bhbus.ba
November 24, 2024, 18:53:59 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384307 times)
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1125 on: May 29, 2013, 19:14:02 »

najvjerovatnije da je 432,433 i 435 kiseljak a 434 i 436 sarajevo. 431 pred sami rat nisam vidjao,najvjerovatnije je zavrsio u zemunu na remontu sa jos nekoliko ikarusa starije generacije.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1126 on: May 29, 2013, 19:16:38 »











Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1127 on: May 29, 2013, 19:21:20 »

Dennis je ponovio sajt sa nekim fotosima koje nismo imali priliku vidjeti,koliko se ja bar sjećam....










Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1128 on: May 29, 2013, 19:26:06 »

dobri stari stajeri 700 i 705,nije mi poznato sto su rano rashodovali gb 700,ovaj grafonja bi mogao biti 673 a 694 je ofarban i nije vise micao iz garaze,vozac koji ga je duzio H.M. nije dao da se vozi zato sto su ga okolo ofarbali a nisu mu nista povarili. kod 701 je dva puta riknuo motor i nisu ga otpisali a 700 su poslali u zaborav negdje oko 2000 godine. danas sam vidio u Mostaru stajera u istoj boji ko i nasi ali bez plave linije,bas sam se trznuo i fino iznenadio kad sam ga ugledao.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1129 on: May 29, 2013, 19:37:39 »

A meni se sve čini da sam 694 jednom nakon farbanja vidio na prevozu radnika Bosnalijeka ili Sarajevo gasa. Možda mu je to bio jedini put.

najvjerovatnije da je 432,433 i 435 kiseljak a 434 i 436 sarajevo. 431 pred sami rat nisam vidjao,najvjerovatnije je zavrsio u zemunu na remontu sa jos nekoliko ikarusa starije generacije.

Ako je 431 tada jedini imao zadnju dvodjelnu šajbu, onda je radio bar jednom s početka rata (april '92) na Dobrinji (Vjerovatno 31 ili možda ugovorena) Bio sam mali ali se dobro sjećam kad je profurao prema gradu.

Znam da je i 436 imao zadnju dvodjelnu, ali smo negdje na forumu konstatovali da su mu je podjelili u ratu. Početkom 2000-tih to je urađeno i na 434
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1130 on: May 29, 2013, 19:39:11 »















« Last Edit: May 29, 2013, 19:40:47 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1131 on: May 29, 2013, 20:56:28 »

431 je imao jednodijelne a 432 i 433 dvodijelne,434,435,436 su imali jednodijelne pa su u ratu prepravljeni posto nisu imali jednodijelnih sajbi u rezervi. 432 i 433 su dosli zajedno a ova tri poslije njih.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1132 on: May 29, 2013, 21:13:17 »

Ovaj crveni iz Istočnog Sarajeva je imao jednodjelne šajbe, onda moguće da su ga kupili od nekud kao i plave Ikaruse, a ovaj što ga se sjećam mogao bi biti 432 ili 433, ali sam pretpostavljao da je 431 zato što su sva vozila iz prvih serija imala dvodjelne, ali eto promašio sam.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1133 on: May 29, 2013, 21:17:35 »

dobio sam informaciju da je i ikarus gb 433 pored 435 zavrsio na podrucju Kreseva i Kiseljaka

taj autobus je vozio rahmetli babo od danasnjeg vozaca vozila 317 a donedavno 850 ....to vozilo je bilo ostavljeno u Rakovici eh kako je nakon toga dospio u Kiseljak to niko ne zna ali se zna da je vozio u Kiseljaku nekoliko godina nakon rata
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1134 on: May 29, 2013, 21:52:24 »

znao sam mu starog,duzio je 351 pa 341 pa 251 i na kraju 433 da ne pisem ime . troler 431 je bio jedinstven u to vrijeme sto se tice sajbi,te 1982 god mjesec dana prije nego ce stici prva serija ik 108 i Sprind je nabavio jednog ikarusa 108,jednodijelne sajbe,plava boja,dvoja vrata,vozio ga komsija ,sjecam se dotjerao ga kuci i kaze mi stari da ce ovakvi autobusi ubrzo stici u GRAS.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1135 on: May 29, 2013, 21:57:21 »

Jedno pitanje, jeli još neki zglobni Ikarus osim 434 i 436 imao reklamu?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1136 on: May 29, 2013, 22:16:50 »

koliko me sjecanje sluzi,435. serije 432-436,267-276 i 23-27 imali su magnetnu kocnicu-retarder,imao je prekidac na instrumenttabli i tako bi se aktivirala ta vrsta kocnice. starije serije su isto imale prekidac za frenu-motorno kocenje,aktiviranjem prekidaca ona bi radila i skoro svaki vozac ju je koristio. pritiskom pedale kocnice kocile bi i pakne a i frena. ako vozac ne bi koristio pedalu a da mu radi frena sama onda bi koristio dugme za gasenje vozila.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1137 on: May 30, 2013, 11:03:19 »

dobio sam informaciju da je i ikarus gb 433 pored 435 zavrsio na podrucju Kreseva i Kiseljaka

taj autobus je vozio rahmetli babo od danasnjeg vozaca vozila 317 a donedavno 850 ....to vozilo je bilo ostavljeno u Rakovici eh kako je nakon toga dospio u Kiseljak to niko ne zna ali se zna da je vozio u Kiseljaku nekoliko godina nakon rata

Negdje davno sam pročitao da je viđan negdje do 2005/06 godine i da je imao Centrotrans-Eurolines tablu sa oznakom linije, a da mu je naprijed ostao broj 435.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1138 on: May 30, 2013, 22:34:10 »

Dali su Dubrave g.b. 10-19 radile na linijama? Isto pitanje važi i za Sanose i Dubrave 303-310.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1139 on: May 30, 2013, 22:36:06 »

ja sam vidjao 435 a 433 nisam,ovo sto smo transformers i ja pisali odnosi se na 433.
Logged
Pages: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.036 seconds with 22 queries.