to je meni vječita dilema, sad je potrebno da rade 2 zgloba jer rade samo 2 busa, ali kad bi bilo više vozila i kad bi radila makar 4/6 vozila na 15-ki ja bih lično više volio vidjeti solo autobuse jer veliki se potisak mora vršit uz brdo, a lakše je sa solašem.

radi ti Meša na 464 barem je juče radio a što se tiče 417 već je to vozilo "prodato". To su dužili Rojo Babić i kao treći je bio Samir Hrnjić. Rojo je otišao u penziju, Babić bi trebao uskoro a Hrnjić je tu "leteći". Eh sad vjerovatno će s vozilom nastaviti raditi Babić do  penzije, Hrnjić i vjerovatno Bajrović koji je ga je vozio kad je crko...U glavnom dok je ovih sadasnjih rukovodilaca u GRASu nema njima vozila.
A što se tiče Rutkovih bisera mogao bi ih pričati do sutra. Lik vozi Golfa 1 i zove ga formula, a sina zove Rambo. Pitaju ga ljudi gdje mu je formula. Kaže Rutko "dao sam je Rambu". A gdje ti je Rambo? "radi". Gdje radi? "u kladionici" šta radi u Kladionici "pa kladi se " hahhahhaha
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #401 on: April 04, 2012, 21:20:38 »

Oslobođenje 4. April 1992.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #402 on: April 05, 2012, 19:17:18 »

hmmm, ako je bila, da se opet podsjetimo. Izvinjavam se ako duplam, al Ikarusa je puno prodefilofalo kroz ovu temu Cheesy








fb grupa: Sarajevo nekad i sad
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #403 on: April 08, 2012, 12:23:45 »

Oslobođenje 8.04.1992.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #404 on: April 08, 2012, 12:33:35 »

A Sanosi 437/458, Berlinci, Bijeli MAN-ovi? Mislim, nije Buća potok za svakog zgloba.
Hm Sanosi 437 i 458 nisu za B Potoka definitivno iako su dobro išli uz brdo pogotovo 458 ali gore je problem okretnica a oni su dugi i tu je bilo problema sa okretanjem vozila pogotovo 458 koji je nešto duži nego 437. Berlinci su bili "kante" obične i nisu mogli ni po  ravnom a kamo li uz brdo. Bijeli MANovi isto tako. Srednja osovina pogonska motor nazad a prenos kardanom, imali su 240 KS a zbog ovakvog prenosa nisu mogli crpiti ni 200KS tako da nisu za B Potoka definitivno. U glavnom što se tiče zglobova za brdo su najbolji bili Ikarusi 434 i 436 pogotovo 436 koji je bio nešto bolji čak mislim da je 434 imao 4 brzinski a 436 6 brzinski mjenjač ali nisam siguran. Najbolji su ovi IK 201 i dobri su bili i  TAMovi 484 i 485. Oni su imali 270 KS motor ali prenos je bio jako dobar i išli su i uz B potok i uz Kobilju glavu jako dobro...
Logged
Pages: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.062 seconds with 23 queries.