bhbus.ba
November 22, 2024, 23:42:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 383636 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #300 on: March 11, 2012, 21:18:09 »

Tačno vala.... Eee kad smo već kod čekanja po sat sad na Ž.stanici pored redova vožnje piše Autobusi na lin 15 rade svakih 30-35 minuta, a na liniji 23 svakih 35-40 minuta. Mogu reći da se sada putnici manje žale jer kad im se kaže da ide tako onda se "pomire" sa tim. I meni je draže da piše bus ide svakih 40 min i ide na vrijeme umjesto da piše svakih izmišljenih 15-20 min.
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #301 on: March 11, 2012, 21:33:39 »

Tačno vala.... Eee kad smo već kod čekanja po sat sad na Ž.stanici pored redova vožnje piše Autobusi na lin 15 rade svakih 30-35 minuta, a na liniji 23 svakih 35-40 minuta. Mogu reći da se sada putnici manje žale jer kad im se kaže da ide tako onda se "pomire" sa tim. I meni je draže da piše bus ide svakih 40 min i ide na vrijeme umjesto da piše svakih izmišljenih 15-20 min.

15-20 min piše u Nedžarićima kad čekaš bus za Dobrinju(31), sacekam 10 min i kad vidim da ga nema odem na trolu , nekad kad čekam čak i naiđe linija 39 sto je rijetko vidjeti da radi radnim danima :O
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #302 on: March 11, 2012, 21:42:51 »

Tačno vala.... Eee kad smo već kod čekanja po sat sad na Ž.stanici pored redova vožnje piše Autobusi na lin 15 rade svakih 30-35 minuta, a na liniji 23 svakih 35-40 minuta. Mogu reći da se sada putnici manje žale jer kad im se kaže da ide tako onda se "pomire" sa tim. I meni je draže da piše bus ide svakih 40 min i ide na vrijeme umjesto da piše svakih izmišljenih 15-20 min.

15-20 min piše u Nedžarićima kad čekaš bus za Dobrinju(31), sacekam 10 min i kad vidim da ga nema odem na trolu , nekad kad čekam čak i naiđe linija 39 sto je rijetko vidjeti da radi radnim danima :O

31 vozi svako pola sata. Kasnije ću napisati na temi razno koji se polasci realno primjenjuju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #303 on: March 11, 2012, 22:51:27 »

na karosi 615 bile su dvije posade prije mirse i hamdije
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #304 on: March 12, 2012, 23:48:42 »

Autobusi GRAS-a koji su prevozili povratnike u Trnovo (April 1996, tada su bili napadnuti)
Iza viri Dubrava, a neznam jeli GRAS-ova jer sam mislio da nisu preživjele rat.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #305 on: March 13, 2012, 21:56:29 »

g.b. 267 (Kraj 1993)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #306 on: March 14, 2012, 12:17:44 »

na karosi 615 bile su dvije posade prije mirse i hamdije

Moguće je, ne sjećam se . Ko je bio prije njih dvojice. Sjecam se da odmah sve Karose nisu bile registrovane tako da je posada koja je kasnije duzila 819 (Hadžiahmetović i OMeragić) prvo vozila 603 pa 611
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #307 on: March 14, 2012, 12:53:57 »

ne mogu se sjetiti,kako su dolazila nova vozila tako su stariji vozaci duzili nova,karose su radile na elitnim linijama,komercijala,dom armije itd a kad su dosli manovi 1998 oni sto su duzili karose zaduzili su manove sem gb 601,602,610
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #308 on: March 14, 2012, 23:17:21 »

ne mogu se sjetiti,kako su dolazila nova vozila tako su stariji vozaci duzili nova,karose su radile na elitnim linijama,komercijala,dom armije itd a kad su dosli manovi 1998 oni sto su duzili karose zaduzili su manove sem gb 601,602,610

ma ja 601 Mehanović i BEćirović, 602 Prašović i Nurković i 610 Ramčo i Dacić s tim da nisam siguran da je Dacić tada bio uopšte u firmi jer on je koliko ja znam napustio GRAS pa se ponovo vratio mislim 2000.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #309 on: March 14, 2012, 23:24:27 »

Koliko se sjećam 1998 Do dolaska "Japanaca" Karose su bile skoro potpuno preuzele komercijalu. Rijetko je ponekad šta drugo upadalo. Ranije 1997 Karose su isto bile glavne na komercijali ali upadali su i Štajeri, VBK/Arna Mercedesi, Grafovi...

