ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1125 on: May 29, 2013, 19:14:02 » |
|
najvjerovatnije da je 432,433 i 435 kiseljak a 434 i 436 sarajevo. 431 pred sami rat nisam vidjao,najvjerovatnije je zavrsio u zemunu na remontu sa jos nekoliko ikarusa starije generacije.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1128 on: May 29, 2013, 19:26:06 » |
|
dobri stari stajeri 700 i 705,nije mi poznato sto su rano rashodovali gb 700,ovaj grafonja bi mogao biti 673 a 694 je ofarban i nije vise micao iz garaze,vozac koji ga je duzio H.M. nije dao da se vozi zato sto su ga okolo ofarbali a nisu mu nista povarili. kod 701 je dva puta riknuo motor i nisu ga otpisali a 700 su poslali u zaborav negdje oko 2000 godine. danas sam vidio u Mostaru stajera u istoj boji ko i nasi ali bez plave linije,bas sam se trznuo i fino iznenadio kad sam ga ugledao.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1129 on: May 29, 2013, 19:37:39 » |
|
A meni se sve čini da sam 694 jednom nakon farbanja vidio na prevozu radnika Bosnalijeka ili Sarajevo gasa. Možda mu je to bio jedini put. najvjerovatnije da je 432,433 i 435 kiseljak a 434 i 436 sarajevo. 431 pred sami rat nisam vidjao,najvjerovatnije je zavrsio u zemunu na remontu sa jos nekoliko ikarusa starije generacije.
Ako je 431 tada jedini imao zadnju dvodjelnu šajbu, onda je radio bar jednom s početka rata (april '92) na Dobrinji (Vjerovatno 31 ili možda ugovorena) Bio sam mali ali se dobro sjećam kad je profurao prema gradu. Znam da je i 436 imao zadnju dvodjelnu, ali smo negdje na forumu konstatovali da su mu je podjelili u ratu. Početkom 2000-tih to je urađeno i na 434
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1131 on: May 29, 2013, 20:56:28 » |
|
431 je imao jednodijelne a 432 i 433 dvodijelne,434,435,436 su imali jednodijelne pa su u ratu prepravljeni posto nisu imali jednodijelnih sajbi u rezervi. 432 i 433 su dosli zajedno a ova tri poslije njih.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1132 on: May 29, 2013, 21:13:17 » |
|
Ovaj crveni iz Istočnog Sarajeva je imao jednodjelne šajbe, onda moguće da su ga kupili od nekud kao i plave Ikaruse, a ovaj što ga se sjećam mogao bi biti 432 ili 433, ali sam pretpostavljao da je 431 zato što su sva vozila iz prvih serija imala dvodjelne, ali eto promašio sam.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1133 on: May 29, 2013, 21:17:35 » |
|
dobio sam informaciju da je i ikarus gb 433 pored 435 zavrsio na podrucju Kreseva i Kiseljaka
taj autobus je vozio rahmetli babo od danasnjeg vozaca vozila 317 a donedavno 850 ....to vozilo je bilo ostavljeno u Rakovici eh kako je nakon toga dospio u Kiseljak to niko ne zna ali se zna da je vozio u Kiseljaku nekoliko godina nakon rata
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1134 on: May 29, 2013, 21:52:24 » |
|
znao sam mu starog,duzio je 351 pa 341 pa 251 i na kraju 433 da ne pisem ime . troler 431 je bio jedinstven u to vrijeme sto se tice sajbi,te 1982 god mjesec dana prije nego ce stici prva serija ik 108 i Sprind je nabavio jednog ikarusa 108,jednodijelne sajbe,plava boja,dvoja vrata,vozio ga komsija ,sjecam se dotjerao ga kuci i kaze mi stari da ce ovakvi autobusi ubrzo stici u GRAS.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1135 on: May 29, 2013, 21:57:21 » |
|
Jedno pitanje, jeli još neki zglobni Ikarus osim 434 i 436 imao reklamu?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1136 on: May 29, 2013, 22:16:50 » |
|
koliko me sjecanje sluzi,435. serije 432-436,267-276 i 23-27 imali su magnetnu kocnicu-retarder,imao je prekidac na instrumenttabli i tako bi se aktivirala ta vrsta kocnice. starije serije su isto imale prekidac za frenu-motorno kocenje,aktiviranjem prekidaca ona bi radila i skoro svaki vozac ju je koristio. pritiskom pedale kocnice kocile bi i pakne a i frena. ako vozac ne bi koristio pedalu a da mu radi frena sama onda bi koristio dugme za gasenje vozila.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1137 on: May 30, 2013, 11:03:19 » |
|
dobio sam informaciju da je i ikarus gb 433 pored 435 zavrsio na podrucju Kreseva i Kiseljaka
taj autobus je vozio rahmetli babo od danasnjeg vozaca vozila 317 a donedavno 850 ....to vozilo je bilo ostavljeno u Rakovici eh kako je nakon toga dospio u Kiseljak to niko ne zna ali se zna da je vozio u Kiseljaku nekoliko godina nakon rata Negdje davno sam pročitao da je viđan negdje do 2005/06 godine i da je imao Centrotrans-Eurolines tablu sa oznakom linije, a da mu je naprijed ostao broj 435.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1138 on: May 30, 2013, 22:34:10 » |
|
Dali su Dubrave g.b. 10-19 radile na linijama? Isto pitanje važi i za Sanose i Dubrave 303-310.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1139 on: May 30, 2013, 22:36:06 » |
|
ja sam vidjao 435 a 433 nisam,ovo sto smo transformers i ja pisali odnosi se na 433.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|