Jeli postojala neka Karosa koja je dugo imala stalno zaduženje na komercijali, kao što sad ima g.b. 416?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #310 on: March 15, 2012, 00:09:50 »

616 posada mehmed kovacevic i ismet japalak pa su kasnije zaduzili 804
617 sito dervo i ne mogu se sjetiti drugog vozaca pa su zaduzili 800. sto se tice stajera radili su oni koji su imali turisticka sjedista 703-moj stari,on je 1996 vozio onog kratkog mana mislim 669 i pecara kasim posto su u pocetku bila dva vozaca u smjeni,jedan je vozio a drugi vrsio naplatu. zatim ,707,708 i 709. kad su dosli manovi onda su stajeri radili na slijedecim linijama: 703 elektroprenos i stup-vogosca u drugoj smjeni,707 stup-vogosca u prvoj smjeni,709 hadzici,708 trnovo-opštinari opstie trnovo,,704 kiseljak,toliko se mogu sjetiti. u 701,702,705,704,706 naknadno su ugradjena turisticka sjedista osim u 700 posto on nije dugo radio,mozda najdalje do 2000 godine. inace su ova vozila pored ovih linija najvise radila i narudzbe a ljeti su bili stalni na relaciji sarajevo-podace. redovno su isla najmanje 4 stajera u jednoj turi za podace. nekad su vozili i manovi 668,670 i 671 posto su i oni imali sjedista ko i ova cetiri stajera u pocetku. u oktobru 1996 godine moj stari-alija omerovic i nuro alomerovic su vozili fudbalere sarajeva u italiju sa gb 668. bili su deset dana u italiji. i liniju stup-dobrosevici je u pocetku radio ćamil šuša sa 703 u trecoj smjeni
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #311 on: March 15, 2012, 08:30:32 »

616 posada mehmed kovacevic i ismet japalak pa su kasnije zaduzili 804
617 sito dervo i ne mogu se sjetiti drugog vozaca pa su zaduzili 800.


Šito Dervo i Ilijas (ne mogu se sjetiti prezimena) su bili na 801 a 800 su vozili rahmetli Atif Mustajbegović i Uzeir Džakmić eh sad nisam siguan da su ga novog  uzeli. Znam daj e 603 vozio Suljo Ramić koji je kasnije zadužio 812 novog, 606 su zadužili Smajo Tarančić i Hido DIvjanović da bi Smajo kasnije prešao na 835 pa na 805
Ali ovo ne mogu da vjerujem definitivno čuj 668 za Italiju pa 96 je imao 16 godina i nije bio za tih "tura". Znam da je Nuro kasnije povremeno vozio 707..
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #312 on: March 15, 2012, 09:57:07 »

u pravu si šito 801,isli su sa 668. imao sam negdje slike sa  te ture,te godine nije bilo autobusa tog tipa,mislim na sjedista jer su stajeri stigli u martu 97. nuro je inace duzio 707,dugo je radio vogoscu s tim vozilom
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #313 on: March 15, 2012, 09:59:32 »

Stvarno bi bilo extra kad bi našao i postavio te slike iz Italije, da vidim kako je tada Grafonja izgledao Cheesy
Logged


ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #314 on: March 15, 2012, 16:38:49 »

evo rovim po albumima,nasao sam desetak slika sa ikarusima,stajerima ali mi nema one sa 668
Logged
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.027 seconds with 23 queries.